Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #1 Skrevet 21. mai 2024 Vi har vært sammen i 8 år og har to barn på 4 og 6 år. Det var han som pushet på om å få barn. Etter at første barnet kom har vi nesten ikke hatt sex. Hadde en økning når vi skulle prøve på unge nummer to og etter at jeg ble gravid med henne kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Jeg har forsøkt å snakke med ham, forført ham og tatt initiativ til sex mange ganger, men ble alltid avvist. Etter å bli avvist igjen i går spurte jeg rett ut hvorfor han ikke ønsker sex med meg. Han runker nesten daglig og kan ta seg en runk etter å ha avvist meg. Det er veldig sårt og jeg forklarte dette. Så i går sa han at han ikke tenner på kroppen min. Han blir kvalm av strekkmerkene på magen og takler ikke tanken på å røre puppene mine som han mener har blitt små og slappe. Han poengterer også at jeg ikke sminker meg like mye som før. Jeg er godt trent og slank. Bortsett fra litt strekkmerker på magen og at puppene har blitt mindre føler jeg at kroppen min ser bra ut og bærer ikke særlig preg av å ha født barn. Jeg har ikke latt kroppen forfalle. Jeg trener, spiser sunt og tar vare på hud og hår. Strekkmerkene og puppene er det lite jeg får gjort noe med. Sminke blir det sjeldent jeg bruker mye tid på, men sminker meg litt hver dag. Jeg har aldri sjekket instagrammen hans før, men i natt gikk jeg inn og så på hvem han følger og det er mange unge sminkede lettkledde damer uten strekkmerker og med store fyldige pupper. Langt fra hva jeg noen gang vil kunne bli. Jeg har egentlig hatt ganske godt selvbilde og har følt med fin hele veien, men nå er alt knust. Jeg kommer nok aldri til å vise meg naken for ham igjen. Vet ikke engang om jeg klarer å gå i bikini foran ham i sommer…. Han ønsket barn og nå tenner han ikke på meg for at svangerskapene ga meg strekkmerker og ammingen gjorde puppene mindre…. Jeg er knust. Anonymkode: ccbd8...f6c 3 161
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 21. mai 2024 Han er ikke særlig smart. Du har holdt deg godt. Anonymkode: 6aae5...469 65 8 15
Populært innlegg Blåbærrips Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 21. mai 2024 Dette var vondt å lese, føler med deg. Har selv strekkmerker etter svangerskap så veg hvordan du har det. Det positive er at han var iallefall ærlig. Når det er sagt så hadde det vært meg hadde jeg pakket sakene mine/hans og avsluttet forholdet. Er ikke liv laga uansett om det er unger med i bildet. Du må kunne stole på partner og føle deg vel 55 9 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 21. mai 2024 Huff, helt forferdelig du har måtte oppleve en sånn mann. Dette er ikke din livspartner, og han elsker deg ikke. Ikke sikkert han evner å elske noen overhodet. Det finnes mer enn én mann der ute som står klar til å forgude deg, innsiden og utsiden. Utseendet definerer ikke verdien din. Strekkmerker kan man forøvrig få i puberteten, av trening, sykdom, alder, medisiner, vektoppgang osv. Menn får også strekkmerker. Jeg har ingenting annet å si enn at det finnes en ekte mann der ute for deg. Og han leter etter nettopp deg. Anonymkode: 8c62b...19b 43 12 20
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 21. mai 2024 Helt enig med personen ovenfor. Dette var vondt å lese! Alle vet at kroppen forandrer seg under en graviditet og jeg vil påstå at du har holdt deg ganske så bra i forhold til normalen. Jeg la på meg betraktelig under mine svangerskap og har fortsatt ikke fått av alle kiloene flere år etter. Når man bestemmer seg for å få barn sammen så bør man være sikker på at man elsker den andre personen for den hun/han er og ikke for hvilken kropp han/hun har. Kropp og utseende endrer seg alltid med årene uansett om man vil det eller ikke. Om mannen din ikke tenner på deg nå hvordan blir det om 20 år når rynkene kommer og ting begynner virkelig å henge? Hva hvis du får kreft og må fjerne brystene? Eller havner i en ulykke og brenner halve ansiktet? Han kan vel kanskje ikke noe for hva han tenner på, men alt i alt er det veldig overfladisk å kun tenne på "det perfekte". Mannen min fikk enda mer lyst på meg etter at vi fikk barn sammen. Han mente at det sveiset oss enda mer sammen og han elsket å se meg i morsrollen. Jeg ser ikke at dette forholdet har en lykkelig slutt dessverre. Jeg hadde pakket sakene mine og dratt. Det finnes garantert en bedre match for deg ute i verden! Anonymkode: 590c0...042 28 15 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #6 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vi har vært sammen i 8 år og har to barn på 4 og 6 år. Det var han som pushet på om å få barn. Etter at første barnet kom har vi nesten ikke hatt sex. Hadde en økning når vi skulle prøve på unge nummer to og etter at jeg ble gravid med henne kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Jeg har forsøkt å snakke med ham, forført ham og tatt initiativ til sex mange ganger, men ble alltid avvist. Etter å bli avvist igjen i går spurte jeg rett ut hvorfor han ikke ønsker sex med meg. Han runker nesten daglig og kan ta seg en runk etter å ha avvist meg. Det er veldig sårt og jeg forklarte dette. Så i går sa han at han ikke tenner på kroppen min. Han blir kvalm av strekkmerkene på magen og takler ikke tanken på å røre puppene mine som han mener har blitt små og slappe. Han poengterer også at jeg ikke sminker meg like mye som før. Jeg er godt trent og slank. Bortsett fra litt strekkmerker på magen og at puppene har blitt mindre føler jeg at kroppen min ser bra ut og bærer ikke særlig preg av å ha født barn. Jeg har ikke latt kroppen forfalle. Jeg trener, spiser sunt og tar vare på hud og hår. Strekkmerkene og puppene er det lite jeg får gjort noe med. Sminke blir det sjeldent jeg bruker mye tid på, men sminker meg litt hver dag. Jeg har aldri sjekket instagrammen hans før, men i natt gikk jeg inn og så på hvem han følger og det er mange unge sminkede lettkledde damer uten strekkmerker og med store fyldige pupper. Langt fra hva jeg noen gang vil kunne bli. Jeg har egentlig hatt ganske godt selvbilde og har følt med fin hele veien, men nå er alt knust. Jeg kommer nok aldri til å vise meg naken for ham igjen. Vet ikke engang om jeg klarer å gå i bikini foran ham i sommer…. Han ønsket barn og nå tenner han ikke på meg for at svangerskapene ga meg strekkmerker og ammingen gjorde puppene mindre…. Jeg er knust. Anonymkode: ccbd8...f6c Han er en mishandler. Jeg har vært gift med en slik en. To barn, noen få strekkmerker, mye mindre tid (og lyst) til å dolle meg opp hver morgen, 8 kilo opp i vekt (fra undervekt til nedre område av normalvekt). Da sluttet han å ha sex med meg. Jeg var stygg, gammel og ekkel. Selvfølgelig er ditt selvbilde knust, han driver jo med psykisk vold når han sier at han blir KVALM (!) av kroppen din. Foreslå for ham at dere har åpent forhold, hvis du ønsker å bevare ekteskapet for barnas skyld. Da kan du lett (!) finne en mann som er svært fornøyd med NORMALE kvinnekropper, og han kan lete forgjeves etter en fotomodell som gidder å ha uforpliktende sex med en sliten småbarnsfar. Hvis du ikke ønsker åpent forhold, bør du gå, før hele din selvtillit blir totalt ødelagt. Anonymkode: 5dcb0...ec7 53 15 23
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #7 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så i går sa han at han ikke tenner på kroppen min. Han blir kvalm av strekkmerkene på magen og takler ikke tanken på å røre puppene mine som han mener har blitt små og slappe. Han poengterer også at jeg ikke sminker meg like mye som før. Jeg er godt trent og slank. Bortsett fra litt strekkmerker på magen og at puppene har blitt mindre føler jeg at kroppen min ser bra ut og bærer ikke særlig preg av å ha født barn. Han er rett og slett en drittsekk. Du kan med fordel begynne å planlegge exiten din. Din psykiske helse vil få det bedre uten han. Hva i alle dager forventet han egentlig??? Han fikk det han ville.... (PS: aldri la en manns ønkser trumfe dine egne!) Anonymkode: 91766...9bc 33 3 16
Populært innlegg BobbySocks Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #8 Skrevet 21. mai 2024 Det er lov å bli singel, jeg bare sier det.. 38 4 23
Manna Skrevet 21. mai 2024 #9 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har vært sammen i 8 år og har to barn på 4 og 6 år. Det var han som pushet på om å få barn. Etter at første barnet kom har vi nesten ikke hatt sex. Hadde en økning når vi skulle prøve på unge nummer to og etter at jeg ble gravid med henne kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Jeg har forsøkt å snakke med ham, forført ham og tatt initiativ til sex mange ganger, men ble alltid avvist. Etter å bli avvist igjen i går spurte jeg rett ut hvorfor han ikke ønsker sex med meg. Han runker nesten daglig og kan ta seg en runk etter å ha avvist meg. Det er veldig sårt og jeg forklarte dette. Så i går sa han at han ikke tenner på kroppen min. Han blir kvalm av strekkmerkene på magen og takler ikke tanken på å røre puppene mine som han mener har blitt små og slappe. Han poengterer også at jeg ikke sminker meg like mye som før. Jeg er godt trent og slank. Bortsett fra litt strekkmerker på magen og at puppene har blitt mindre føler jeg at kroppen min ser bra ut og bærer ikke særlig preg av å ha født barn. Jeg har ikke latt kroppen forfalle. Jeg trener, spiser sunt og tar vare på hud og hår. Strekkmerkene og puppene er det lite jeg får gjort noe med. Sminke blir det sjeldent jeg bruker mye tid på, men sminker meg litt hver dag. Jeg har aldri sjekket instagrammen hans før, men i natt gikk jeg inn og så på hvem han følger og det er mange unge sminkede lettkledde damer uten strekkmerker og med store fyldige pupper. Langt fra hva jeg noen gang vil kunne bli. Jeg har egentlig hatt ganske godt selvbilde og har følt med fin hele veien, men nå er alt knust. Jeg kommer nok aldri til å vise meg naken for ham igjen. Vet ikke engang om jeg klarer å gå i bikini foran ham i sommer…. Han ønsket barn og nå tenner han ikke på meg for at svangerskapene ga meg strekkmerker og ammingen gjorde puppene mindre…. Jeg er knust. Anonymkode: ccbd8...f6c Ikke under noen omstendighet skal du føle deg liten og lite verdt på bakgrunn av det du har skrevet her. Problemet ligger fullstendig hos ham og hans personlighet. Dette er ikke en trygg og god familiefar, noe du sikkert kan se, dersom du er velger å legge følelsene til side og ser dette for hva det er. Ikke prøv å bli bedre, finere, og ikke la hans holdninger få viske deg ut og gjøre deg nervøs og føle deg utilstrekkelig. Plutselig har årene gått, og alt stresset og nervøsiteten vil påvirke hverdagen din og den emosjonelle tilstedeværelsen i livet. Som igjen vil på påvirke barna dine. Fakta foreligger her og handle ut i fra det. Slike holdninger og verdier som dette ligger godt forankret i ham. Du får ikke endret det og du skal heller ikke kaste vekk tiden til deg og ungene ved å prøve. Fokuser på deg selv og ungene og ikke kast vekk tid på ham. Alle de beste ønsker for deg og de små. 14 1 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #10 Skrevet 21. mai 2024 Føler ikke det bare er så enkelt som å pakkene sakene og dra… vi har det fint ellers, men er vel mer som gode venner enn kjærester. Vi har et nært forhold til hverandres familier, et nydelig hjem og stabil hverdag for barna. Skal jeg ødelegge alt dette bra for at jeg ikke får sex? Men kanskje jeg kan snakke om åpent forhold. Jeg trenger å føle meg fin igjen. Føle meg begjært. Det verste oppi alt dette er at han har lagt på seg mye siden vi fikk barn. Han har mistet håret på hodet, har stor mage og hår på ryggen. Han har ikke tatt vare på seg selv, men jeg har aldri opplevd at det har gått utover lysten min på ham. Han er jo fortsatt samme mannen som jeg ble forelska i. Eller han var det… etter i går vet jeg ikke hva jeg synes. ts Anonymkode: ccbd8...f6c 10 66 2
Irak Skrevet 21. mai 2024 #11 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi har vært sammen i 8 år og har to barn på 4 og 6 år. Det var han som pushet på om å få barn. Etter at første barnet kom har vi nesten ikke hatt sex. Hadde en økning når vi skulle prøve på unge nummer to og etter at jeg ble gravid med henne kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Jeg har forsøkt å snakke med ham, forført ham og tatt initiativ til sex mange ganger, men ble alltid avvist. Etter å bli avvist igjen i går spurte jeg rett ut hvorfor han ikke ønsker sex med meg. Han runker nesten daglig og kan ta seg en runk etter å ha avvist meg. Det er veldig sårt og jeg forklarte dette. Så i går sa han at han ikke tenner på kroppen min. Han blir kvalm av strekkmerkene på magen og takler ikke tanken på å røre puppene mine som han mener har blitt små og slappe. Han poengterer også at jeg ikke sminker meg like mye som før. Jeg er godt trent og slank. Bortsett fra litt strekkmerker på magen og at puppene har blitt mindre føler jeg at kroppen min ser bra ut og bærer ikke særlig preg av å ha født barn. Jeg har ikke latt kroppen forfalle. Jeg trener, spiser sunt og tar vare på hud og hår. Strekkmerkene og puppene er det lite jeg får gjort noe med. Sminke blir det sjeldent jeg bruker mye tid på, men sminker meg litt hver dag. Jeg har aldri sjekket instagrammen hans før, men i natt gikk jeg inn og så på hvem han følger og det er mange unge sminkede lettkledde damer uten strekkmerker og med store fyldige pupper. Langt fra hva jeg noen gang vil kunne bli. Jeg har egentlig hatt ganske godt selvbilde og har følt med fin hele veien, men nå er alt knust. Jeg kommer nok aldri til å vise meg naken for ham igjen. Vet ikke engang om jeg klarer å gå i bikini foran ham i sommer…. Han ønsket barn og nå tenner han ikke på meg for at svangerskapene ga meg strekkmerker og ammingen gjorde puppene mindre…. Jeg er knust. Anonymkode: ccbd8...f6c Han her høres ut som en skikkelig stor mannebaby rett og slett. Du er nydelig og fin akkurat som du er 🪷💕. Idiot av en mann dette her🤬. Du kan finne deg noe mye bedre enn dette her, og en mann som virkelig verdsetter deg, og setter pris på deg, for det fortjener du ts ❤️. Er slike duster som dette som ødelegger kvinners seksualitet. Forstår veldig godt at du blir lei deg, og nedtrykt. Han fortjener ikke å se deg naken rett og slett. Du er altfor god for han her 😉🤗❤️. 10 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #12 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler ikke det bare er så enkelt som å pakkene sakene og dra… vi har det fint ellers, men er vel mer som gode venner enn kjærester. Vi har et nært forhold til hverandres familier, et nydelig hjem og stabil hverdag for barna. Skal jeg ødelegge alt dette bra for at jeg ikke får sex? Men kanskje jeg kan snakke om åpent forhold. Jeg trenger å føle meg fin igjen. Føle meg begjært. Det verste oppi alt dette er at han har lagt på seg mye siden vi fikk barn. Han har mistet håret på hodet, har stor mage og hår på ryggen. Han har ikke tatt vare på seg selv, men jeg har aldri opplevd at det har gått utover lysten min på ham. Han er jo fortsatt samme mannen som jeg ble forelska i. Eller han var det… etter i går vet jeg ikke hva jeg synes. ts Anonymkode: ccbd8...f6c Det handler ikke så mye om sex men at han rakker ned på deg. Kan man ha et lykkelig forhold med noen som blir kvalm av en ? Det at han har forfalt og skal kritisere flisen din men ikke ser bjelken i sitt eget øye gjør det bare enda verre. Jeg tror ikke det handler så mye om kroppen din igrunn. Enkelte umodne menn klarer ikke det at dama har blitt mor. Typisk hore og Madonna komplekset . Anonymkode: ab1e7...260 30 7
Manna Skrevet 21. mai 2024 #13 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler ikke det bare er så enkelt som å pakkene sakene og dra… vi har det fint ellers, men er vel mer som gode venner enn kjærester. Vi har et nært forhold til hverandres familier, et nydelig hjem og stabil hverdag for barna. Skal jeg ødelegge alt dette bra for at jeg ikke får sex? Men kanskje jeg kan snakke om åpent forhold. Jeg trenger å føle meg fin igjen. Føle meg begjært. Det verste oppi alt dette er at han har lagt på seg mye siden vi fikk barn. Han har mistet håret på hodet, har stor mage og hår på ryggen. Han har ikke tatt vare på seg selv, men jeg har aldri opplevd at det har gått utover lysten min på ham. Han er jo fortsatt samme mannen som jeg ble forelska i. Eller han var det… etter i går vet jeg ikke hva jeg synes. ts Anonymkode: ccbd8...f6c Dette handler jo ikke om sex. Det handler om hans regulering av sitt eget selvhat, som han projiserer på deg. Dette ut over deg og barna til slutt. Vær helt trygg. Hvordan skal alt det andre «fine» bestå og tåle tidens tann, dersom slike holdninger er så grunnleggende tilstede? Hvor mye betyr de ytre rammen da? 23 2 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #14 Skrevet 21. mai 2024 Faan for en drittsekk. Ikke akkurat typen som binder seg til ei dame han der? Fortsatt vil jakte perfekte damer til å formere seg? Beklager vi menn er programmerte til det, men her er programmeringsfeilen at han ikke ønsker å være med sin familie etter «produksjonen». Dyreverdenen har ett dy: Gjøk. Gjøken får Gjøkunger. Gjøken stikker så fort de er reproduserte. Både mor og far. Mora legger barna i andre flyers reir. Gjøken lar andre fugler ruge, brødfø og oppdra sine barn. Livet er ikke å pule rundt på strøkne damer. Det er familie. For meg iallefall. Holder med ei dame. Anonymkode: 38f75...3b6 5 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #15 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi har vært sammen i 8 år og har to barn på 4 og 6 år. Det var han som pushet på om å få barn. Etter at første barnet kom har vi nesten ikke hatt sex. Hadde en økning når vi skulle prøve på unge nummer to og etter at jeg ble gravid med henne kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Jeg har forsøkt å snakke med ham, forført ham og tatt initiativ til sex mange ganger, men ble alltid avvist. Etter å bli avvist igjen i går spurte jeg rett ut hvorfor han ikke ønsker sex med meg. Han runker nesten daglig og kan ta seg en runk etter å ha avvist meg. Det er veldig sårt og jeg forklarte dette. Så i går sa han at han ikke tenner på kroppen min. Han blir kvalm av strekkmerkene på magen og takler ikke tanken på å røre puppene mine som han mener har blitt små og slappe. Han poengterer også at jeg ikke sminker meg like mye som før. Jeg er godt trent og slank. Bortsett fra litt strekkmerker på magen og at puppene har blitt mindre føler jeg at kroppen min ser bra ut og bærer ikke særlig preg av å ha født barn. Jeg har ikke latt kroppen forfalle. Jeg trener, spiser sunt og tar vare på hud og hår. Strekkmerkene og puppene er det lite jeg får gjort noe med. Sminke blir det sjeldent jeg bruker mye tid på, men sminker meg litt hver dag. Jeg har aldri sjekket instagrammen hans før, men i natt gikk jeg inn og så på hvem han følger og det er mange unge sminkede lettkledde damer uten strekkmerker og med store fyldige pupper. Langt fra hva jeg noen gang vil kunne bli. Jeg har egentlig hatt ganske godt selvbilde og har følt med fin hele veien, men nå er alt knust. Jeg kommer nok aldri til å vise meg naken for ham igjen. Vet ikke engang om jeg klarer å gå i bikini foran ham i sommer…. Han ønsket barn og nå tenner han ikke på meg for at svangerskapene ga meg strekkmerker og ammingen gjorde puppene mindre…. Jeg er knust. Anonymkode: ccbd8...f6c For et kryp. Da jeg traff mannen veide jeg 62 kilo, og har vært 81 kilo på det meste (jeg har født 4 barn etter vi traff hverandre). Jeg har i noen måneder nå vært i en prosess med vektnedgang. Og her om dagen så spurte jeg om han kunne se endringen i meg. Han sa nei, det kunne han ikke se (jeg har gått ned 8 kilo). Så sa han at det betyr ingenting for han hvor mye jeg veier, fordi han elsker meg uansett. Men hvis jeg har lyst til å gå ned i vekt for egen helses skyld så syns han det er fint. Han har altså fokus på min velvære, min helse. Han sier også at jeg bør være stolt av kroppen min, for den viser hva jeg har båret fram. Anonymkode: 120f9...fda 8 25 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #16 Skrevet 21. mai 2024 38 minutter siden, AnonymBruker said: Han er ikke særlig smart. Du har holdt deg godt. Anonymkode: 6aae5...469 Det vet du jo ingenting om hvordan hun har holdt seg. Jeg tviler på hun ser fysisk attraktiv ut. For det er det et fåtall som gjør. Hvertfall i den alderen. Mannen må få lov å nyte synes av fysisk attraktive kvinner. Akkurat som kvinner gjør. Anonymkode: 60a38...311 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #17 Skrevet 21. mai 2024 Sikkert en annen i kikkerten da hvis du plutselig ikke er god nok. Anonymkode: a5f87...f1a 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #18 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Føler ikke det bare er så enkelt som å pakkene sakene og dra… vi har det fint ellers, men er vel mer som gode venner enn kjærester. Vi har et nært forhold til hverandres familier, et nydelig hjem og stabil hverdag for barna. Skal jeg ødelegge alt dette bra for at jeg ikke får sex? Men kanskje jeg kan snakke om åpent forhold. Jeg trenger å føle meg fin igjen. Føle meg begjært. Det verste oppi alt dette er at han har lagt på seg mye siden vi fikk barn. Han har mistet håret på hodet, har stor mage og hår på ryggen. Han har ikke tatt vare på seg selv, men jeg har aldri opplevd at det har gått utover lysten min på ham. Han er jo fortsatt samme mannen som jeg ble forelska i. Eller han var det… etter i går vet jeg ikke hva jeg synes. ts Anonymkode: ccbd8...f6c Altså. Det han driver med, er ikke bare sexnekt. Han sier at han er KVALM av kroppen din. Han ødelegger deg. Hadde han bare sagt at han dessverre ikke har lyst akkurat nå, og ikke vet når lysten kommer tilbake, ville det ha vært noe annet. Nei. Han så sitt snitt i å fortelle deg at han er kvalm av kroppen din. Han kunne lett la være å uttale nettopp disse ordene. Men det gadd han ikke. Han gikk inn for å såre. Dere har små barn. Han vet at du er "stuck". Hvis han i tillegg ødelegger selvtilliten din, vil han være sikker på at du ikke forlater ham. Da kan han for eksempel stille deg foran det faktum at han trenger sex og derfor skal ha seg litt på si. Du kommer da til å nikke og godta, siden du tror at du er stygg og fæl. Been there, done that. Snakk om åpent forhold, ja, og se reaksjonen. Jeg VEDDER på at han blir sint og nekter, for han vil jo ikke at du skal ligge rundt, selv om han ikke lenger vil ha deg seksuelt. Har han stor mage, hår på ryggen og måne? Lykke til med å finne seg en pen, slank og ung dame for sex. Enkelte mannfolk er virkelighetsfjerne. Forresten, er du sikker på at han ikke lider av mindreverdighetskomplekser? Siden du, til tross for to tette fødsler, har tatt vare på deg selv, mens han er forfalt? Er han redd for at du forlater ham for en annen, og manipulerer deg til å tro at du ikke er verdt noe, for å få deg til å bli? Anonymkode: 5dcb0...ec7 15 2 22
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #19 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det vet du jo ingenting om hvordan hun har holdt seg. Jeg tviler på hun ser fysisk attraktiv ut. For det er det et fåtall som gjør. Hvertfall i den alderen. Mannen må få lov å nyte synes av fysisk attraktive kvinner. Akkurat som kvinner gjør. Anonymkode: 60a38...311 Da får han bryte med henne og begi seg ut på det åpne markedet, der menn med stor mage, hårete rygg og måne dessverre stiller helt bakers ved valg av damer. Hvis du synes at det er svært få kvinner som er attraktive, må du se på dine egne urealistiske forventninger. Disse runkedamene dine på Instagram er fake. Jeg bare sier det. Anonymkode: 5dcb0...ec7 12 26
KaraThrace Skrevet 21. mai 2024 #20 Skrevet 21. mai 2024 Manna skrev (6 minutter siden): Dette handler jo ikke om sex. Det handler om hans regulering av sitt eget selvhat, som han projiserer på deg. Dette ut over deg og barna til slutt. Vær helt trygg. Hvordan skal alt det andre «fine» bestå og tåle tidens tann, dersom slike holdninger er så grunnleggende tilstede? Hvor mye betyr de ytre rammen da? Dette 👏👏👏 Han hater seg selv og tar det utover deg. TS, hev deg over det. Slå av følelsene for ham, og ta det opp på et ordentlig vis ved å si at du tolererer ikke at noen kaller kroppen din kvalm. Aller minst den personen som skal elske deg! At han får jobbe med seg selv, men inntil han er på et bedre sted er dere samboere men ikke kjærester. Foreslå gjerne at dere sover hver for dere, og åpent forhold. Han trenger hjelp, ikke du! 12 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå