AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 17 år siden prøvde noen å kvele meg på en offentlig fest. Person jeg visste hvem var, men ingen venn eller i omgangskrets. Heldigvis fikk en kompis han fort vekk fra meg. Har grunn til å mistenke at dette var en hatkriminalitet. Jeg har i det siste angret på at jeg aldri anmeldte forholdet og vurderer å gjøre det nå. Tviler veldig, for politiet vil vel henlegge det, det fører han inn igjen i livet mitt, og også de gamle kompisene mine jeg ikke har å gjøre med lenger (er vel derfor jeg poster det her). Råd/tanker? Anonymkode: aa7ec...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Del Skrevet 20. mai 2024 Det vil bli henlagt da saken er foreldet for lenge siden. Anonymkode: 6cf69...5d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Del Skrevet 20. mai 2024 Hvorfor har du ikke anmeldt før? Skjønner at det kan gå noe tid etter en slik episode før det anmeldes. Mange vurderinger som gjerne tas og en kan få en knekk…Men hvis du lenge har angret på det så er det jo rart at du ikke anmeldte etter et par-noen år framfor å nå vurdere å ta skrittet 17år etter. Anonymkode: b8706...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Del Skrevet 20. mai 2024 Nei. Bare nei. Politiet har virkelig viktigere ting å gjøre, enn å styre med å henlegge denne saken. Anonymkode: 87755...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Del Skrevet 20. mai 2024 Det du kan gjøre er å ringe politiet og rådføre deg med dem hva du bør gjøre. Så kan du avgjøre om du vil anmelde eller ikke. Anonymkode: 4c27a...6e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Del Skrevet 20. mai 2024 Nei gud bevare meg vel så teit. Man må komme seg videre med ting i livet selv om media hauser opp. Man må faktisk ikke lage traumer av alt, for shit happens. Og ja, jeg har blitt voldtatt, nedslått, opplevd vold i hjemmet osv. Man har to valg, enten dyrker man traumen eller så gjør man korrekte grep for å rydde det raskt bort. Du har ventet så lenge at du bør la være å lage traume av dette. Anonymkode: f86e4...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Del Skrevet 20. mai 2024 Ring politiet og hør. Da får du bedre svar enn her i hvert fall. Anonymkode: 72322...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ring politiet og hør. Da får du bedre svar enn her i hvert fall. Anonymkode: 72322...2dc Henleggelse👌 Anonymkode: f86e4...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Del Skrevet 20. mai 2024 Som flere har nevnt vil saken mest trolig henlegges pga. foreldelse. Men om du snakker med dem vil de bli oppmerksom på ham, og om han har andre lignende saker, eller kommer i nye slike saker hvor det kanskje bare blir ord mot ord, så kan din historie bli viktig, for å vise hans voldelige mønster. Ta kontakt med politiet og snakk med dem. ❤️ Anonymkode: b68d8...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Del Skrevet 20. mai 2024 Tviler sterkt på at du kommer noen vei ved å anmelde det etter så lang tid. Anonymkode: cc1dc...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #11 Del Skrevet 21. mai 2024 Dessverre vil det bli en henlegge. Det betyr ikke at det ikke har skjedd og at det burde blitt en dom. Er selv offer i en henlagt sak. Dette bidro til ytterligere hovering fra overgriper som kalte henleggelsen for en frikjennelse. Det som kan hjelpe deg er om det er flere innrapporterte hendelser på samme person i nyere tid. Da vil din opplevelse være relevant. Anonymkode: 4343f...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #12 Del Skrevet 21. mai 2024 Tror det blir henlagt. da jeg var 14-15 år ble jeg lurt av en 19-20 åring. Han later som han var 15-16 år, prøvde å voldta meg, kle av meg, stengte meg inne på et hotellrom. Dum som jeg var ble jeg med han på hotellet. Ble aldri voldtatt men er fortsatt skremt av hendelsen. fyren er nå blitt lege. Jeg er vist ikke eneste «offeret» hans. jeg har også lyst til å anmelde men tror nok det blir henlagt. Anonymkode: 77b94...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 22. mai 2024 #13 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 20.09): 17 år siden prøvde noen å kvele meg på en offentlig fest. Person jeg visste hvem var, men ingen venn eller i omgangskrets. Heldigvis fikk en kompis han fort vekk fra meg. Har grunn til å mistenke at dette var en hatkriminalitet. Jeg har i det siste angret på at jeg aldri anmeldte forholdet og vurderer å gjøre det nå. Tviler veldig, for politiet vil vel henlegge det, det fører han inn igjen i livet mitt, og også de gamle kompisene mine jeg ikke har å gjøre med lenger (er vel derfor jeg poster det her). Råd/tanker? Anonymkode: aa7ec...88f Hva skulle du fått ut av å anmelde nå? Dette skulle du ha vært over for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå