Pludre Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Hei alle sammen ! I det siste har jeg hatt en følelse av noe rart Noe som jeg ikke helt har visst hva er for noe, men følelsen har vært sterk Jeg har mista lysten på divers mat, oppdaga til min store forskrekkelse at yndlingssjokoladen smakte rart og at brusen min smakte såpe Jeg har også hatt masse stikk i magen/ underlivet og har tenkt med meg selv, jaja, det er ikke mange dager til mens da nei Og så gikk jeg her da, rundt meg selv, lettere svimmel og øren, og visste hverken ut eller inn Ramlet ut midt i samtaler, sitter i min egen lille verden og tenker, det er ikke litt rart at jeg har glemt å slippe folk av på de rette holdeplassene nei Og i dag fikk jeg svaret på hvorfor jeg har følt meg så rar JEG ER GRAVID Det er et frø i magen min Weee !!! Jeg er ikke nedpå litt engang Mannen vet det ikke ennå, tenkte at dere KG damer måtte få vite det først Skal overraske ham nå etterpå, skal ut og kjøpe en rød rose som jeg skal feste et par sokker elller noe på og et fint kort Masse lykkelige klemmer fra Pludre og lille Mirakel
Lucky! Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Hallo!!! :D Herrlighet så gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye!!!!!!!!! :D :D :D :D :D Koz...
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 GRATULERER SÅ MYE MED GRAVIDITETEN!! Kjempekoselig, gjett om det er en blivende pappa som også blir stolt og glad nå da. Lykke til i svangerskapet.
Gjest *Perser* Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 SIER DET HER OGSÅ, GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE VENNEN MIN, JEG VISTE JO DET DA Dette her var skikkelig gøy å høre Herregud så rart nesten alle har blidt gravid nå..... dette her var skikkelig gøy... JIPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIII FOR OSS ALLE SAMMEN Kjempe kos fra meg til deg vennen :D
Cobra Skrevet 12. november 2002 #6 Skrevet 12. november 2002 Gratulerer så mye, Pludre.... :D :D Cobra 27+2
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #7 Skrevet 12. november 2002 Gratulerer kjempe mye Pludre. Dette var kjekt å høre. Håper selv på de to blå i løpet av uken, er på dag 37 i syklusen i dag.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #8 Skrevet 12. november 2002 Obs, ser jeg ikke var pålogget. Juli-79
Mistyen Skrevet 12. november 2002 #9 Skrevet 12. november 2002 PLUDRE - så morrrro!!!! Ja, det raser tydeligvis en blå bølge over oss her på KG om dagen, men ikke noe er morsommere enn det. Ønsker deg masse lykke til
Klips Skrevet 12. november 2002 #10 Skrevet 12. november 2002 GRATTIS! Blå bølge, ja det skal være snickers og twist. Kommer massevis av gode småtasser til sommeren. Koooose koooose
viwi Skrevet 12. november 2002 #11 Skrevet 12. november 2002 Gratulerer Pludre!!!! Kjempemorro dette!!!!! klem viwi
Labella Skrevet 12. november 2002 #12 Skrevet 12. november 2002 Grattis! Så mange som blir gravide her om dagen da - kjempegøy! :D
Nala Skrevet 12. november 2002 #13 Skrevet 12. november 2002 Dette var morsomt! Gratulerer Pludre!! Klem, Nala
orakel Skrevet 12. november 2002 #14 Skrevet 12. november 2002 Igjen grattis Pludre!!! Så kjekt for deg at du fikk det bekreftet nå. Håper du og din mann koser dere skikkelig i dag :D
Gjest 12+2 Skrevet 12. november 2002 #15 Skrevet 12. november 2002 HEI PLUDRE... SÅ MORSOMT!GRATTIS EN MASSE TIL DEG. SELV ER JEG GRAVID I UKE 12, MED NR.3, OG DET BLIR BARE STØRRE OG STØRRE MIRAKEL FOR HVER GANG, HIHI... LYKKE TIL VIDERE. KLEM FRA LINE I UKE 12 :oops:
Padmee Skrevet 13. november 2002 #17 Skrevet 13. november 2002 Gratulerer da Pludre. Koz deg med graviditeten, og med den nye pappaen.
fruenge Skrevet 14. november 2002 #19 Skrevet 14. november 2002 Gratulerer. Og hvis det er slika t det er en blå bølge som skyll einn over oss så la meg bli en del av den PLEASE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå