Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er faktisk steder det er varmere. Husker jeh vasket i et støperi. Det var varmt det og der måtte vi hå i fult verneutstyr brannhemmende klær når vi gikk for å vaske der og kontorer ute i produksjon. Var noe en bare ble vant til.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

80-80???? Kødder du?? Det er livsfarlig 😱😱😱😱  det er ikke lov!! Ts 

Anonymkode: 5af4c...dd5

På varme sommerdager blir det fort det, vi holder på med flytende metall så strålevarmen er meget intens.  Derav super undertøy og skinnklær.

Skrevet

Har jobbet i renseri bransjen, der var det 30-35 pluss grader. Pluss at jeg sto med damp i tryne  når jeg presset klær. 

Nå hadde jeg krepert av det, skjønner ikke hvordan jeg taklet det🥵

AnonymBruker
Skrevet

Dere tror at arbeidsgiver får tak i bedre lufteanlegg kun for renholder? Glem det! Løsning kan være å vaske på natt de verste dager. 

Anonymkode: f551c...169

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (29 minutter siden):

På varme sommerdager blir det fort det, vi holder på med flytende metall så strålevarmen er meget intens.  Derav super undertøy og skinnklær.

Ts her. Jeg synes det høres helt sykt ut. Dere må vel bruke beskyttelse for å ikke bli brent i huden. Dere blir jo kokt stakkars. Håper ikke dere må være lenge om gangen i den avdelingen på fabrikken. 

Når jeg leser dette er jo arbeidsforholdene på Fredriksons fabrikk bra i forhold 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ok, problemet er bare at jeg ikke får sjekket temperaturen mens barnehagen er åpen siden jeg vasker etter stengetid. Men vil tro det begynner å bli ganske varmt en stund før. Men nå er det litt variert temperatur fra nordsiden og sørsiden ettersom hvor sola står. 

Det er ikke like ille på alle rom nå i mai men jeg gruer meg til juni og juli for å si det sånn. Og ikke minst august. 

Men ja kanskje jeg skal ta det opp med kommunen. Men tror de vil skjønne at det er jeg. Eller det kan like gjerne være en foresatt av barn i barnehagen. Men egentlig burde de trenke at jeg gjør dem en tjeneste. De ansatte burde jo selv klage til kommunen. Mulig de har gjort det og. 

Hvis du kan vise til at det er 40 grader utenom åpningstiden og at det ikke er ett supermoderne aircondition, så er sannsynligheten for at det er varmt på dagtid enormt stor. 

Anonymkode: d842d...a72

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dere tror at arbeidsgiver får tak i bedre lufteanlegg kun for renholder? Glem det! Løsning kan være å vaske på natt de verste dager. 

Anonymkode: f551c...169

Nei selfølgelig ikke. Men de vi vasker hos slirer selv i varmen på jobb. Og da burde de gjort noe med det for alles skyld. Sagt ifra til kommunen eller de som har ansvar for private bedrifter. Jeg får ikke natt tilegg så det blir uaktuelt. Også får vi heller ikke lov å jobbe på natta. Vi må jobbe den tiden vi skal.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du kan vise til at det er 40 grader utenom åpningstiden og at det ikke er ett supermoderne aircondition, så er sannsynligheten for at det er varmt på dagtid enormt stor. 

Anonymkode: d842d...a72

Sant nok. Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei selfølgelig ikke. Men de vi vasker hos slirer selv i varmen på jobb. Og da burde de gjort noe med det for alles skyld. Sagt ifra til kommunen eller de som har ansvar for private bedrifter. Jeg får ikke natt tilegg så det blir uaktuelt. Også får vi heller ikke lov å jobbe på natta. Vi må jobbe den tiden vi skal.

Sliter selv *

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (41 minutter siden):

Har jobbet i renseri bransjen, der var det 30-35 pluss grader. Pluss at jeg sto med damp i tryne  når jeg presset klær. 

Nå hadde jeg krepert av det, skjønner ikke hvordan jeg taklet det🥵

Nei det hører veldig slitsomt ut. Ts 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her. Jeg synes det høres helt sykt ut. Dere må vel bruke beskyttelse for å ikke bli brent i huden. Dere blir jo kokt stakkars. Håper ikke dere må være lenge om gangen i den avdelingen på fabrikken. 

Når jeg leser dette er jo arbeidsforholdene på Fredriksons fabrikk bra i forhold 🙈

Har beskyttelsesvisir foran ansiktet.  Det renner svette i hele kroppen når det er som verst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...