AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 DA SELVFØLGELIG FLY FRA LONDON hVOR MYE SKAL MAN KREVE ? TAPTE EN HEL ARBEIDSDAG TIL OG MED Anonymkode: eedf5...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Del Skrevet 20. mai 2024 Hvorfor var det forsinket? Standard kompensasjon er mat, deikke, overnatting og 250 euro. Anonymkode: d1284...873 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Del Skrevet 20. mai 2024 Mener du kompensasjon? Er du sikker på at du i det hele tatt har krav på det? Det er ikke i alle tilfeller man har det, og det finnes faste satser på dette. Du kan ikke bare finne på et tall og kreve det. Tapt arbeidsdag får du ikke dekket uansett. Det er veldig lett å google seg fram til hvilke rettigheter man har. Og vær så snill å ikke hold inne caps lock når du skriver. Anonymkode: f9ad9...a14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Del Skrevet 20. mai 2024 Faktiske økonomisk tap og utlegg - muligens. Hvis du tror du kan kreve erstatning for tort, svie og ubeleilighet ligger du an til en brutal skuffelse. Anonymkode: e3a9f...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 20. mai 2024 #5 Del Skrevet 20. mai 2024 https://luftfartstilsynet.no/passasjer/passasjerrettigheter/forsinkelse/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 20. mai 2024 #6 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): DA SELVFØLGELIG FLY FRA LONDON hVOR MYE SKAL MAN KREVE ? TAPTE EN HEL ARBEIDSDAG TIL OG MED Anonymkode: eedf5...edf https://luftfartstilsynet.no/passasjer/passasjerrettigheter/forsinkelse/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Del Skrevet 20. mai 2024 Da sender du en søknad til flyselskapet. Dette har de standarder på (som linket til over) Anonymkode: 64ddb...ccf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #8 Del Skrevet 22. mai 2024 EU261 med mindre forsinkelsen var utenfor flyselskapets kontroll. Det er vel 250 euro fra London til Oslo. Søk direkte fra flyselskapet, ikke gå gjennom disse nettsidene som søker for deg og krever betaling. Er null stress å gjøre det selv. Jeg fikk 400 euro fra Ryanair i september for 3 timer og 2 minutter forsinkelse. Om forsinkelsen var utenfor flyselskapets kontroll, som vær eller generell streik, må du i så fall sjekke med reiseforsikringen om du skal ha rett på noe. Anonymkode: b5bf3...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #9 Del Skrevet 24. mai 2024 23 minutter siden, sejjellle said: Har selv sendt inn kompensasjonskrav for 4 timers forsinket flyvning fra Gardermoen til London, ikke fått svar enda. Men i utgangspunktet bør du ha krav på kompensasjon ja, rent tids- og distansemessig. Ved forsinkelse skal du kunne få kompensasjon ved over 3 timers forsinkelse. Dette, men det spørs på grunnen til forsinkelsen. Om det er utenfor flyselskapets kontroll, får man ingenting. Anonymkode: b5bf3...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Del Skrevet 26. mai 2024 On 5/24/2024 at 5:54 PM, AnonymBruker said: Dette, men det spørs på grunnen til forsinkelsen. Om det er utenfor flyselskapets kontroll, får man ingenting. Anonymkode: b5bf3...aa7 Det gjør man. Jeg fikk kompensasjon for kansellert fly pga uvær. Fikk standard rate fra SAS. Ble også flyttet til neste flight dagen etter. Anonymkode: 55731...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #11 Del Skrevet 24. juni 2024 fikk 500 euro pluss deking av utgifter Anonymkode: eedf5...edf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #12 Del Skrevet 24. juni 2024 sejjellle skrev (På 24.5.2024 den 17.30): Kompensasjon for forsinket eller kansellert fly - https://airhelp.no Bare en måned har gått siden jeg sendte inn kravet om en kansellert flyreise til pengene ble kreditert kontoen min.Jeg ble holdt oppdatert på saken min. Hvis problemet med flyet gjentar seg, vil jeg definitivt bruke tjenestene til dette selskapet. Jeg anbefaler det. sejjellle skrev (På 24.5.2024 den 17.30): Kompensasjon for forsinket eller kansellert fly - https://airhelp.no Bare en måned har gått siden jeg sendte inn kravet om en kansellert flyreise til pengene ble kreditert kontoen min.Jeg ble holdt oppdatert på saken min. Hvis problemet med flyet gjentar seg, vil jeg definitivt bruke tjenestene til dette selskapet. Jeg anbefaler det. Hvorfor gir du 35 % av kompensasjonen til andre når det er enkelt å gjøre direkte på flyselskapenes nettside? Anonymkode: 7eac8...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #13 Del Skrevet 25. juni 2024 Jeg søkte først til Norwegian med å få kompensasjon pga forsinkelse fordi det var feil på flyet, Norwegian nektet. Gikk videre til flyhjelp som også først fikk nekt fra Norwegian, men da de tok saken til retten så fikk vi medhold. Så de prosentene flyhjelp tok er helt ok. Anonymkode: 0696e...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #14 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg søkte først til Norwegian med å få kompensasjon pga forsinkelse fordi det var feil på flyet, Norwegian nektet. Gikk videre til flyhjelp som også først fikk nekt fra Norwegian, men da de tok saken til retten så fikk vi medhold. Så de prosentene flyhjelp tok er helt ok. Anonymkode: 0696e...002 Greit nok hvis får nei etter å ha prøvd direkte først, men man begynner ikke med å gi bort 35 % uten å ha prøvd selv først? Jeg har en gang refusjon pga flyforsinkelse. Fylte ut skjema på Widerøe mens jeg ventet på nytt fly og hadde pengene på konto etter et par uker. Hele beløpet. Anonymkode: 7eac8...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #15 Del Skrevet 25. juni 2024 On 5/26/2024 at 12:22 PM, AnonymBruker said: Det gjør man. Jeg fikk kompensasjon for kansellert fly pga uvær. Fikk standard rate fra SAS. Ble også flyttet til neste flight dagen etter. Anonymkode: 55731...a31 Var det EU261 eller en annen form for kompensasjon? Anonymkode: b5bf3...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #16 Del Skrevet 15. juli 2024 ts her var null stress det sendte inn info og fikk dekt hotel, mat og 500 euro i komp Anonymkode: eedf5...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå