AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Jeg spør kun av ren nysgjerrighet. Hvordan føles det i dagliglivet? Er det vanskelig å finne dates? Er det vanskelig å være tiltrukket av datene du får? Hvordan tror du livet ditt ville sett ut hvis du var attraktiv? Anonymkode: 1bce5...33e 1
norw Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Sånn er det for minst halvparten av oss menn. Man blir vant til det, har lave forventninger, blir ikke så skuffet lenger. Tenker ikke så mye over det, fokuserer heller på andre ting. 5 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 jeg synes det er befriende. Jeg blir nemlig veldig fort enormt stressa hvis det blir for mye oppmerksomhet rundt meg. Jeg kan gjøre som jeg vil - ingen bryr seg om det. Jeg får være i fred. Anonymkode: 04422...1af 10
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 Jeg er ikke spesielt attraktiv, men det bryr meg ikke en dritt, for jeg var attraktiv nok for 25 år siden til å finne meg ei kone. Hun har jeg fortsatt, og vi har det helt fint. Egentlig litt praktisk å ikke være veldig attraktiv, for da er det mye lettere å være trofast. Anonymkode: b3556...6b0 3 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 norw skrev (2 minutter siden): Sånn er det for minst halvparten av oss menn. Man blir vant til det, har lave forventninger, blir ikke så skuffet lenger. Tenker ikke så mye over det, fokuserer heller på andre ting. Halvparten av menn? Gi deg, kom deg ut. Se deg rundt, alle slags menn er i forhold Anonymkode: b74e6...cb2 14
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke spesielt attraktiv, men det bryr meg ikke en dritt, for jeg var attraktiv nok for 25 år siden til å finne meg ei kone. Hun har jeg fortsatt, og vi har det helt fint. Egentlig litt praktisk å ikke være veldig attraktiv, for da er det mye lettere å være trofast. Anonymkode: b3556...6b0 Wtf. Så du er ikke utro, fordi du ikke finner noen å være utro med? Heldige kona di Anonymkode: b74e6...cb2 24
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 Det er ikke spesielt hyggelig. Som lite attraktiv dame, så merker jeg for eksempel i grupper at menn gjerne ønsker at jeg skal bli ferdig å snakke, slik at de kan prate med de mer attraktive venninnene mine. Menn blir stressa hvis de er stuck med meg på fest, og vil gjerne kjapt komme seg bort, for ikke å gi meg forhåpninger om noe. Jeg ser ofte at blikkene deres vandrer osv, de konsentrer seg ikke om meg eller viser noen interesse. Føler meg uønsket, usynlig og ofte som om jeg fornærmer menn ved å ta initiativ til samtaler ol. Er ikke overvektig, men ikke "fit" heller. Jeg er i slutten av 20-årene. Jeg er veldig "plain". Bruker ikke sminke eller noe, og farger ikke hår eller tar behandlinger. Tror nok kanskje det bidrar, men har dessverre ikke økonomi til dette. Anonymkode: 95459...42d 7 20
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Halvparten av menn? Gi deg, kom deg ut. Se deg rundt, alle slags menn er i forhold Anonymkode: b74e6...cb2 Er kanskje enda mere, men dere kvinner legger (eller vil) ikke merke til de store mengdene med enslige menn. Du finner dem på ølbuler innerst i lokalet,mannfolk miljø som mc, biler, jakt,osv, alene hjemme forran tv'n med en øl i handa. Alle andre steder enn der populære damer oppholder seg. Anonymkode: 5ce28...be7 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Skrevet 20. mai 2024 Jeg er en stygg mann, og vet ikke om noe annet. Det er kjipt, men antagelig kjipere å være stygg dame. Menn kan gjerne kompensere for styggheten lettere enn kvinner? Anonymkode: 75b13...7cf 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er kanskje enda mere, men dere kvinner legger (eller vil) ikke merke til de store mengdene med enslige menn. Du finner dem på ølbuler innerst i lokalet,mannfolk miljø som mc, biler, jakt,osv, alene hjemme forran tv'n med en øl i handa. Alle andre steder enn der populære damer oppholder seg. Anonymkode: 5ce28...be7 Åja! Så det var en populær dame du var ute etter! Hvorfor skal hun gå for en upopulær mann? Anonymkode: b74e6...cb2 14
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #11 Skrevet 20. mai 2024 Man blir jo vant til det. Men jeg prøver å ikke vekke oppmerksomhet fordi jeg er stygg, jeg gjør alt jeg kan for å gli inn i mengden. Før var jeg veldig opptatt av utseendet og vant til at menn så på meg fordi jeg var vakker, og jeg skammer meg veldig over at jeg har blitt så stygg nå de siste 5-6 årene. Men livet farer forskjellig med folk, jeg har gått fra å være 8/10 til 3/10. Sånn er det når livet byr på tøffe utfordringer og gnisten forsvinner. Anonymkode: 061d4...bc6 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #12 Skrevet 20. mai 2024 Jeg er sp vant med det at jeg ikke tenker over det i det daglige. Jeg merker jo at jeg får enormt mye mer oppmerksomhet når jeg gjør en innsats enn jeg får i hverdagen, da plager det meg litt. Ikke at jeg er stygg men at det er så enorm forskjell. Jeg synes det er ekstremt ubehagelig å plutselig bli sett bare fordi jeg viser frem kroppen og har trykt fjes og hår fullt av kjemikalier. Samboer liker meg for meg heldigvis og smiler når han våkner å ser bustetrynet mitt så det er mer enn godt nok. Anonymkode: 8b315...fea 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #13 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er en stygg mann, og vet ikke om noe annet. Det er kjipt, men antagelig kjipere å være stygg dame. Menn kan gjerne kompensere for styggheten lettere enn kvinner? Anonymkode: 75b13...7cf Ja, menn kan kompensere for stygghet med status og rikdom. Det kan ikke kvinner. Anonymkode: 1bce5...33e 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #14 Skrevet 20. mai 2024 Tenker over det når jeg sitter og scroller, ser meg i speilet på dårlige dager eller ligger alene i senga før jeg sovner. Men når jeg er ute blandt folk tenker jeg ikke så mye på det, for har ingen forventning om at nå skal jeg være romantisk noen, er ute for andre grunner og gransker heller ikke hvert individ jeg møter som en potensiell partner. Jeg tenker ikke negativt over dem fordi jeg ikke er betatt, så derfor lar jeg meg også få være ifre i det sosiale rom som bare et individ. Men blir mer ubekvem om jeg må vise mine usikkerheter til en mann jeg finner attraktiv, som å smile for han, eller vende profilen min mot han. Men det er ikek sånn at jeg hver eneste dag kommer i en slik setting. Blir ikke oppsøkt, er ikke speislet sosial, fester ikke, er ikek på app, bare chiller og tenker at det er sikkert håp en gang i fremtiden selv om det føles tungt noen ganger. Pynter meg, og tenker på klær. Har kjøpt en del nytt jeg tror vil kle meg og syns det blir spennende å ligge på stranden i sommer sånn tilfelle jeg møter en mann hvor gnistene flyr på tross av at jeg ikke appelerer i den graden at jeg har inboksen full. Eller får meldinger i det hele tatt 😅 Så både hater utsendet mitt, og har en rar positiv naivitet hvor jeg føler meg fin allikevel. Anonymkode: 0a7bb...475 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #15 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er sp vant med det at jeg ikke tenker over det i det daglige. Jeg merker jo at jeg får enormt mye mer oppmerksomhet når jeg gjør en innsats enn jeg får i hverdagen, da plager det meg litt. Ikke at jeg er stygg men at det er så enorm forskjell. Jeg synes det er ekstremt ubehagelig å plutselig bli sett bare fordi jeg viser frem kroppen og har trykt fjes og hår fullt av kjemikalier. Samboer liker meg for meg heldigvis og smiler når han våkner å ser bustetrynet mitt så det er mer enn godt nok. Anonymkode: 8b315...fea Samme tenker jeg. Det er urettferdig at jeg må stå og sminke og fikse meg i 20 minutter for ikke å se ut som et lite helvete. Anonymkode: 061d4...bc6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #16 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker over det når jeg sitter og scroller, ser meg i speilet på dårlige dager eller ligger alene i senga før jeg sovner. Men når jeg er ute blandt folk tenker jeg ikke så mye på det, for har ingen forventning om at nå skal jeg være romantisk noen, er ute for andre grunner og gransker heller ikke hvert individ jeg møter som en potensiell partner. Jeg tenker ikke negativt over dem fordi jeg ikke er betatt, så derfor lar jeg meg også få være ifre i det sosiale rom som bare et individ. Men blir mer ubekvem om jeg må vise mine usikkerheter til en mann jeg finner attraktiv, som å smile for han, eller vende profilen min mot han. Men det er ikek sånn at jeg hver eneste dag kommer i en slik setting. Blir ikke oppsøkt, er ikke speislet sosial, fester ikke, er ikek på app, bare chiller og tenker at det er sikkert håp en gang i fremtiden selv om det føles tungt noen ganger. Pynter meg, og tenker på klær. Har kjøpt en del nytt jeg tror vil kle meg og syns det blir spennende å ligge på stranden i sommer sånn tilfelle jeg møter en mann hvor gnistene flyr på tross av at jeg ikke appelerer i den graden at jeg har inboksen full. Eller får meldinger i det hele tatt 😅 Så både hater utsendet mitt, og har en rar positiv naivitet hvor jeg føler meg fin allikevel. Anonymkode: 0a7bb...475 Beklager for skrivefeil, leser ikke over før jeg trykker. Skikkelig uvane. Anonymkode: 0a7bb...475
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #17 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme tenker jeg. Det er urettferdig at jeg må stå og sminke og fikse meg i 20 minutter for ikke å se ut som et lite helvete. Anonymkode: 061d4...bc6 Bare 20 min! 😭 Jeg er så treg Anonymkode: 0a7bb...475 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #18 Skrevet 20. mai 2024 I det daglige merker jeg ikke noe. Jeg er straks 40, småtjukk, har kjærringstil og begynner å se litt eldre ut. Men jeg har samboer, jobb, venner og aktiviteter som gir mening i livet. Dagene går i ett, så jeg har ikke tid til å reflektere over at jeg er uattraktiv. Det påvirker ikke livet i stor grad. Men ja, selvsagt tar jeg meg av og til i å ha dårlig selvbilde og skulle ønske jeg var både ti kilo yngre og lettere. Anonymkode: de71c...2dc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #19 Skrevet 20. mai 2024 Jeg er overvektig, og dermed ikke særlig attraktiv. Jeg tenker egentlig ikke særlig over det. Jeg hadde derimot fått angst om en mann i all hovesak ble sammen med meg pga utseendet. Anonymkode: 00a06...137
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #20 Skrevet 20. mai 2024 Jeg er ikke spesielt attraktiv. Jeg er tykk og har helt ok ansikt, men er ikke noen skjønnhet. Det jeg derimot har, eller kan ha, er sjarm som hjelper godt. Jeg får mye oppmerksomhet av den grunn. Opplever at mannfolka kommer bort å prater og flørter med meg for de synes det er hyggelig. Har mange penere og slankere venninner som har blitt "sjalu" for at jeg har mer draget enn de. Når det kommer til nettdating så har jeg selvsagt ikke samme lykken, siden jeg ikke er så attraktiv. I tillegg er jeg sjenert i slike settinger så er nok ikke så sjarmerende på første date, heller kjedelig. Anonymkode: d1b18...e9a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå