AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 Vanligvis pleier jeg å ha stroppeløs bh under hvis jeg ikke ønsker bh skal syns. Nå har jeg kjøpt en kjole hvor stroppeløs bh fungerer dårlig pga åpen rygg. Prøvde å gå med puppene bar under den, men da fikk jeg flatt bryst med puppene hengende langt ned. Er puppeteip eneste alternativ her ? Anonymkode: f1b50...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Del Skrevet 20. mai 2024 Det finnes selvklebende BH-er uten rygg, det finnes BH-er der stroppen rundt kan festes lengre nede (den går i kryss og festes foran) det finnes tape som kan løfte hele brystet, eller du kan ha en fancy bh under som det ikke gjør noe om man viser frem. Anonymkode: 39100...59a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Del Skrevet 20. mai 2024 Vil anbefale deg å gå til enten en "dyr" undertøysbutikk, eller en brudesalong. Ta med deg kjolen så vil du nok få god hjelp til å finne beste alternativ. Anonymkode: cd3d4...dcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 18.21): Vanligvis pleier jeg å ha stroppeløs bh under hvis jeg ikke ønsker bh skal syns. Nå har jeg kjøpt en kjole hvor stroppeløs bh fungerer dårlig pga åpen rygg. Prøvde å gå med puppene bar under den, men da fikk jeg flatt bryst med puppene hengende langt ned. Er puppeteip eneste alternativ her ? Anonymkode: f1b50...4dc Hvis kjolen er i ett stødig materiale (ikke tynn og streatchy) så kan du prøve boomba det er som kleblig «bh» på begge sider, så du fester den til brystene og så til plagget du skal ha på! Har store bryster selv ( H) det funka veldig bra! Anonymkode: f982a...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå