AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai Kan noen noe om dette? Legen vår ved klinikken kunne ikke svare, noe jeg syns er litt rart 😅 Jeg er 32 og har en AMH på 15,5 med en eggstokk. Legen sa at dette er et helt normalt og fint nivå for en med to eggstokker i min alder. Noen som vet hva det vil si når jeg bare har en eggstokk? AMH synker jo veldig ofte når man fjerner en. Vil det da si at det egentlig er ganske bra nivå med bare en, og at den trolig hadde vært høyere (og bedre) hvis jeg ikke hadde fjernet den? Eller er jeg helt på bærtur her? 😆 Anonymkode: ad8b5...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai Det jeg egentlig spør om: har jeg egentlig en bra AMH for å ha fjernet en eggstokk? Skal snart i gang med IVF og er så spent på kvalitet / antall egg osv. Anonymkode: ad8b5...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det jeg egentlig spør om: har jeg egentlig en bra AMH for å ha fjernet en eggstokk? Skal snart i gang med IVF og er så spent på kvalitet / antall egg osv. Anonymkode: ad8b5...c7b Du har vel et OK eggreserve, men det sier jo ingenting om kvalitet. Det er vel FSH som er viktigst her. Hvis FSH er bra når den er tatt på riktig syklusdag, kan du forvente at kvaliteten på eggene er gode uavhengig av lav AMH. Anonymkode: 65a42...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har vel et OK eggreserve, men det sier jo ingenting om kvalitet. Det er vel FSH som er viktigst her. Hvis FSH er bra når den er tatt på riktig syklusdag, kan du forvente at kvaliteten på eggene er gode uavhengig av lav AMH. Anonymkode: 65a42...fee Takk for svar! Sjekket prøvene nå og FSH er 12 (referanseområde 1-13 og tatt på riktig dag) Anonymkode: ad8b5...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå