Gå til innhold

Isbuffet - hvor mange bokser trenger jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper alltid inn for mye mat, så hvor mange isbokser trenger man på 12-13 personer? Det kommer både barn og voksne på selskapet.

Og hvor mange sauser? Jeg har kjøpt inn tre sauser og tre strøssel.  

Anonymkode: 61e87...66c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjøper alltid inn for mye mat, så hvor mange isbokser trenger man på 12-13 personer? Det kommer både barn og voksne på selskapet.

Og hvor mange sauser? Jeg har kjøpt inn tre sauser og tre strøssel.  

Anonymkode: 61e87...66c

Det holder sikkert med 3, men jeg hadde nok kjøpt 4 (kjøper også alltid inn for mye). Men heller det enn å få for lite. Resten kan man jo spise opp senere. 

Anonymkode: 83ca0...e9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da mente jeg altså 3 x 2 liter, ikke de små boksene. 

Anonymkode: 83ca0...e9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det på 17 mai. Da hadde jeg 1 2-liter med vaniljeis og 2 bokser 1,2L sjokobiter

Så hadde jeg sjokolade og karamellsaus, jordbær, blåbær, nonstop, peanutter og bringebærstrø.

Ble bare litt is igjen, så perfekt mengde til 12-13 pers

Anonymkode: d4cd6...ace

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjøpt inn 4 bokser. Hadde sikkert holdt med 3, men jeg tar heller den ene boksen ekstra.

3 sauser bør jo i utgangspunktet være nok, men i min familie så går det nesten  bare sjokoladesaus. Jeg hadde jo da valgt 2 ulike sjokolade, og en pasjon. Hadde ikke gidder å kjøpe inn karamell bare fordi kanskje 1 ville ha det 🙈mtp jeg synes det er veldig lite strøssel i noen av de posene, feks de med mini marshmallows. Der ville jeg heller anbefalt å kjøpe en pose med mini marshmallows fra Normal (de er ikke så mini som de beregnet for is, men funker fint!). Kanskje kjøpt en ekstra til om posene er små, av det mest populære. Itilfelle noen barn skulle forsyne seg litt grådig.

Kan også anbefale litt bær til. Eller peanøtter faktisk (vanlig salte)! Ikke populært blant barn, men flere voksne som liker det.

Anonymkode: 79375...c24

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...