Gå til innhold

Litt for god impulskontroll bremser sexlivet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er alt for regulert og har litt for god impulskontroll. Det setter bremser på sexlivet. Har mange ganger tanker i hodet på ting jeg vil, innfall og fantasier. Men gjør det aldri. Blir holdt tilbake av meg selv. Kunne ønske jeg var mer fri og turte. Noen ganger redd for å bli oppdaget, men ofte er ideen min slik at det ikke er mulig. Føler meg todelt. 

Noen som har vært litt oppknytt som har klart å løse seg opp? Blir snart sprø av meg selv. 

Anonymkode: 44459...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, på nakenspa. Det var helt forferdelig. Men jeg drømte om å bade naken. Første gangen var det helt jævlig. Nå elsker jeg det! Beste som finnes! 

Tok fallskjerm utdannelse. Livredd for høyder. Etter første tur solo var det beste jeg har følt noensinne! 

Mange flere (og mye bedre) seksuelle eksempler på å ha utfordret impulskontrollen, med bra resultat har jeg og!

Noen dårlige og, men få. Da slutter man med det, og legger det i erfaringsskuffen. 

Impulskontrollen er jo der for å beskytte oss, så den er jo til dels bra. Men livet er en reise. Noen drømmer kan man oppleve! 

Endret av Sander33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er alt for regulert og har litt for god impulskontroll. Det setter bremser på sexlivet. Har mange ganger tanker i hodet på ting jeg vil, innfall og fantasier. Men gjør det aldri. Blir holdt tilbake av meg selv. Kunne ønske jeg var mer fri og turte. Noen ganger redd for å bli oppdaget, men ofte er ideen min slik at det ikke er mulig. Føler meg todelt. 

Noen som har vært litt oppknytt som har klart å løse seg opp? Blir snart sprø av meg selv. 

Anonymkode: 44459...d54

Å evt bli oppdaget er ikke så gøy, men det går over....

Akkurat som med alt anna....

Hva er det verste som kan skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...