Gå til innhold

Hvor mye snapkontakt har man normalt når man bare ligger sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han og jeg har full match på det seksuelle, men ingen av oss er klare for forhold. Vi er enige om å være eksklusive og ingen ligger derfor med noen andre.

Vi snapper hver dag og han deler både små og store ting som skjer. Sender hjerter og kyss. Er dette normalt når man bare er knullekompiser?

Anonymkode: bf06e...2cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Vil tro det egentlig er følelser involvert fra begges side.

Anonymkode: 291ec...d54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var det med meg og min knullekompis is ca 8 måneder, før vi ble kjærester 🤷🏼‍♀️😅 har venninner med knullekompiser, og for de er det som regel inn og ute, og ikke så tett kontakt med unntak av når behovet melder seg, så jeg vet ikke hva som er «normalt». 

Anonymkode: 75bd4...737

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er minimalt.

Regner med det varier hvor ofte men,

noe ala: "Pule?" Kanskje "Wanna come over tonight?", "Er du på byen i kveld?"...

Anonymkode: 041b1...05c

AnonymBruker
Skrevet

TS her: Ja. jeg er betatt av han og jeg merker han liker å chatte med meg. men omstendigheter gjør at vår relasjon er litt utfordrende i det langsiktigge. I dag slettet han sin Hingeprofil også, så føler at all fokus er på meg og han snapper sånn han ville ha snappet en kjæreste. Veldig deilig, men også skummelt da jeg er redd for å bli såret.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg for mye i det, det er stor sjanse for at du kommer såra ut av det.

Det er mange menn som oppfører seg som at man er sammen men som fortsatt ikke har noen intensjoner om å bli sammen med dama.

Anonymkode: 4372f...20f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han og jeg har full match på det seksuelle, men ingen av oss er klare for forhold. Vi er enige om å være eksklusive og ingen ligger derfor med noen andre.

Vi snapper hver dag og han deler både små og store ting som skjer. Sender hjerter og kyss. Er dette normalt når man bare er knullekompiser?

Nei, det er ikke normalt og har en av dere følelser er det falskt av den andre om dette bare handler om sex.

Overbruk av emojier har ført til at folk ikke lengre kommer på at hjerte betyr kjærlighet..

Uansett, når dere er eksklusive knuklekompiser er dere jo en form for faste (sex)partnere så veien er kort til å utvikle et forhold. Gjør dere ikke det, brenner dere jo også broer rundt å finne en livspartner..

Anonymkode: 34dd9...3d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er mange menn som oppfører seg som at man er sammen men som fortsatt ikke har noen intensjoner om å bli sammen med dama

Dette går gjerne begge veier er min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TS her: Ja. jeg er betatt av han og jeg merker han liker å chatte med meg. men omstendigheter gjør at vår relasjon er litt utfordrende i det langsiktigge. I dag slettet han sin Hingeprofil også, så føler at all fokus er på meg og han snapper sånn han ville ha snappet en kjæreste. Veldig deilig, men også skummelt da jeg er redd for å bli såret.

Du er forelsket. Jeg ville holdt litt tilbake og sett mer an hvor jeg hadde ham uten å presse på. Nå sier du ikke noe om omstendighetene, men gjør det situasjonen vanskelig å utvikle et forhold på sikt, ville jeg vært litt forsiktig. Dette kan fort utvikle seg til kjærlighetssorg😔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du er forelsket. Jeg ville holdt litt tilbake og sett mer an hvor jeg hadde ham uten å presse på. Nå sier du ikke noe om omstendighetene, men gjør det situasjonen vanskelig å utvikle et forhold på sikt, ville jeg vært litt forsiktig. Dette kan fort utvikle seg til kjærlighetssorg😔

TS her: Takk, jeg er nok ikke ennå forelsket men er riktignok betatt. Merker han er det samme.

Men det er en stor aldersforskjell mellom oss og han ønsker barn, noe jeg ikke kan gi han.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overtenk, gjør det som føles naturlig, gøy og finn ut av det. Blir du forelska så er det kun et problem dersom han føler noe annet, alt vise versa.

Anonymkode: e6941...545

AnonymBruker
Skrevet
On 5/21/2024 at 12:58 AM, AnonymBruker said:

TS her: Takk, jeg er nok ikke ennå forelsket men er riktignok betatt. Merker han er det samme.

Men det er en stor aldersforskjell mellom oss og han ønsker barn, noe jeg ikke kan gi han.

Du tuller nå, er du 50 ++ og han 30-ish ? han vil bare ligge med deg, alt annet er vås. Herregud å naive enkelte damer er. 

Anonymkode: 4cd00...25c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 0.06):

Godt spørsmål.

I samme slengen lurer jeg på; hvor langt er et tau?

Anonymkode: 67f79...0d6

AnonymBruker
Skrevet

For dere er det jo normalt.

For oss er det ikke det. Eneste kontakten vi har, er når vi avtaler å møtes.

Anonymkode: 0778a...e1f

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det finnes en universell regel når det gjelder snapkontakt uavhengig av type relasjon. 

Anonymkode: b2d90...ddc

AnonymBruker
Skrevet

Alle fuckboysa jeg kjenner passer på å kontakte damer de enten ligger med, eller vil holde på gress, hver dag.

Go morgen, kyss, hjerter.

Damer liker oppmerksomhet, så skal du få pult må du legge litt i det.

Mange liker jo og oppmerksomheten man får tilbake :)

Puleforhold er ofte mer romantiske enn fast forhold.

Anonymkode: d673e...390

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en jeg omtrent aldri hadde kontakt med, og en annen jeg hadde kontakt med gjennom hele dagen. Ble ikke sammen med noen av dem. Det kan gå alle veier, men om en mann sier han ikke er klar for et forhold så aldri forvent noe mer. 

Anonymkode: bf40a...05d

Skrevet
On 5/21/2024 at 12:06 AM, AnonymBruker said:

Ingenting som heter "bare knullekompis". Minst en av partene har alltid følelser for den andre. Vi liker å late som at seksuelle behov og emosjonell tilknytning er to forskjellige følelser, i realiteten er de to følelsene koblet opp mot hverandre

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...