AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Har sterk helseangst. Går på effexor og terapi. Men blir ikke bedre. De Vil jeg skal trene, men da får jeg sterkere symptomer i kroppen fordi jeg blir støl, sliten, får krampe o.l da blir jeg enda mer redd. En ond spiral. Ligger bare å scanner kroppen, kjenner etter og må til slutt ta sobril for å roe meg ned. Jeg er 45 år, og dette startet ifjor ved alvorlig sykdom i nær familie. Jeg er redd hele tiden😓 Anonymkode: 09ae0...27f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Stor klem til deg❣️hjelper ikke medisinen noe? Det kan hjelpe å trene. Evt begynne i det små. Gå turer f eks. Få opp pulsen litt. Evt gå på et senter,gå på mølle. Gjøre ting du mestrer i ditt tempo. Etterhvert vil jeg tro at det gir deg noe. Går du til psykolog? Anonymkode: 41d78...c16
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #3 Skrevet 21. mai 2024 Trening ER medisin. Du må prøve, men ikke tren så hardt at du får mye symptomer. Vil anbefale deg å skaffe deg en PT, og fortelle om proplematikken. Si at du ikke kan trene hardt enda, men at du må begynne i det små. Anonymkode: d78eb...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå