Gå til innhold

Slipper regjeringen for billig unna?

Aashild64

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på det, vi har jo knapt Internet-kafeer, mat-markeder, diskotek, buffeter, kjøttdisk osv. Men dere jobber jo hardt for å gjøre regjeringen rik da, de gir jo ingenting tilbake nesten i form av underholdning. Perfekt for de sikkert, men dere sliter jo for å gjøre de rike, og så bruker dere tid på det de vil, nemlig ting som ikke betyr noe, vitenskap, helsevesen, man ser jo ikke innfødt i jungelen, som trenger noe av dette. Jeg tror de slipper litt billig unna, vinn-vinn for de, regjeringen, slipper å underholde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hæ?

Internettkafeer, kjøttdisker, diskotek og lignende er jo uansett privateid, ikke noe regjeringen gir for å underholde...

Anonymkode: 83146...112

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker "vi" flere internettkafeer? 

En herlig miks av pronomen, og jeg skjønner ikke hvem som gjør hva. Hvorfor skal "de", Regjeringen, underholde? Og er det underholdende med kjøttdisker og internettkafeer? Skal vi ha diskotek på Stortinget? 

Og hvem er innfødt i hvilken jungel? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aashild64 skrev (På 20.5.2024 den 22.06):

Jeg tror de slipper litt billig unna, vinn-vinn for de, regjeringen, slipper å underholde

Regjeringen slipper å underholde? Virkelig? Jeg synes den nåværende regjeringen er det reneste sirkus, der statsråder "stemmes ut" over en lav sko. Dette er jo underholdning som overgår mye av det hjernedøde tullet som presenteres som underholdning på TV i dag. Hva mer kan vi kreve av regjeringen? At de skal styre landet? 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener at regjeringen heller skal bruke penger på internett kafeer og diskotek enn helsevesenet?

Er dette en veldig dårlig form for trolling?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte litt på det, vi har jo knapt Internet-kafeer, mat-markeder, diskotek, buffeter, kjøttdisk osv. Men dere jobber jo hardt for å gjøre regjeringen rik da, de gir jo ingenting tilbake nesten i form av underholdning. Perfekt for de sikkert, men dere sliter jo for å gjøre de rike, og så bruker dere tid på det de vil, nemlig ting som ikke betyr noe, vitenskap, helsevesen, man ser jo ikke innfødt i jungelen, som trenger noe av dette. Jeg tror de slipper litt billig unna, vinn-vinn for de, regjeringen, slipper å underholde

Hæ,- har du røyka sokka dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor forståelse for synspunktet ditt,

De bruker hundrevis av MILLIARDER på veier. Men i år er det drept like mange pga vold og det har antageligvis vært MANGE flere som har fått alvorlige skader og som derfor ikke kan gå på jobb eller skole. I tillegg kom,mer sansynligvis 10.000 voldtekter.
Og dette skjer til tross for at de er pållagt å gjøre tiltak. Vår tidligere justisminister Monica Mæland sa i 2019 at "Kommunehelseloven § 3-3-a er bare et forslag".
De bruker med andre ord hundrevis av milliarder på ting som gir dem 4 minutter mindre reisetid til Stortinget, men å bruke 10.000,- for å spare milliarder til lege, justis, politi, etc, vil de ikke.

Ja. Regjeringene har sluppet altfor lett de siste 50 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet bor du, som savner internett cafe, kjøttdisk og dicotek som underholdning ? Hva har dette med regjeringen og gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig talt si jeg er skuffet over regjeringen Støre, jeg hadde håp. 
Mangelen på internet cafe, er ikke en av grunnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (2 timer siden):

Må ærlig talt si jeg er skuffet over regjeringen Støre, jeg hadde håp. 
Mangelen på internet cafe, er ikke en av grunnene. 

Skuffet? Hva nøyaktig forventet du deg som ikke ble innfridd? Beit på sitatet vanlig folks tur? 

Neste periode vinner Erna, same shit new color.... Men folket vil bedras så endring er ikke i sikte...

Endret av Sfr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sfr said:

Skuffet? Hva nøyaktig forventet du deg som ikke ble innfridd? Beit på sitatet vanlig folks tur? 

Neste periode vinner Erna, same shit new color.... Men folket vil bedras så ending er ikke i sikte...

Enig i alt 👍 

Ja, trodde det kunne bli marginalt bedre for oss vanlige folk. Den gang ei…. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte litt på det, vi har jo knapt Internet-kafeer, mat-markeder, diskotek, buffeter, kjøttdisk osv. 

Er det noen som savner internett-kafeer da? Det er jo "gammel teknologi" i dag. De gikk den vei høna sparker da telefonene ble så avanserte at du kunne surfe på nettet uansett hvor du oppholder deg. Matmarkeder finnes i mange byer. Her lokalt samles gårdbrukere på steder der de har lov til å selge grønnsaker, frukt, bær, egg etc., og det er alltid mye folk der som kjøper varene deres. KJøttdisker finner man jo i mange av de største dagligvarebutikkene, som Meny, Spar og Obs. Buffeter finner man i mange kafeer og restauranter, for ikke å snakke om på mange hoteller. Og mange nattklubber har diskotek hvor du kan danse så mye du vil. 

Kanskje du skulle gå ut litt mer og se hva som faktisk finnes der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...