Gå til innhold

Hva «hater» du å gjøre, men gjør likevel for ungenes skyld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for barna dine selvom du hater/ikke liker oppgaven?

jeg hater virkelig å lese bøker . Lesing har aldri intresssert meg. MEN jeg leser masse for barna som er 4 år og 5 år. Spør de om å bli lest for får de aldri nei. Vi leset nattabok hver dag. Gubben og katten , dinogjengen, følesebøker, Bluey. Mye forskjellig 

jeg leser fordi jeg mener det viktig for barn å bli lest for. Kanskje de blir mer glad i bøker enn jeg var, Så setter mitt eget ubehag til side

mannen min hater å lage mat og å stå på kjøkkenet. Før han traff meg levde han på typ nudler fordi han ikke gadd annet. Men er jeg ikke hjemme, lager han middag til ungene. Mat må de ha sier han , så da setter han sitt eget hat til side og lager skikkelig middag. 

Anonymkode: ccee4...6ef

• Liker 11
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater å spille monopol og yatzy, men gjør det likevel.

Ellers er det ikke noe jeg hater, noen ting er kjedelig, som for eksempel vaske og tørke yttertøy. 

Skrevet

Voldsomt til hat hjemme hos dere?

Jeg har vel ingen oppgaver knyttet til barnet som jeg direkte hater. Synes jo ikke det er gøy å brette klær, vaske badet eller lage mat, men det har likevel fått en ny mening nå som jeg gjør det for at barnet mutt skal ha et trygt, hygienisk hjem, rene klær og mett mage.

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hater egentlig ikke noe, men det er noe jeg syns er dørgende kjedelig..
Syns det er dødskjedelig å spille barnespill, typ Uno, monopol, stigespillet etc. gjorde det allikevel masse med barna (nå er de heldigvis blitt gode på spill jeg liker som Amerikaner, spardam etc). 

Anonymkode: ec03a...0dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Henge på lekeplasser. Nå som det er fint vær kan det være koselig, spesielt når det er andre (hyggelige) foreldre man kan prate med, men på kalde dager er det et mareritt. Men ut må de og de er for små til å være alene, så må bare dra på termodressen og lide.

Anonymkode: 12bee...b76

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Heheh, alle tinga som blir nevnt her elsker jeg :hoho: gleder meg til å gjøre dette og mer med min lille frøken åå 5,5 mnd

Anonymkode: 08a26...ecc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldremøter på skolen og andre ting hvor jeg må småprate med andre. Og så liker jeg ikke å lage bursdagsselskap. 

Anonymkode: a2a31...b59

• Liker 30
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Å sitte i sandkassen…. Leke rollespill! (Men orker ikke plukke opp den tråden igjen - den forrige gikk varmt 😂

Er ikke glad i alt griset rundt mat, matbordet, på stolen og gulvet… nå er heldigvis min 2,5 år og griser betraktelig mindre, OG han har lært å sette tallerken på benken og tørke seg selv i fjeset og på fingrene 😂 det går fremover… 

Anonymkode: 0e464...fd7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Arrangere barnebursdag 

Leke rollelek (mamma kan du være kua, så er jeg hunden?) 

Bade 

Henge på lekeplass 

Anonymkode: 4971f...5ad

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pusse tenner...

Anonymkode: dbcce...048

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dytte husker! Det. Er. Så. KJEDELIIIIG 🫠

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Katten89 skrev (Akkurat nå):

Dytte husker! Det. Er. Så. KJEDELIIIIG 🫠

Ja - og så blir jeg faktisk litt svimmel og kvalm av det og!!!

Anonymkode: 0e464...fd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Engasjere meg i organiasert idrett slik som håndball og fotball. Jeg blir helt tapt for energi av å holde på med treninger, kamper og loddsalg. Gjør det så definitivt utelukkende for barna.

Anonymkode: 119ad...55a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå på stranda. Aldri likt, og nå er vi timer om gangen for mannen og barna elsker det.

Anonymkode: 1cfd8...50c

Skrevet

Jeg er litt som deg der TS. Hater å lese den samme boka for 500 gangen..

• Liker 1
Skrevet

Hate er mulig litt drøyt men og henge timevis på lekeplassen er ikke noe jeg elsker så mye heller 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Dugnader,  foreldremøter, egentlig alle aktiviteter hvor slitsomme kjerringer skal være så jæ... perfekte på vegne av alle foreldrene...

Anonymkode: 387be...5b1

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Alt sosialt med andre barnefamilier :haar:

Anonymkode: 56b0c...753

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er heldigvis min yngste blitt snart 20 år så trenger ikke gjøre noe av det mer, men alt som er listet opp over mitt innlegg henger jeg meg på. Bortsett fra å lese; det likte jeg veldig godt og hadde ungdommen villet at jeg skulle lese fortsatt selv om de er voksne så hadde jeg gjort det. 

Anonymkode: 8f959...50d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dugnader,  foreldremøter, egentlig alle aktiviteter hvor slitsomme kjerringer skal være så jæ... perfekte på vegne av alle foreldrene...

Anonymkode: 387be...5b1

Fy f... helt enig!

Anonymkode: 119ad...55a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...