Gå til innhold

Hva tenker du når sæd renner ut av deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dersom du har blitt pult og fylt av sæd, hva tenker du hvis det begynner å renne sæd ut av deg etter å ha forlatt «åstedet»? For eksempel dersom du har dratt på jobb, skole, er med venninner osv? 

Og er dette noe jenter snakker med hverandre om når det skjer, eller er det dypt privat? 

Anonymkode: b40fa...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du vet det finnes andre steder hvor du kan snakke om fantasiene dine? 

Anonymkode: 9ba97...a0c

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

LOL.

Det renner jo ut umiddelbart, så det er jo ikke sånn at det forrsetter å renne i lang tid etterpå. Jeg tenker hovedsaklig at det er ekkelt og at jeg helst vil vaske meg.

Anonymkode: 68b38...221

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dersom du har blitt pult og fylt av sæd, hva tenker du hvis det begynner å renne sæd ut av deg etter å ha forlatt «åstedet»? For eksempel dersom du har dratt på jobb, skole, er med venninner osv? 

Og er dette noe jenter snakker med hverandre om når det skjer, eller er det dypt privat? 

Anonymkode: Dypt privat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

LOL.

Det renner jo ut umiddelbart, så det er jo ikke sånn at det forrsetter å renne i lang tid etterpå. Jeg tenker hovedsaklig at det er ekkelt og at jeg helst vil vaske meg.

Anonymkode: 68b38...221

Det kommer jo litt an på hvor langt inne det ble sprutet og hvor trang du er. Ikke alle som «gaper» selv om de er nypult. Jeg har fylt flere skjeder med sperm, og noen tømmer deg umiddelbart som du sier, mens andre kan ta litt tid. 
Det kommer jo også litt an på konsistensen på spermen. Den kan være både tykk og tynnflytende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er veldig upraktisk.

Anonymkode: e2822...6f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå):

Det kommer jo litt an på hvor langt inne det ble sprutet og hvor trang du er. Ikke alle som «gaper» selv om de er nypult. Jeg har fylt flere skjeder med sperm, og noen tømmer deg umiddelbart som du sier, mens andre kan ta litt tid. 
Det kommer jo også litt an på konsistensen på spermen. Den kan være både tykk og tynnflytende. 

Hos hvilke kvinner renner det ut umiddelbart? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hos hvilke kvinner renner det ut umiddelbart? 

De som er litt slappe og løse nedentil. Der man ikke kjenner så mye motstand. Hos noe. Kan man omtrent se direkte inn på livmortappen når de er nypult, men hos de som er litt yngre og strammere, eller har vært flinke med knipeøvelser, så lukker de seg igjen når man trekker seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos dama mi kan det renne ut etter lang tid, spesielt om jeg har sprutet mye og hardt/langt inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det.

Men nei, deler det ikke med venninner 😉

Derimot er det digg å ha en hemmelighet bare meg og min partner vet om

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du vet det finnes andre steder hvor du kan snakke om fantasiene dine? 

Anonymkode: 9ba97...a0c

Fantasi og fantasi… det er en erfaring jeg har gjort basert på mine seksuelle erfaringer at sæd kan renne ut etter noe tid. 

Derfor er jeg nysgjerrig på hva dere tenker når man sitter på bussen / i klasserommet / på jobb og det begynner å dryppe sæd ut av dere. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anon01 skrev (11 minutter siden):

Jeg elsker det.

Men nei, deler det ikke med venninner 😉

Derimot er det digg å ha en hemmelighet bare meg og min partner vet om

Fint svar 😊 om jeg tør spørre, hva er det som gjør at du elsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (11 minutter siden):

De som er litt slappe og løse nedentil. Der man ikke kjenner så mye motstand. Hos noe. Kan man omtrent se direkte inn på livmortappen når de er nypult, men hos de som er litt yngre og strammere, eller har vært flinke med knipeøvelser, så lukker de seg igjen når man trekker seg ut. 

Jeg trodde jeg var veldig løs der nede, men sæden renner ikke ut umiddelbart. Kanskje jeg bare er flink til å bruke musklene der nede når mannen har trukket seg ut?

Jeg har aldri opplevd at sæden renner ut mens jeg ligger eller før jeg har gått en stund. Selv da kan jeg holde det inne til jeg er på do og slipper opp slik at jeg får tisset. Men så kommer det masse hvis jeg presser dersom jeg må bæsje.

Men har aldri følt meg trang. Har også hørt at jeg blir veldig våt og en med potensproblemer sa at han derfor ikke kjente så mye. En annen med veldig stor penis sa at han ikke hadde opplevd å få plass så fort i en dame før, men jeg blir veldig fort kåt da og kan få fysisk vondt ved opphisselse fordi jeg hovner opp så mye der nede på veldig kort tid. Har alltid lurt på om menn føler noe av det samme sånn sett.

Men uansett, jeg har derfor trodd at jeg er veldig slapp.

Selv om et par andre partnere har sagt jeg er trang. En sa "for trang" og han hadde helt average penis.

Ikke lett å bli klok på dette. 🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde jeg var veldig løs der nede, men sæden renner ikke ut umiddelbart. Kanskje jeg bare er flink til å bruke musklene der nede når mannen har trukket seg ut?

Jeg har aldri opplevd at sæden renner ut mens jeg ligger eller før jeg har gått en stund. Selv da kan jeg holde det inne til jeg er på do og slipper opp slik at jeg får tisset. Men så kommer det masse hvis jeg presser dersom jeg må bæsje.

Men har aldri følt meg trang. Har også hørt at jeg blir veldig våt og en med potensproblemer sa at han derfor ikke kjente så mye. En annen med veldig stor penis sa at han ikke hadde opplevd å få plass så fort i en dame før, men jeg blir veldig fort kåt da og kan få fysisk vondt ved opphisselse fordi jeg hovner opp så mye der nede på veldig kort tid. Har alltid lurt på om menn føler noe av det samme sånn sett.

Men uansett, jeg har derfor trodd at jeg er veldig slapp.

Selv om et par andre partnere har sagt jeg er trang. En sa "for trang" og han hadde helt average penis.

Ikke lett å bli klok på dette. 🤣🤣🤣

Glemte å si at jeg ikke blør når jeg har mensen heller, før jeg setter meg på do og slipper opp for å tisse. Da er det samme greia. Når jeg bæsjer når jeg har mensen så ser det ut som en massakre i toalettet fordi det blodet som ellers hadde vært trukket opp i en tampong (hvis jeg hadde brukt det) kommer ut i doskåla. Jeg bruker bind for sikkerhetsskyld, men blør altså ikke ut blodet før jeg sitter på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker det, det føles veldig frekt og tennende for min del. Jeg opplever ar sæden blir mer tyntflytende jo lengre den er inni meg så på ett tidspunkt så renner det jo ut. Typisk som beskrevet over her når jeg er på toalettet. 

Jeg har også blitt beskylt for å være for vid og våt av en mann som slet med nummenhetsfølelse i penisen sin. Han kan med andre ord ta seg en bolle og jeg håper han smeller lilletåa i dørkarmen på vei ut døra hver eneste morgen. 

Anonymkode: ad068...fb5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (53 minutter siden):

Så lite peiling du har om kvinner 😄

Anonymkode: 943e2...c78

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker det, det føles veldig frekt og tennende for min del. Jeg opplever ar sæden blir mer tyntflytende jo lengre den er inni meg så på ett tidspunkt så renner det jo ut. Typisk som beskrevet over her når jeg er på toalettet. 

Jeg har også blitt beskylt for å være for vid og våt av en mann som slet med nummenhetsfølelse i penisen sin. Han kan med andre ord ta seg en bolle og jeg håper han smeller lilletåa i dørkarmen på vei ut døra hver eneste morgen. 

Anonymkode: ad068...fb5

Der kom jo svaret, mange uerfarne ikke klarer å forstå😉Det er jo derfor kvinner må ha papiret klart, når den trekkes ut. Kvinner blir ofte sittende på toalettet i mange minutter etterpå, for å presse ut de siste dråpene.. og når hun kommer tilbake har som regel mannen sovnet😅 

Men men.. de fleste bare fortsetter å knulle etter den første spruten.. så et håndkle er jo smart å ha under oss, så slipper vi å ligge i kalde sædflekker..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ikke det i det hele tatt, for sæd lukter fort vondt i løpet av dagen i trusa, og det er ikke gøy å gå rundt å lukte. 

Anonymkode: 1be6c...88d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så lite peiling du har om kvinner 😄

Anonymkode: 943e2...c78

Jeg synes løgn ser mye kleinere ut, enn en mann uten peiling..

Jeg har aldri sett, hørt eller lest om vanntette vaginaer.. Den eneste gangen jeg har opplevd det, var da ei kvinne sto på hodet i senga.. men hun ville jo bli gravid🤭Men hun måtte bruke papirpropp, når hun var ferdig.. Hvordan skal en kvinne knipe igjen vaginaen og gå på badet samtidig.. Alle kan prøve, men det går bare ikke.. det blir iallefall et forferdelig rart ganglag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...