Gå til innhold

Kan vi egentlig stole på Netflix og andre tjenester når det kommer til topp 10 og mest sett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske normal smak på serier. Liker action, thriller og drama.

Opplever ofte at det som er «populært og mest sett» akkurat nå kan være middels bra og serier som ikke er markedsført kan være mye er bedre.

Vet de er en pengemaskin som har store kunder. Så hvor ærlige er de egentlig med oss små kunder som ser på?

Anonymkode: 8a13c...ca6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antagelig like ærlige som Google.

Eller for den saks skyld Sid Fernwilter fra tegneserien "Ernie".

71NiQ-1PCvL.jpg

Anonymkode: 79b47...8d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter og det jeg ser på , er sjeldent på too mest sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 22.32):

Jeg har ganske normal smak på serier. Liker action, thriller og drama.

Opplever ofte at det som er «populært og mest sett» akkurat nå kan være middels bra og serier som ikke er markedsført kan være mye er bedre.

Vet de er en pengemaskin som har store kunder. Så hvor ærlige er de egentlig med oss små kunder som ser på?

Anonymkode: 8a13c...ca6

Du sier det jo egentlig selv, serier som blir markedsført blir oppdaget og dermed sett av mange flere, enn potensielt bedre serier som folk på egen hånd må lete seg frem til i mylderet av filmer og serier på strømmetjenestene.

Ellers tar jeg det for hva det er, det vil si bare en liste med tips til hva man kan se på. Noen ganger stusser jeg litt over om det virkelig er så mange som sitter hjemme og ser på xxxx, men igjen, det spiller jo ingen rolle om det er reellt eller ikke. 

Anonymkode: 5fe64...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...