AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Skrevet 21. mai 2024 Jeg møtte og snakket med en gutt i flere måneder. Sist vi møttes la jeg igjen et armbånd hos han, som er verdt litt penger. Tenkte det ikke var noe stress, fordi vi kom til å møtes igjen, noe vi snakket om da vi var sammen. Plutselig skjedde det noe som gjorde at han trengte tid. Jeg ga han avstand, men vil samtidig ha tilbake armbåndet mitt. Jeg har tatt det opp flere ganger, men det har aldri passet at jeg kommer innom, fordi han har vært bortreist. Vi har snakket sammen om andre ting også, men samtalene er ikke helt de samme. Jeg sendte han melding på nytt her om dagen, og spurte om hva han gjorde, for å være litt mer hyggelig enn å mase. Han svarte ikke på det, og da sendte jeg melding om å hente armbåndet mitt. Han sa han måtte se det an og nå ikke åpnet meldingen min på to dager. Dette stresser meg veldig fordi dette armbåndet kostet penger. Vil bare bli ferdig med det og la han være. Har aldri vært noe dårlig stemning mellom oss før nå, og syns det er veldig trist at det skal ende sånn her hvor jeg føler jeg må mase. Spørsmålet er hva jeg skal gjør? Klarer ikke å slappe av pga det her. Anonymkode: 30b78...561
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #2 Skrevet 21. mai 2024 Be han pakke det inn og legge det i postkassen eller noe, slik at du kan få det tilbake. Gjør han ikke det heller, så tar du med deg en far, bror, skummel kamerat og rett og slett drar hjem til han, så skal du se du får det tilbake. For en idiot. Anonymkode: c4e6f...22b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #3 Skrevet 21. mai 2024 Du vet hvor han bor. Anonymkode: a7303...158
Fighter83 Skrevet 21. mai 2024 #4 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg møtte og snakket med en gutt i flere måneder. Sist vi møttes la jeg igjen et armbånd hos han, som er verdt litt penger. Tenkte det ikke var noe stress, fordi vi kom til å møtes igjen, noe vi snakket om da vi var sammen. Plutselig skjedde det noe som gjorde at han trengte tid. Jeg ga han avstand, men vil samtidig ha tilbake armbåndet mitt. Jeg har tatt det opp flere ganger, men det har aldri passet at jeg kommer innom, fordi han har vært bortreist. Vi har snakket sammen om andre ting også, men samtalene er ikke helt de samme. Jeg sendte han melding på nytt her om dagen, og spurte om hva han gjorde, for å være litt mer hyggelig enn å mase. Han svarte ikke på det, og da sendte jeg melding om å hente armbåndet mitt. Han sa han måtte se det an og nå ikke åpnet meldingen min på to dager. Dette stresser meg veldig fordi dette armbåndet kostet penger. Vil bare bli ferdig med det og la han være. Har aldri vært noe dårlig stemning mellom oss før nå, og syns det er veldig trist at det skal ende sånn her hvor jeg føler jeg må mase. Spørsmålet er hva jeg skal gjør? Klarer ikke å slappe av pga det her. Anonymkode: 30b78...561 Møtt opp hos han og ring på til han åpner. Si du kun ønsker armbåndet også skal du la han være i fred.
Ulven Skrevet 21. mai 2024 #5 Skrevet 21. mai 2024 Ser ikke bort fra at han har solgt det eller gitt det til noen med tanke på at han ikke svarer på meldinger. Men send en melding hvor du informerer om at det er tyveri å beholde noe som ikke er hans, og at du vil anmelde saken hvis ikke han leverer det tilbake. Så får du håpe at det setter i gang prosessen. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #6 Skrevet 21. mai 2024 Si at du vil ha tilbake armbåndet så slipper han at du maser, han trenger ikke se deg igjen for den del. Så avtaler dere at han henger det ut på døren rett utfor døren. Evt på leverer det på butikken sånn du kan hente det der. Anonymkode: 4f38e...736
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #7 Skrevet 21. mai 2024 Er han dårlig med penger, stadig blakk osv? Isåfall har han nok solgt det. Ynkelig fyr. Men ikke gi deg. Får du ikke armbåndet så skal han betale deg tilsvarende prisen på et nytt. Anonymkode: 84788...88e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #8 Skrevet 21. mai 2024 Jeg hadde skrevet, hei jeg skjønner at du ikke er interessert, jeg er kun ute etter å få tilbake armbåndet og ingenting mer. Anonymkode: bb14a...c45
Pingvinen Skrevet 21. mai 2024 #9 Skrevet 21. mai 2024 Temmelig sikker på at han har solgt det eller gitt det bort. Ellers hadde det vært helt uproblematisk å få det tilbake 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #10 Skrevet 21. mai 2024 Har han kjæreste kanskje? Anonymkode: b5d96...afb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #11 Skrevet 21. mai 2024 Noen dager i forkant sender du melding der du skriver at du og en venninne (eller du og faren din, broren din, etc.) skal forbi der han bor på lørdag (eller en dag som passer) og ber ham om å ha klart armbåndet ditt slik at du får hentet det. Skal han bort kan han legge det i en konvolutt i postkassen, eller på en trygg plass utenfor. Det er heller ikke verre enn at han kunne ha puttet det i en konvolutt og sendt det til deg i posten. Jeg tror kanskje at han frykter at du bruker det som et påskudd til å få kontakt med ham, og at det er dette han vil unngå. Hvis du skriver at du er sammen med noen kan det hende at han tenker det er greit. Anonymkode: 15088...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå