AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Bare lurer, jeg har aldri testet mine venniner og ikke hørt så mye om at det er vanlig ? Hvorfor gjør dere eventuelt dette ? Anonymkode: f348b...cf1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 På hvilken måte? Tror ikke jeg har testet noen. Anonymkode: a5e35...49c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 Ikke bevisst. Men ser jeg har gjort det flere ganger når jeg tenker tilbake. Litt snedige knep for å finne ut hva han er ute etter, hvordan det endte med eksen for å se om han har røde flagg, om han sender melding eller ikke hvis ikke er han ikke interessert og jeg skygger banen osv. Men kan kanskje heller kalles sunn fornuft fremfor testing. Anonymkode: 22715...caa
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 Det var ei som prøvde seg med shittesting på meg engang, takket for meg og gikk. Anonymkode: 0841c...c2a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare lurer, jeg har aldri testet mine venniner og ikke hørt så mye om at det er vanlig ? Hvorfor gjør dere eventuelt dette ? Anonymkode: f348b...cf1 Jeg har aldri gjort det. Visst noen hadde testet meg og jeg hadde funnet det ut, så hadde jeg gått min vei. Anonymkode: 47922...0b8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 TS her, testing kan vel sikkert være så mangt men med det var en dames som sa hun tester litt. Spurte hva hun mente det er å få fram reaksjoner tidligere som det eller tar litt tid å få fram naturlig (Tror hennes greie var blant annet å komme en time for sent uten at det ble uttalt. Det er vel det som en her på tråden kaller en "shit test2 selv om den gikk bra tror jeg. Ville ikke ødelegge en ellers hyggelig kveld og det kom aldri på banen igjen Nå ble det ikke oss av andre årsaker. Jeg er bare nysgjerrig om dette er sånn en del damer driver men bra å høre at dette ikke er standard da jeg har/hadde en mistanke at en annen jeg har truffet gjør noe tilsvarende (uuttalt) Anonymkode: f348b...cf1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): TS her, testing kan vel sikkert være så mangt men med det var en dames som sa hun tester litt. Spurte hva hun mente det er å få fram reaksjoner tidligere som det eller tar litt tid å få fram naturlig (Tror hennes greie var blant annet å komme en time for sent uten at det ble uttalt. Det er vel det som en her på tråden kaller en "shit test2 selv om den gikk bra tror jeg. Ville ikke ødelegge en ellers hyggelig kveld og det kom aldri på banen igjen Nå ble det ikke oss av andre årsaker. Jeg er bare nysgjerrig om dette er sånn en del damer driver men bra å høre at dette ikke er standard da jeg har/hadde en mistanke at en annen jeg har truffet gjør noe tilsvarende (uuttalt) Anonymkode: f348b...cf1 Åja, ja da tester jeg jo folk ja. Men det skjer jo naturlig med å bare prat med noen. Har en tendens til å være begeistret eller engasjert i det noen prater om selv om jeg ikke liker hvor det går hen. Om jeg finner det alarmerende kommenterer jeg det, men om vi bare er uenige og de ikke gjør noen skade forboi at vi har ulike verdier, tror jeg at jeg er uheldig å får det til å virke som at de har lært meg noe eller at jeg er enig. Egentlig lærer jeg bare om dem, og annerkjenner om relasjonen er god, dårlig, kjærlighet, vennskap, no go, etterpå. Deler av meg om det er trygt, sikkert konfliktskyhet. Anonymkode: a5e35...49c
Helene1982 Skrevet 20. mai 2024 #9 Skrevet 20. mai 2024 Jeg tror det er en del mennesker som er veldig redde for å bli forlatt, så de oppfører seg dårlig med vilje for å se om den andre blir. Dette er veldig destruktivt, og ender som regel med at daten ikke gidder mer, og den som tester får «bekreftelse» på at de alltid blir forlatt. Om testen er: går daten overens med venner og familie, eller det å stille spørsmål som er viktige for felles verdier - er jeg for testing. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå