AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 Hva synes dere? Gjerne kom med innspill dere menn også. tenker ikke sånn trucker caps men mer klassisk som foreksempel polo/ralph lauren osv.. Anonymkode: 3098e...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Del Skrevet 20. mai 2024 Samboeren min elsker at jeg bruker caps 🫣🙂 Han synes det er pent når kvinner bruker det 🙂 Anonymkode: 4e4c7...91a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 20. mai 2024 #3 Del Skrevet 20. mai 2024 Bruker caps i stallen og når jeg seiler fordi det er praktisk. Bryr meg virkelig ikke om det er trendy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Del Skrevet 20. mai 2024 Hva er det meningen man skal synes noe om, hvordan det ser ut? Når jeg bruker caps er det for å holde håret på plass og solen ute av øynene. Anonymkode: 0b2b4...d8b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Del Skrevet 20. mai 2024 Stygt og amerikansk. Anonymkode: 8d469...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Samboeren min elsker at jeg bruker caps 🫣🙂 Han synes det er pent når kvinner bruker det 🙂 Anonymkode: 4e4c7...91a Bonus 😀Kan jeg spørre hvilken type caps du bruker? ts Anonymkode: 3098e...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det meningen man skal synes noe om, hvordan det ser ut? Når jeg bruker caps er det for å holde håret på plass og solen ute av øynene. Anonymkode: 0b2b4...d8b Samme her. Gir blaffen i om noen mener noe om det, er min hud og mine øyne jeg beskytter. Anonymkode: e338d...952 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 20. mai 2024 #8 Del Skrevet 20. mai 2024 Bruker det når jeg jobber ute i sola eller med noe som gir fare for å få noe dritt i håret, som hagearbeid, maling eller lignende, eller ved turgåing i mye sol. Har en helt vanlig caps fra H&M. Veit ikke hva som er forskjellen på denne og de "klassiske" (utenom prisen sikkert ). Bruker det altså til praktiske formål og ikke estetiske. Synes ikke det er et spesielt pent plagg på hverken kvinner eller menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Del Skrevet 20. mai 2024 Foretrekker egentlig bøttehatt, da jeg føler jeg får mer beskyttelse (bl.a ørene), men bruker caps en og annen gang også. Synes ingenting spesielt om det. Bruker det av pratiske årsaker, ikke pga estetikk. Mannen liker best når jeg bruker bøttehatt. Anonymkode: fc494...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Del Skrevet 20. mai 2024 Foretrekker de som er flate på toppen. Har sikkert ti capser, om ikke mer. Fin når det er sol ute, eller som beskyttelse mot regn. Anonymkode: 67fbb...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #11 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg bruker caps for å beskytte meg mot solen. Er det virkelig enda en ting man skal tilfredsstille andres estetiske standard med? Er vi kvinner ikke objekter nok fra før?! Anonymkode: 00615...e1d 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #12 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bonus 😀Kan jeg spørre hvilken type caps du bruker? ts Anonymkode: 3098e...add Slike Anonymkode: 4e4c7...91a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #13 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slike Anonymkode: 4e4c7...91a Den bruker jeg også! God å ha på. Anonymkode: 810da...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #14 Del Skrevet 21. mai 2024 Caps er til for å beskytte ansiktet mot solen. En fordel kan være færre rynker på sikt. Jeg er 37 år og har brukt caps på fritiden i mange år, for eksempel når jeg er på løpetur, ute med ungene i helgene, på tur i skogen, går til butikken osv. Jeg tror jeg ser helg grei ut med caps og har aldri fått noen kommentarer verken for eller imot. Mannen min bruker også caps. Anonymkode: 7861b...dc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #15 Del Skrevet 21. mai 2024 Bruker kun caps når det regner eller når det er sol og jeg skal scrolle på mobilen. Synes alle capser til dame er litt små…. Jeg har sikkert stort hode…. Fikk en Kjus-caps av mannen som er veldig god, men den er ikke spesielt feminin….. Har to rosa Patagonia-capser, men de er veldig små….. Anonymkode: f6a3d...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 21. mai 2024 #16 Del Skrevet 21. mai 2024 Personlig synes jeg de flate er ganske harry, ellers er resten ganske greie og praktiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #17 Del Skrevet 21. mai 2024 Liker stort sett ikke caps på noen hvis det estetiske skal telle. Men bryr meg fint lite om folk bruker det og hender en sjelden gang jeg bruker selv. Det er mer praktisk enn pent ihvertfall. Anonymkode: ec901...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #18 Del Skrevet 21. mai 2024 På seilbåten, ja. På gata, nei. Anonymkode: 9f481...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. mai 2024 #19 Del Skrevet 21. mai 2024 Bruker det når jeg jobber ute i hagen, er på sjøen eller når jeg soler meg og trenger å skjerme ansiktet, ikke noe jeg ville gått med om det ikke var i sammenheng med noe slikt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #20 Del Skrevet 21. mai 2024 Bruker det daglig på jobb. I likhet med de fleste andre jeg jobber med. Anonymkode: 66daa...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå