Gå til innhold

Fortelle om at han har ligget med noen andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne har fotalt at hun lå med eksen sin for litt siden. Han holder på med ei ny ei "ekslucive".  Han holdt på sånt med venninnen min også, også etter at de offisielt var kjærester. Burde noen advare fortelle hun nye om det? Ville du visst det? 

Anonymkode: 78041...435

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pusher litt, lurer veldig på hva andre tenker og hadde gjort? Eller hadde villet vite?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pusher litt, lurer veldig på hva andre tenker og hadde gjort? Eller hadde villet vite?

"En venninne"..t.o.m. hennes ex?

Iallefall ikke din sak..hvis du ikke er din egen beste venninne?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (45 minutter siden):

"En venninne"..t.o.m. hennes ex?

Iallefall ikke din sak..hvis du ikke er din egen beste venninne?

Tror ikke jeg forsto jelt svaret ditt?

AnonymBruker
Skrevet

Menn som overlapper mellom to forhold er ikke nye nytt, men fortsetter de så hadde jeg sendt ei melding til den nye. 

Anonymkode: 5e124...8c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan se for meg at hun nye lett kan tro at dette er et påfunn, så din venninne (eksen hans) kan få han tilbake. 

Anonymkode: 729e8...108

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere kjenner hun nye, så si fra. Ellers blir det litt rart, hvis dere ikke kjenner henne?  Kanskje har han sagt det selv også. 

Anonymkode: 4fc3d...691

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mennesker som overlapper mellom to forhold er ikke nye nytt, men fortsetter de så hadde jeg sendt ei melding til den nye. 

Hjelpsom.. for at meningen skulle bli mer riktig :P

Anonymkode: f8b26...b52

Skrevet (endret)

Du vil altså sladre på en venninne?

For meg har relasjonene til de involverte her mest å si..

Finner jeg ut at en god venninne blir bedratt - da sier jeg fra til venninna mi.

Finner jeg ut at min gode venninne har hatt seg med en med kjæreste jeg ikke kjenner - da kontakter jeg ikke denne kjæresten. 

Måååååååååååååå du absolutt si fra, så ville jeg tatt en prat med venninna di om det først. For det er ikke sikkert hun er mye venninne etter du har sladret, for deg kan man jo tydeligvis ikke betro seg til.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet

Hadde det vært en venninne som hadde blitt bedratt, så hadde jeg selvsagt sagt dette. Hvis ikke, så hadde jeg selvsagt holdt meg langt unna. 

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

Hadde det vært en venninne som hadde blitt bedratt, så hadde jeg selvsagt sagt dette. Hvis ikke, så hadde jeg selvsagt holdt meg langt unna. 

Har vi ikke en moralsk forpliktelse for andre enn sine egne? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En venninne har fotalt at hun lå med eksen sin for litt siden. Han holder på med ei ny ei "ekslucive".  Han holdt på sånt med venninnen min også, også etter at de offisielt var kjærester. Burde noen advare fortelle hun nye om det? Ville du visst det? 

Jeg ville gjerne visst det hadde det vært meg 🪷💕. For da kunne jeg ha tatt forhåndsregler, for evt å unngå og bli såret....

AnonymBruker
Skrevet

Du er et godt medmenneske om du sier ifra :) Det at de ikke er så eksklusive som hun tror er viktig helseinformasjon som hun bør få vite.

Anonymkode: 84a89...76b

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Menn som overlapper mellom to forhold er ikke nye nytt, men fortsetter de så hadde jeg sendt ei melding til den nye. 

Menn som overlapper? 😂 Herregud så teit. At kvinner dater flere samtidig er jo normalen. Men det utelater du. 

Anonymkode: ab3a6...b44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn som overlapper? 😂 Herregud så teit. At kvinner dater flere samtidig er jo normalen. Men det utelater du. 

Det er ikke greit uansett hvem som gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dating og forhold er to forskjellige ting, er det for meg ihvertfall. Er du i forhold og dater samtidig noen andre så burde det vell ringe ei bjelle om at det ikke er greit.  Eller er det normalen hos deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du er et godt medmenneske om du sier ifra :) Det at de ikke er så eksklusive som hun tror er viktig helseinformasjon som hun bør få vite.

Hvordan hadde du fortalt det? For å bli trodd!

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (11 timer siden):

Jeg ville gjerne visst det hadde det vært meg 🪷💕. For da kunne jeg ha tatt forhåndsregler, for evt å unngå og bli såret....

Hvordan hadde du fortalt det om du skulle fortaøt det til noen du ikke kjenner? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan hadde du fortalt det om du skulle fortaøt det til noen du ikke kjenner? 

Nei det hadde jeg ikke. Det hadde vært rart om jeg skulle fortelle slikt til noen jeg overhodet ikke har noen relasjon til. Det for meg virker bare merkelig. Så det hadde jeg ikke gjort.

AnonymBruker
Skrevet

En jeg holdt på med for et år siden tok kontakt for ikke så lenge siden. Etterhvert kom det frem at han holdt på med ei annen. Så fant jeg ut at han var i et forhold og at de har kjøpt hus sammen. Men han sender fortsatt dickpics og vil møtes da...

Er bare så glad jeg slapp unna 😅

Anonymkode: 48dc4...d18

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...