AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Jeg sliter så sinnsykt med helt syke pms. Jeg er ellers en veldig livsglad jente men rett før mensen kan jeg oppleve og bli så nedstemt at livet ikke er utholdbart. Alt kommer til overflaten. I tilleg kan jeg oppleve og ha angst rett før eller i eggløsning. Noen som opplever det samme? Anonymkode: 143f9...71d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Hei! Ja, dette har jeg vært borti. Jeg begynte på p-piller igjen (med østrogen). Andre alternativer er å gå på antidepressiva noen dager i måneden, men det ønsket ikke jeg. Utenom medisiner så er jo anbefalingen å trene jevnlig, spise greit og prøve å slappe av i tiden rundt eggløsning. Men det er ikke alltid mulig å planlegge slikt. Anonymkode: 2ff04...8ea
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Ja, dette har jeg vært borti. Jeg begynte på p-piller igjen (med østrogen). Andre alternativer er å gå på antidepressiva noen dager i måneden, men det ønsket ikke jeg. Utenom medisiner så er jo anbefalingen å trene jevnlig, spise greit og prøve å slappe av i tiden rundt eggløsning. Men det er ikke alltid mulig å planlegge slikt. Anonymkode: 2ff04...8ea Noe med det, spiser sunt og merker at trening hjelper godt på når det er veldig ille. Det å ty til piller er no go for min del. Tenker jeg har kommet godt på vei bare med å innse at det er pms🤣 men er veldig slitsomt. Går utover både jobb og generelt det vanlige livet Anonymkode: 143f9...71d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 Fullt forståelig at man ikke ønsker å gå på piller. Det høres ut som at du gjør en del bra ting fra før. Hvis det går utover jobb og det vanlige livet så må man vurdere om det er noe som kan gjøre at man kan få slappet mer av. Anonymkode: 2ff04...8ea
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 Sant!! Er veldig slitsomt Anonymkode: 143f9...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå