Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åj! Der var jeg plutselig gravid igjen! Bare 6 mnd etter at første kom til verden. :)

Er det noe praktisk jeg nå tenke på? Råd tips? Jeg full ammer ennå, må jeg slutte? 😕

Er veldig glad fot graviditeten, ble bare veldig overrasket at det gikk så fort 🥹 

Anonymkode: cb7d9...655

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare å fortsette å amme:) så kommer melken lettere med nr 2:)

Anbefaler tvillingvogn. 

Ellers kommer jeg ikke på så mye mer. Er 18 og 19 år siden jeg fikk mine🙈

Anonymkode: 30059...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Har likt mellomrom mellom mine. De er 4 og 5 år nå. Mitt beste tips er: ta livet med ro så går alt mye bedre. 

utstyr har du mest sannsynlig allerede, men ei tvillingvogn er gull i mange år fremover (vi hadde bugaboo fox og var strålende fornøyd). 

vi valgte å ha eldste hjemme et år ekstra siden vi allikevel var i permisjon. Var et helt fantastisk år. Da slapp eldste bhgstart akkurat når han skulle bli storebror, og vi kunne bruke mye tid på han når baby sov. Vi slapp å Stresse ut dørene om morgenen for å rekke bhg, og vi slapp å ha en ekstra ting å følge med på. For oss var det gull å ikke ha bhg på eldste, men det er nok forskjellig fra familie til familie. 

Anonymkode: f53d5...4e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Under et år mellom mine, jeg ble veldig syk i svangerskapet og eldste begynte derfor i barnehage før minste ble født. De var to vidt forskjellige personligheter og er det enda, noe som forårsaket en del krangling i barndommen. Som ungdommer fant de sammen etter at de kom på forskjellig ungdomsskoler og fikk tid fra hverandre i hverdagen. 

Her var de like store og så hadde de ikke samme klesstil, så klær har ikke kunnet gå i arv mellom dem, men minste som kom noen år etterpå har dobbelt garderobe nå. Å få til gode soverutiner er gull verdt! Ikke ha dårlig samvittighet for barnevakt heller, samlivet trenger også pleie for at barna skal ha det optimalt!

Anonymkode: 50975...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...