AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #21 Del Skrevet 21. mai 2024 Kan ikke tenke meg noe mer kleint enn et offentlig frieri... Jeg føler med deg der, et så spesielt og intimt øyeblikk er finest å ta privat syns jeg. Anonymkode: 18cf5...5ee 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #22 Del Skrevet 21. mai 2024 Hva er viktigst for henne, frieriet og bryllupet....eller ekteskapet med deg? Anonymkode: ac42b...06a 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #23 Del Skrevet 22. mai 2024 Hun prøver jo nærmest å bestille sitt eget frieri. Kanskje hun skal bestille en som utfører jobben også, så kan du bare se på... Anonymkode: c62c0...1d7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #24 Del Skrevet 22. mai 2024 Rødt flagg. Anonymkode: 90254...14a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. mai 2024 #25 Del Skrevet 22. mai 2024 Jeg synes du skal fri akkurat når du vil og hvordan du vil. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #26 Del Skrevet 22. mai 2024 Å be noen om å dele livet sitt med seg er et intimt øyeblikk mellom de det gjelder. Alle rundt smiler og klapper, men innerst inne gleder alle seg til det er over. Det er kjedelig og kleint. Det er kleint å skulle lage et show av det. Dele glede og vise kjærlighet gjør man i bryllupet. Anonymkode: 75805...f50 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 22. mai 2024 #27 Del Skrevet 22. mai 2024 Er hun narsissist? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22. mai 2024 #28 Del Skrevet 22. mai 2024 Hun kan selvsagt ikke kreve noe som helst, da får hun fri selv. Da er jo også uansett det beste at hun også tar hensyn til dine ønsker. Dere er jo da to som potensielt skal gifte dere. Jeg er med røkla som synes det er ultrakleint med offisielle frieri og jeg er faktisk usikker på om jeg hadde sagt ja i en slik setting. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. mai 2024 #29 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette gjør at jeg kvier meg litt til å fri, selv om det ikke er noe annet jeg heller vil enn å tilbringe resten av livet med henne. Noen i omgangskretsen vår fikk frieriet sitt dokumentert på tv, og hun har hengt seg ganske mye opp i dette. Hun vil oppleve noe lignende, og vil at flest mulig skal overvære øyeblikket. Også blitt uttrykt at hun kommer til å bli skuffet hvis ikke det gjøres riktig. Jeg på min side er en innesluttet person og mer privat. For å være ærlig vil jeg kun det skal være oss to der når jeg går ned på kne. Er ikke komfortabel med å få alles øyne rettet mot meg under et intimt øyeblikk som det. Har prøvd å formidle det for henne og foreslått å møtes på halvveien, for eksempel med nær familie til stede. Det ble lunkent mottatt..så jeg tenker, hva gjør jeg? Anonymkode: 1433f...484 Er du som skal fri ergo er det du som bestemmer mener jeg da.... Synes dette var en filleting av henne å henge seg opp i rett og slett..... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 22. mai 2024 #30 Del Skrevet 22. mai 2024 Tar hun hensyn til deg ellers? Eller er det viktigs hva hun ønsker? Er det ikke mest viktig og bli fridd til og dele livet med deg, en at man skal imponere flest mulig. Mannen min er også en sjenert og litt reservert type, og dette hadde satt han i en veldig ukomfortabel situasjon jeg heller aldri ville satt han i. Jeg ville snakket med henne, om hun ikke tar hensyn til deg oppi dette er det virkelig kvinnen du vil tilbringe livet ditt med. Jeg er utadvendt og hadde ikke hatt problemer med et sånt type frieri, men mannen min hadde hatet det og han er såpass viktig for meg at det er hans ve og vel her også. Vi hadde faktisk et mye mindre bryllup pga han, fordi det viktigste var og bli gift. 5 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #31 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 8.40): Dette gjør at jeg kvier meg litt til å fri, selv om det ikke er noe annet jeg heller vil enn å tilbringe resten av livet med henne. Noen i omgangskretsen vår fikk frieriet sitt dokumentert på tv, og hun har hengt seg ganske mye opp i dette. Hun vil oppleve noe lignende, og vil at flest mulig skal overvære øyeblikket. Også blitt uttrykt at hun kommer til å bli skuffet hvis ikke det gjøres riktig. Jeg på min side er en innesluttet person og mer privat. For å være ærlig vil jeg kun det skal være oss to der når jeg går ned på kne. Er ikke komfortabel med å få alles øyne rettet mot meg under et intimt øyeblikk som det. Har prøvd å formidle det for henne og foreslått å møtes på halvveien, for eksempel med nær familie til stede. Det ble lunkent mottatt..så jeg tenker, hva gjør jeg? Anonymkode: 1433f...484 Da jeg var med en type da jeg var 15-17 så sa jeg nei da han fridde og sa det var fordi han ikke gjorde det riktig, og sa om han skulle fri fikk han gjøre det ordentlig. Men det handla egentlig lite om frieriet va stort eller ikke, og om det va foran folk. Det handla hovedsaklig om at 1) jeg ville han skulle legge litt energi inn i det, så jeg følte det betydde noe for han. Og 2) at jeg egentlig ikke følte at våres forhold var det riktige for meg. For da jeg møtte mannen min da jeg var 18, og han fridde til meg da jeg var 19. så brydde jeg meg ikke noe om det var noe stort eller noe sånt. Men han la også inn litt energi i det da, gikk ned på kne på nyttårsaften, alene med meg med fin utsikt etc. å fridde med en lekering 😅🫣❤️ kunne ikke brydd meg mindre om at det var en ring han fant på barnerommet, fordi vi tilfeldigvis var på besøk i hans barndoms hjem dem jula😄 men det føltes veldig rett å si ja til han, og vi har nå vært gift i over 10år😄 tenker om man virkelig bryr seg om personen så har ikke slike overfladiske ting noe å si, men kan skjønne at man av og til kan få noen tanker og ideer om hvordan ting skal være etter å ha sett ett eller anna som man syns er veldig fint. Jeg tenker her bør dere begge to tenke på hverandre. Hvis hun elsker deg og vil gifte seg med deg så bør hun ikke sette for høye krav til frieriet. samtidig så bør du tenke på at dette er veldig viktig for henne, og det er forhåpentligvis en en gang i livet opplevelse. Det kan fort bli negative følelser som kommer opp rundt dette for all framtid om det ikke blir lignende det hun ønsker. Og i tillegg så vet du vell at hun kommer til å si ja, siden hun har ytret ønske om hvordan hun vil ha frieriet. Så da bør det ikke være et så stort problem for deg å fri til henne foran mange. jeg kan ikke fordra folkemengder å øyne på meg osv, men for en slik en gang i livet opplevelse som hadde vært veldig viktig for partneren min så hadde jeg klart noen minutter med den oppmerksomheten. Anonymkode: 0e84b...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #32 Del Skrevet 23. mai 2024 Hvis hun har så høye ønsker og planer for frieriet så får hun fri selv. Unnskyld meg men det er frieren som bestemmer metode, og å bli fridd er en stor ære i seg selv og er 100% av hele poenget. Nei gud så arrogant. Få hun ned på jorda å si at du frir på din måte hvis hun vil bli forlovet så får hun heller få det bryllupet hun ønsker. (Med mindre det befinner seg på månen eller noe sånt da) Anonymkode: 4403d...f27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #33 Del Skrevet 24. mai 2024 Kan, som du sier, hende hun har hengt seg litt opp i det aktuelle frieriet? Men er det akkurat det at det kom på TV som gjorde det perfekt? Vil tro at når du frir, og det er det intime og spesielle øyeblikket mellom dere, er alt annet glemt. Men, vil da likevel tenke at det viktige for henne er at du legger planlegging, og følelser i det. At hun skjønner at du har tenkt på henne og dere, og ønsket å gjøre det lille ekstra (uten å trenge mange andre tilstede..) Ikke dra frem spørsmålet sånn halvveis på sengekanten en onsdags morra, liksom? Lykke til! Anonymkode: 65aaa...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #34 Del Skrevet 24. mai 2024 Noen som ikke vil gifte seg om man ikke får det frieriet man ønsker seg er kanskje ikke verdt å satse på. Med unntak for åpenbare tilfeller, som hun med tråden om "han fridde med p**ken". " Samtidig ser jeg problemet hvis situasjonen hadde vært mottatt, jeg ville aldri sagt ja tli et frieri i full offentlighet, da hadde jeg løpt. Men kunne jo takket ja på privaten senere. Anonymkode: 0b201...c70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 24. mai 2024 #35 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 2.12): Hun prøver jo nærmest å bestille sitt eget frieri. Kanskje hun skal bestille en som utfører jobben også, så kan du bare se på... Anonymkode: c62c0...1d7 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #36 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg tipper at en årsak til at hun vil ha det offentlig på tv er at da blir hun en snakkis, se hun perfekte som får alt så perfekt og mannen må jo bare elske henne sååå mye høyere enn alle andre menn ... Anonymkode: 77e4e...876 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsulten Skrevet 24. mai 2024 #37 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg ønsker ofc litt på hvordan jeg vil bli fridd men, ofc kan mannen velge selv bare ikke sånt på fotballkamp, midt i sentrum, kino, foran familien ect.. Der det er mange folk rundt så er jeg happy 😅 Men kunne hatt en person som tar bilde at the moment i skjult sånt det er kjekk minne 😁 Men gudene vet hva skjer med mitt frieri, hvis jeg noen gang bli fridd.. 🥲 Jeg er ei kvinne også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megmegmego Skrevet 24. mai 2024 #38 Del Skrevet 24. mai 2024 Håper du finner deg ei mindre kravstor dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #39 Del Skrevet 24. mai 2024 Småsulten skrev (2 timer siden): Jeg ønsker ofc litt på hvordan jeg vil bli fridd men, ofc kan mannen velge selv bare ikke sånt på fotballkamp, midt i sentrum, kino, foran familien ect.. Der det er mange folk rundt så er jeg happy 😅 Men kunne hatt en person som tar bilde at the moment i skjult sånt det er kjekk minne 😁 Men gudene vet hva skjer med mitt frieri, hvis jeg noen gang bli fridd.. 🥲 Jeg er ei kvinne også 😅 Hva er ofc? Anonymkode: 4d3c5...016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #40 Del Skrevet 24. mai 2024 Uff stakkars TS. Tvunget til å bli fridd til på den mest kleine måten som eksisterer. Føler dette er noe som instagram-damer synes er kult. Å bli fridd til skal jo være personlig og intimt. Et øyeblikk som skal deles mellom to mennesker som elsker hverandre - og hvis man VIRKELIG er glade i hverandre, så burde det ikke være så nøye hvordan omstendighetene rundt frieriet er. Det kommer jo et bryllup senere - hvor man skal dele et slikt øyeblikk med resten av verden. Å bli fridd til foran et kamera-team med en hel skokk av mennesker rundt seg som gjerne tar masse bilder og filmer: Har ingenting med dere to og deres fremtid å gjøre. Det handler om at man skal briefe for omverden, og ha noe man kan poste på instagram. Vise seg fram. Det er veldig spesielt. Det er sånne mennesker andre baksnakker og synes er selvopptatte. Er ikke bryllupsfesten en bra nok annledning for å briefe? Anonymkode: ca773...31d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå