AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai Jeg har ganske normal smak på serier. Liker action, thriller og drama. Opplever ofte at det som er «populært og mest sett» akkurat nå kan være middels bra og serier som ikke er markedsført kan være mye er bedre. Vet de er en pengemaskin som har store kunder. Så hvor ærlige er de egentlig med oss små kunder som ser på? Anonymkode: 8a13c...ca6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Del Skrevet 21. mai Antagelig like ærlige som Google. Eller for den saks skyld Sid Fernwilter fra tegneserien "Ernie". Anonymkode: 79b47...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Mine favoritter og det jeg ser på , er sjeldent på too mest sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 22.32): Jeg har ganske normal smak på serier. Liker action, thriller og drama. Opplever ofte at det som er «populært og mest sett» akkurat nå kan være middels bra og serier som ikke er markedsført kan være mye er bedre. Vet de er en pengemaskin som har store kunder. Så hvor ærlige er de egentlig med oss små kunder som ser på? Anonymkode: 8a13c...ca6 Du sier det jo egentlig selv, serier som blir markedsført blir oppdaget og dermed sett av mange flere, enn potensielt bedre serier som folk på egen hånd må lete seg frem til i mylderet av filmer og serier på strømmetjenestene. Ellers tar jeg det for hva det er, det vil si bare en liste med tips til hva man kan se på. Noen ganger stusser jeg litt over om det virkelig er så mange som sitter hjemme og ser på xxxx, men igjen, det spiller jo ingen rolle om det er reellt eller ikke. Anonymkode: 5fe64...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå