AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Del Skrevet 21. mai Hei, jeg lurer på en ting. Når man går ned i vekt så har jeg forstått det slik at det er vanskelig å punktslanke seg, men at man da går ned overalt. Gjelder dette hendene også? Dvs fingrene? Blir man slankere rundt fingrene om man ellers slanker seg? Anonymkode: 71fcd...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Del Skrevet 21. mai Kan jo ikke svare for om dette gjelder alle, men det ble slik for meg Jeg har så langt gått ned 12 kg, og forlovelsesringen sitter så løst nå at jeg redd for å miste den. Skal ned 5-6 kg til, men etter det skal jeg sporenstreks til en gullsmed for å få den krympet. Jeg tror nok at de aller fleste som slanker seg også vil merke det på hender og fingre etter noen kg. Jeg er nok heldig og fordelte vekten veldig jevnt utover kroppen. Jeg så egentlig ikke overvektig ut, men hadde en BMI på 27, så jeg var jo helt klart det. Nå nyter jeg at jeg kan se blodårene oppå hendene, senene, viser frem den fine ringen min uten å skamme meg over pølsefingre! Anonymkode: b69f8...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Del Skrevet 21. mai Jeg har gått ned ca 30kg, så her passer ingen av ringene mine på samme fingre som for ett år siden. Begynte å merke det etter ca 10 kg at ringene ble løsere Anonymkode: 109cb...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Del Skrevet 21. mai Ja når man slanker seg så krymper fettet på hele kroppen, inkludert hendene. Anonymkode: 53f97...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Del Skrevet 21. mai Fingrene blir slankere når man går ned i vekt ja. Det er ikke muskler i fingrene, bare annet 'fyll' 😛 Merker jo at ringer jeg brukte før ikke passer lenger Anonymkode: 466df...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Del Skrevet 21. mai Har gått ned ca. 35 kg og 2 ringstørrelser. Anonymkode: 1ed90...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #7 Del Skrevet 21. mai Jeg vet jo om folk som er veldig slanke ellers, men fortsatt har "pølsefingre". Altså, da er det vel sikkert ikke fettansamling, men heller at fingrene/skjelettet i fingrene i seg selv er kraftige. På samme måte som vi har forskjellig bredde på håndleddene. Ikke alle kan få elegante "pianofingre"! Er man derimot 20 kg overvektig vil sannsynligvis fingrene også bli betydelig smalere hvis man går ned til normalvekt. Anonymkode: 9910c...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai #8 Del Skrevet 21. mai (endret) Jada. 20 kg ned og en haug juggelringer som ikke lenger kunne brukes🥺 (Dog syns jeg det var verre å åpne melkekartonger uten bufferfett på fingrene. au! Gikk seg fort til da👍) Endret 21. mai av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå