Gå til innhold

Hva er foran og bak på en kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en kvinne har sex med to menn samtidig, så sies det at én tar henne bak og den andre foran.

Men hvilke hull er det da snakk om? Hvilket hull er bak og hvilket hull er foran?

Anonymkode: 57a22...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Når en kvinne har sex med to menn samtidig, så sies det at én tar henne bak og den andre foran.

Men hvilke hull er det da snakk om? Hvilket hull er bak og hvilket hull er foran?

Slik ellers har du det bra lissom..

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vagina er foran og anus (anal) er bak.

Anonymkode: 9fb8f...8af

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvem sier dette? Spørsmålet er ikke hvilket hull, men hvem som tar hvem. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De tre blir nok enige vil jeg tro, så det avhenger hvilken vei hun ligger i mot.. for det blir fort krøll på slangene hvis de ikke blir enige😅

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Foran = 🌸
Bak = 🍩

AnonymBruker
Skrevet

Amatør. Bakdøra er dritern. Fremdøra er godsakene. 

Så den beste stillingen for deg som mann, er til dritern. Synd, men sånn er det. 

Dobbel penis i vagina går det og om man ikke blir enig. Kjennes faktisk bare godt ut. Er homofob, men det går. F2M er ganske digg (to menn en dame). 

Anonymkode: 0714a...c1a

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ennå ikke har oversikt over sånt, er du ikke gammel nok til å teste det i praksis...

Anonymkode: ff975...972

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Dobbel penis i vagina går det og om man ikke blir enig. Kjennes faktisk bare godt ut. Er homofob, men det går. F2M er ganske digg (to menn en dame). 

Anonymkode: 0714a...c1a

Om du og en annen mann deler en vagina samtidig så nekter jeg å tro at du er homofob.

Anonymkode: bf108...502

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alle her gått glipp av at en kvinne faktisk har 2 hull foran å velge mellom? Også klager dere over at TS er kunnskapsløs...

Anonymkode: b4fdc...566

• Liker 1
Gjest LanoAltforstor
Skrevet (endret)

.

Endret av LanoAltforstor
Skrevet (endret)
21 hours ago, AnonymBruker said:

Har alle her gått glipp av at en kvinne faktisk har 2 hull foran å velge mellom? Også klager dere over at TS er kunnskapsløs...

Ja ikke sant. I tillegg. Om man i doggy knuller dama i fitta. Så tar man hun bakfra. Så bakfra betyr ikke nødvendigvis toeren. 

Det enkleste er å bare spesifisere hull om man ønsker klarhet. Problem løst. 

Endret av AnonymBruger
Skrevet

Hode & Hale 🤭🤭🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Trodde ho hadde tre jeg 😉😂

• Hjerte 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruger said:

Ja ikke sant. I tillegg. Om man i doggy knuller dama i fitta. Så tar man hun bakfra. Så bakfra betyr ikke nødvendigvis toeren. 

Det enkleste er å bare spesifisere hull om man ønsker klarhet. Problem løst. 

Forskjell på "bak" og "bakfra":

• "Ta meg bakfra" - doggy style
  • "Ta meg bak" - analsex
On 5/21/2024 at 5:35 AM, Bamseklemmer said:

De tre blir nok enige vil jeg tro, så det avhenger hvilken vei hun ligger i mot.. for det blir fort krøll på slangene hvis de ikke blir enige😅

"Hun slapp meg inn i det bakerste hullet" betyr ikke hullet som er lengst vekk fra deg. Det er hva som er bak på henne... analsex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo også være en betegnelse på at dama står på alle fire med en i munnen og en i fitta? Eller? 

Anonymkode: 9d436...8a5

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan jo også være en betegnelse på at dama står på alle fire med en i munnen og en i fitta? Eller? 

Anonymkode: 9d436...8a5

Er det bilde jeg får i hode når jeg hører om en kvinne med en foran og en bak.

AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (På 21.5.2024 den 6.23):

Foran = 🌸
Bak = 🍩

Som på Libresse bind, altså :fnise:

Anonymkode: 72466...fa6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 9.49):

F2M er ganske digg (to menn en dame). 

F2M er noe GANSKE annet enn hva du tror det er ;) 

Anonymkode: 72466...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Til TS

Du får lese bruksanvisningen..... evt snakke med de andre som er tilstede for å unngå misforståelser.......

Anonymkode: 42578...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...