AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Del Skrevet 21. mai 2024 Dette gjør at jeg kvier meg litt til å fri, selv om det ikke er noe annet jeg heller vil enn å tilbringe resten av livet med henne. Noen i omgangskretsen vår fikk frieriet sitt dokumentert på tv, og hun har hengt seg ganske mye opp i dette. Hun vil oppleve noe lignende, og vil at flest mulig skal overvære øyeblikket. Også blitt uttrykt at hun kommer til å bli skuffet hvis ikke det gjøres riktig. Jeg på min side er en innesluttet person og mer privat. For å være ærlig vil jeg kun det skal være oss to der når jeg går ned på kne. Er ikke komfortabel med å få alles øyne rettet mot meg under et intimt øyeblikk som det. Har prøvd å formidle det for henne og foreslått å møtes på halvveien, for eksempel med nær familie til stede. Det ble lunkent mottatt..så jeg tenker, hva gjør jeg? Anonymkode: 1433f...484 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 21. mai 2024 #2 Del Skrevet 21. mai 2024 Si til henne at dersom hun ønsker et slikt frieri, får hun ordne alt selv og være den som frir. 27 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 21. mai 2024 #3 Del Skrevet 21. mai 2024 Er hun fra USA eller noe? Herregud så tåpelig. Ingen tips, bare føler med deg. Og jeg er kvinne.. 28 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 21. mai 2024 #4 Del Skrevet 21. mai 2024 Brunello skrev (Akkurat nå): Si til henne at dersom hun ønsker et slikt frieri, får hun ordne alt selv og være den som frir. Helt enig, gi henne beskjed at et frieri er utelukket så lenge dette er kravene hennes 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 21. mai 2024 #5 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette gjør at jeg kvier meg litt til å fri, selv om det ikke er noe annet jeg heller vil enn å tilbringe resten av livet med henne. Noen i omgangskretsen vår fikk frieriet sitt dokumentert på tv, og hun har hengt seg ganske mye opp i dette. Hun vil oppleve noe lignende, og vil at flest mulig skal overvære øyeblikket. Også blitt uttrykt at hun kommer til å bli skuffet hvis ikke det gjøres riktig. Jeg på min side er en innesluttet person og mer privat. For å være ærlig vil jeg kun det skal være oss to der når jeg går ned på kne. Er ikke komfortabel med å få alles øyne rettet mot meg under et intimt øyeblikk som det. Har prøvd å formidle det for henne og foreslått å møtes på halvveien, for eksempel med nær familie til stede. Det ble lunkent mottatt..så jeg tenker, hva gjør jeg? Anonymkode: 1433f...484 Er du veldig ung? Det høres nemlig ikke ut som dere er kompatible, når dere er så grunnleggende forskjellige, og den ene parten viser så lite forståelse for den andre. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 21. mai 2024 #6 Del Skrevet 21. mai 2024 Det er du som eventuelt skal fri, da gjør du det slik du ønsker. Er ikke det bra nok for henne, får hun gjøre det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #7 Del Skrevet 21. mai 2024 Du dumper henne. Anonymkode: 3b7d8...309 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #8 Del Skrevet 21. mai 2024 Hva med en mellomting? At du frir med bare dere to til stede, men at du filmer det så hun kan poste det? Min mann filmet frieriet sitt til meg uten at jeg visste det, og det er så hyggelig å ha denne å se på nå mange år senere. Anonymkode: 0f2c6...282 6 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #9 Del Skrevet 21. mai 2024 kaarebjarne skrev (Akkurat nå): Er du veldig ung? Det høres nemlig ikke ut som dere er kompatible, når dere er så grunnleggende forskjellige, og den ene parten viser så lite forståelse for den andre. Nei. Vi er faktisk ikke så forskjellige, men giftemål og alt som hører til er veldig viktig for henne. Jeg elsker henne og hun er en fantastisk partner og mor til vårt barn. Hun har fått litt oppheng etter at et vennepar kom uplanlagt på tv under frieri, og syntes det var et perfekt frieri. Anonymkode: 1433f...484 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 21. mai 2024 #10 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette gjør at jeg kvier meg litt til å fri, selv om det ikke er noe annet jeg heller vil enn å tilbringe resten av livet med henne. Noen i omgangskretsen vår fikk frieriet sitt dokumentert på tv, og hun har hengt seg ganske mye opp i dette. Hun vil oppleve noe lignende, og vil at flest mulig skal overvære øyeblikket. Også blitt uttrykt at hun kommer til å bli skuffet hvis ikke det gjøres riktig. Jeg på min side er en innesluttet person og mer privat. For å være ærlig vil jeg kun det skal være oss to der når jeg går ned på kne. Er ikke komfortabel med å få alles øyne rettet mot meg under et intimt øyeblikk som det. Har prøvd å formidle det for henne og foreslått å møtes på halvveien, for eksempel med nær familie til stede. Det ble lunkent mottatt..så jeg tenker, hva gjør jeg? Anonymkode: 1433f...484 Hun kan da ikke KREVE noe som helst. Si til henne at hvis det er TV-frieri som er det viktigste for henne ved ekteskapet, så er hun ikke klar for å være gift. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 21. mai 2024 #11 Del Skrevet 21. mai 2024 Du må få frøkna til å forstå at det ikke er noen andre enn dere to (og evnt familie da) som synes frieri er spennende, interessant og søtt. Folk som frir på fotballkamper eller andre direktesendinger synes jeg bare er tåpelig og pinlig, og tenker først og fremst at de er ekstremt oppmerksomhetssyke 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #12 Del Skrevet 21. mai 2024 Herregud så amerikansk og jalla. Ville sagt fra til henne på forhånd at det ikke blir aktuelt med noe slikt frieri. Sånn at hun kan legge fra seg den tanken først som sist, og ikke går med forventninger som resulterer i skuffelse. Hadde også fortalt henne hvor fjernt et slikt opplegg er fra min oppfatning av romantikk. Hvis hun er så opptatt av å bli fridd til, så får hun være glad hvis du i det hele tatt frir. Om det er ved kjøkkenbordet eller på en fjelltopp burde være underordnet. Men TV, neinei.. 🙈🙈 Hilsen kvinne Anonymkode: 759fe...f38 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 21. mai 2024 #13 Del Skrevet 21. mai 2024 Hvis hun ellers er et forstnadig menneske hadde jeg tatt henne med til den presten som skal vie dere (jeg går ut fra at hun skal ha kirkepryllup siden hun er så opptatt av formaliteter) og sagt rett ut at dere vil gifte dere men at hun er svært opptatt av at frieri skal foregå etter et script som gjør deg utilpass. Spør om dere kan snakke mer om hva ekteskap innebærer og hva man bør fokusere på. Hvis hun ikke klarer å forstå hvor merkelig dette er når hun må forsvare det for tredjepart så tror jeg ikke noe på at hun er et fantastisk menneske. 11 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #14 Del Skrevet 21. mai 2024 På Tv-- det er skikkelig harry eller jalla som noen kalte det. Det er du som frir, da bestemmer du. Anonymkode: 60063...28a 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #15 Del Skrevet 21. mai 2024 Tenker å vise henne denne tråden og håper hun kanskje kan senke ønsket sitt noe. Tror ikke (håper hvertfall) hun mener det så ekstremt som at det skal komme på tv, men hun vil at flest mulig skal få det med seg. Anonymkode: 1433f...484 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 21. mai 2024 #16 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei. Vi er faktisk ikke så forskjellige, men giftemål og alt som hører til er veldig viktig for henne. Jeg elsker henne og hun er en fantastisk partner og mor til vårt barn. Hun har fått litt oppheng etter at et vennepar kom uplanlagt på tv under frieri, og syntes det var et perfekt frieri. Anonymkode: 1433f...484 Da får hun melde seg på gift ved første blikk.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #17 Del Skrevet 21. mai 2024 Jeg har vært ufrivillig til stede ved to offentlige frieri. Ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Man er høflig og smiler/applauderer, men det føles som påtvunget intimitet. Anonymkode: 40252...212 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #18 Del Skrevet 21. mai 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Dette gjør at jeg kvier meg litt til å fri, selv om det ikke er noe annet jeg heller vil enn å tilbringe resten av livet med henne. Noen i omgangskretsen vår fikk frieriet sitt dokumentert på tv, og hun har hengt seg ganske mye opp i dette. Hun vil oppleve noe lignende, og vil at flest mulig skal overvære øyeblikket. Også blitt uttrykt at hun kommer til å bli skuffet hvis ikke det gjøres riktig. Jeg på min side er en innesluttet person og mer privat. For å være ærlig vil jeg kun det skal være oss to der når jeg går ned på kne. Er ikke komfortabel med å få alles øyne rettet mot meg under et intimt øyeblikk som det. Har prøvd å formidle det for henne og foreslått å møtes på halvveien, for eksempel med nær familie til stede. Det ble lunkent mottatt..så jeg tenker, hva gjør jeg? Anonymkode: 1433f...484 Å bli fridd til mens alle ser på er det verste jeg kunne tenkt meg. Jeg hater offentlig oppmerksom og vil helst bli fridd til i naturen - bare oss to. Derfor et jeg glad for at min partner er lik som meg her. Et frieri skal jo være en overraskelse. Er selve frieriet viktigere enn deg? Da hadde ikke jeg hatt lyst til å fri med det første. Hva med å fri på nyttårsaften? Anonymkode: c8a1e...049 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #19 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei. Vi er faktisk ikke så forskjellige, men giftemål og alt som hører til er veldig viktig for henne. Jeg elsker henne og hun er en fantastisk partner og mor til vårt barn. Hun har fått litt oppheng etter at et vennepar kom uplanlagt på tv under frieri, og syntes det var et perfekt frieri. Anonymkode: 1433f...484 Hun vil altså ha et planlagt frieri som skal komme på tv, selv om det hun egentlig ser opp til er et frieri som uplanlagt havnet på tv... Dette høres bare merkelig ut, så merkelig av en voksen dame at jeg har veldig vanskelig for å ta det på alvor. Hun vil heller ikke finne et kompromiss med deg, som du har foreslått, selv om hun vet at du ønsker at frieriet skal være et intimt og privat øyeblikk. Da er hele greia fra hennes side så merkelig at man kan mistenke at hun egentlig ikke ønsker å bli fridd til, og at hun nå presser deg for å få nok. Hun virker ikke stabil når det gjelder dette. Anonymkode: cc0ac...7e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #20 Del Skrevet 21. mai 2024 Frierier som skjer offentlig på den måten betrakter jeg som en hersketeknikk for man regner ikke med at noen vil si nei når så mange ser det, så jeg ville sagt nei hvis jeg ble fridd til på den måten. Anonymkode: 95e5b...679 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå