AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Skrevet 21. mai 2024 Kan dere anbefale gode apper til familieplanlegging/familiekalender? Skal brukes for å Hilde stur på treninger til barn og voksne, legetimer, bursdager osv. Finnes det noen som også inkluderer gjøremål/husarbeid? Anonymkode: bd8e7...a14
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #3 Skrevet 21. mai 2024 Bruker kalenderen på telefonen (iPhone). Har en felles kalender med alle i huset. Har også en fysisk kalender fra personligalmanakk som henger på kjøkkenet. Anonymkode: 080c6...08b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #4 Skrevet 21. mai 2024 Bruker kun google kalender (som henter inn fra Spond) Hvert familiemedlem har 2-3 fargenyanser hver til ulike typer aktiviteter. Mine spiller fotball så jeg legger inn alle potensielle kamper når kampene kommer i min fotball og sletter etterhvert som de enten dukker opp fra Spond eller sletter fordi de ikke skal være med. Alt ungene skal på skolen legges inn. De har gymplan så hva de trenger til alle gymtimer legger inne. Sjekker kalender hver kveld og morgen. Pakker bager og ting til skolen sammen med ungene kvelden før. Ser ikke noe problem å legge til ekstra aktivitet som husarbeid, men du kan jo velge hva du velger å dele. Jeg har en «kalender» som ikke er med på det jeg deler med familien. Ungene inviteres også fra Spond utenom gruppe, det legges i deres kalender som de deler med meg, alt annet fra Spond deles dra min hovedkalender. Anonymkode: a4208...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå