AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Del Skrevet 21. mai 2024 Dette er det sikkert skrevet flere tråder om tidligere, men jeg trenger oppdaterte innspill for 2024😊 Hvor mye er det vanlig at søsken gir i bryllupsgave? Brudeparet ønsker seg penger. Kan legge til at jeg er singel, har ingen barn og stiller også som toastmaster Anonymkode: 10da0...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamtms Skrevet 21. mai 2024 #2 Del Skrevet 21. mai 2024 Jeg hadde gitt 2000,- dersom min bror skal gifte seg, tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Del Skrevet 22. mai 2024 Alt etter hva man har råd til, tenker jeg. Men 1000-5000? Anonymkode: 0967a...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Del Skrevet 22. mai 2024 Et bryllup er ikke en stor event. Man gir det samme som man gir andre tilsvarende markeringer av marginal betydning - konfirmasjoner, barnedåp etc. Noe, men ikke mye, mer enn en bursdag. Siden du er toastmaster legger du antagelig ned tid og krefter og muligens penger i selskapet. Det trekker du fra gaven, gitt at du ikke har usedvanlig mye bedre økonomi enn din bror. Anonymkode: 8caa1...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Del Skrevet 22. mai 2024 Vi gifter oss straks, og har fire søsken totalt. Tenker det avhenger av alder. Våre søsken er under 21 år alle sammen, så vi forventer ikke noe av dem. Jeg synes at du tar på deg rolle som toastmaster er fint, så hadde jeg kanskje skrevet et kort i tillegg Anonymkode: 65b47...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå