Gå til innhold

FWB eller starten på noe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Jeg har ett par spørsmål. Begynte å skrive med ei jente for noen uker siden, og vi begge fant ut at begge ønska noe «gøy. Så sagt så gjort. Det ble en natt med mye gøy. Det gikk noen dager, så ble det enda en natt med mye gøy. Hele den dagen hang vi sammen, og fant på ting «utenom» senga også. Vi har møttes igjen etter det også. Jeg kjenner jeg begynner å få følelser for hu, men vil ikke si det direkte. Har hinta litt om det, og veit at hun skjønner det - for jeg sender ganske tydelige signaler. Hun er fortsatt keen på å møtes, og vi planlegger å finne på noe i ferien sammen. Er det bare meg, eller er det ønsketenking, til at dette muligens begynner å bli mer seriøst enn vi begge snakka om? 

En annen ting: når er det ok å legge til på Face og insta? 

Anonymkode: 7f8ae...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen som kan svare på spørsmålet ditt, men hvis du virkelig ønsker å få henne i havn så må du nesten by på noe mer enn bare tilbud om sengegymnastikk.

Det er noe som heter restaurant, kino, gåturer, teltturer, konserter and what not :) 

Anonymkode: 95820...685

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg tror hun liker deg. Når ei dame har sex med en mann flere ganger edru over tid, så er det oftest fordi at hun liker han så godt at hun vil noe mer. 
Vet litt med å legge til på FB og Insta (om profilen er lukket). Legg til når du vet litt mer hvor du har henne

Anonymkode: 54a6a...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg tror hun liker deg. Når ei dame har sex med en mann flere ganger edru over tid, så er det oftest fordi at hun liker han så godt at hun vil noe mer. 

Dette er nokså latterlig. Det er slettes ikke noen garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, svartkatt said:

Dette er nokså latterlig. Det er slettes ikke noen garanti.

Selvfølgelig ikke. Det får han ikke fra noen her. Kun meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg aksepterer/legger til på facebook etter andre ganger med sengehygge.

Men å si at du vet hun skjønner synes jeg blir litt feil. Dere kjenner knapt hverandre, det du selv mener er tydelig signaler trenger ikke være noe hun ser på som tydelig signal. Med mindre du sier det rett ut.

Men å begynne snakke om å ha fått følelser, etter å knapt ha kjent hverandre noel uker, det hadde gjort meg veldig skeptisk, med mindre man snakker om å ha møttes og tilbringt mye tid sammen minimum tre ganger pr uke, helst 5-6 ganger...

Anonymkode: ac830...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Update: 

Vi har som sagt allerede gjort andre ting, vært på stranda, spist på Mc’ern (ikke at det er noe restaurant i den forstand).

Nå har hun til og med spurt om unga mine og jeg har lyst til å bli med på stranda til helgen. Jeg sa det som det var, at det var alt for tidlig å introdusere hu for unga 😅

Anonymkode: 7f8ae...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...