Gå til innhold

Hvem sin tur å ta initiativ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1) Han tok initiativ til date. 2) Han tok initiativ til date 2) 3) Han tok initiativ til date nr 3. men jeg kunne ikke . 4) Jeg tok initiativ til date nr 3 men han kunne ikke. Hvem sin tur er det nå? Jeg ønsker at mannen skal lede an - fordi jeg da føler meg trygg på at han liker meg. Noen menn som mener noe om mine tanker ? 

Anonymkode: 91503...16c

Videoannonse
Annonse
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Geez. Sånne spill er så uattraktiv. Om du er interessert så tar du kontakt og finner tid og dato. 

Om det aldri blir noe ny dato så går du videre.

Menn som kvinner.

Har aldri spilt det der «jakt» greiene. Vil jeg ha en mann viser jeg det. Har aldri blitt ghostet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

1) Han tok initiativ til date. 2) Han tok initiativ til date 2) 3) Han tok initiativ til date nr 3. men jeg kunne ikke . 4) Jeg tok initiativ til date nr 3 men han kunne ikke. Hvem sin tur er det nå? Jeg ønsker at mannen skal lede an - fordi jeg da føler meg trygg på at han liker meg. Noen menn som mener noe om mine tanker ? 

Anonymkode: 91503...16c

Tenk hvis han tenker det samme? Tenk hvis han venter på at du skal ta kontakt for at han skal få bekreftet at du liker han? Så går dere der, da, begge interessert i hverandre og begge venter på hverandres utspill. Det kan ende med at to mennesker som er perfekte for hverandre, aldri finner sammen. Den sjansen ville jeg ikke tatt. Jeg ville heller tatt kontakt og prøvd å komme videre i stedet for å risikere å miste en god mann.

Anonymkode: 988d9...00a

Skrevet

Noe som kan være lurt, og som tar bort den unødvendige usikkerheten du føler på nå. Om det er et spill eller bare mangel på erfaring. Så er det å finne en annen dato som passer bedre når man må avlyst. 
Når man avlyser en date uten å finne en ny, så ligger alltid ballen hos den som avlyser, man fører ikke regnskap. 
Det er heller ikke en kamp om hvem som er mest på, enten er man på eller så er man ikke det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil på date så tar du initiativ. 

La mannen lede an? ja, han har tatt initiativ til 75% til nå. Mener du egentlig ikke at han skal lede an, men at han skal ha alt ansvar, og bestemme alt? 

Anonymkode: dd043...0a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...