AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Del Skrevet 21. mai 2024 Hei, Jeg vet at dette egentlig er umulig, men har lest litt om flere som har merket det litt likevel. Kall det intuisjon, eller at noen har følelser der det ikke skal være mulig å ha følelser. Mest sannsynlig er det bare eggløsningsproblematikk, men vil likevel se om noen har noen tilsvarende opplevelser som meg. Har i 3-4 dager nå (hadde el 2 dager siden, bruker monitor så vet jeg hadde el +\- 1 dag) hatt konstant «trykk/press» i venstre eggstokk. Dette har jeg aldri opplevd før i mine 30 år. Har selvfølgelig opplevd stikkinger eller ubehag noen timer, men etter samleie nå sist så har ikke trykket gitt seg. Er et konstant trykk i livmor/eggstokk. Er oppblåst og småkvalm (men dette er mest sannsynlig bare IBS/eggløsningssymp.). Men jeg bare føler jeg «vet» at det satt denne gangen? Men er altfor tidlig selvfølgelig å egentlig vite. Det er derfor ikke graviditetssymp. jeg kjenner, for det er jo umulig når egget ikke har festet seg engang. Men er det noen som har opplevd dette trykket likevel, og at det viste seg at dette stemte, eller andre rare intuisjoner? Bare litt gøy å høre andres erfaringer… Jeg bare føler på kroppen nesten umiddelbart etter samleie at nå er noe annerledes, og vi har prøvd i flere pp tidligere og har trodd det har klaffet, men denne gangen er det noe helt spesielt. Spar deg Karen, for «dette er ikke mulig» kommentarer. Du er ikke målgruppen min. Anonymkode: 7c3f0...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #2 Del Skrevet 21. mai 2024 Jeg tror oppriktig ikke at det er fysisk mulig, og jeg tror ikke at en ikkeprøver ville merket noe uansett hvor sterk intuitiv man er,Men jeg tror at som aktiv prøver så er man mye mer bevist på alt, kjenner etter, analyserer hver minste ting. Og jeg tror at man kan ha en viss intuisjon, men at man fysisk kjenner en liten celle møte en annen liten celle som ikke fysisk henger festet til kroppen vår - tror jeg er lite sannsynlig. Man hører jo om folk som mener de VET og kjenner.. Så syns det er spennende å se om du har rett, fascinerende er det iallefall om det stemmer. Masse lykke til uansett 🌹 Anonymkode: 542fa...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå