AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai Jeg har bodd i kommunal leilighet, skal flytte ut snart og jeg kjenner noen som vasker på bestilling for rimelig pris så da leide jeg inn dem. Kommunedama minte meg på at jeg må vaske ut. Jeg sa jeg hadde leid inn noen til å vaske. Da svarte hun at jeg bør helst vaske selv for det er det som er det vanlige, så hun syns jeg burde avbestille. Nå er jeg usikker. Jeg må nok snakke med henne igjen, men hun er litt kvass. Jeg skjønner virkelig ikke problemet med å leie inn noen til å vaske, og det er jeg som betaler for det. Noen andre som skjønner hva problemet med det er? Anonymkode: 6bcf1...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai Har hun noe med det? Nei. Om vasken ikke bli godkjent så kan du klage videre til firmaet som tok jobben og de må gjøre det om igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Del Skrevet 20. mai Så lenge det blir vasket ut ihht. standarden, så har de ikke noe med om du gjør det selv eller leier inn noen andre. Neste gang bør du bare si at du vasker ut som normalt før utflytting, uten å gå inn på om du gjør det selv eller leier inn noen andre. Det er det som er det viktigste. Anonymkode: 4e037...5a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 20. mai #4 Del Skrevet 20. mai Kanskje hun er redd du skal kreve å få igjen pengene senere av kommunen. Eller hun er redd det ikke blir gjort bra nok, men det kunne hun jo ikke vist på forhånd om det ble uansett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Del Skrevet 20. mai De jeg kjenner som har kommunal bolig har store helseutfordringer. De kunne ikke vasket om de så ville. Rart hun la seg opp i det. Jeg ville spurt rett ut hvorfor det var et problem å bruke et firma. Anonymkode: f6cdd...29d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Del Skrevet 20. mai Hun har ikke noe med det så jeg hadde oversett henne. Anonymkode: 13135...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 21. mai #7 Del Skrevet 21. mai Det har ingenting å si om du eller en ansatt vasker kommer for å vaske, hensikten er at det skal være rent. Om det ikke er rent, så står du ansvarlig. Om det ikke er rent etter du har leid inn noen for å vaske, så klager du til dem, så får de komme og vaske på nytt. Skjønner ikke hvorfor hun har hengt seg opp i hvem som skal vaske når det ikke angår henne. Forventer hun bedre resultat av en med helseutfordringer som skal vaske, kontra et vaskefirma? Det tviler jeg sterkt på. Ser ikke hensikten med kommentaren hennes, og jeg ville ignorert den forespørselen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. mai #8 Del Skrevet 23. mai On 5/20/2024 at 5:44 PM, AnonymBruker said: og jeg kjenner noen som vasker på bestilling for rimelig pris så da leide jeg inn dem. Kommunedama minte meg på at jeg må vaske ut. Jeg sa jeg hadde leid inn noen til å vaske. Da svarte hun at jeg bør helst vaske selv for det er det som er det vanlige Kanskje hun tenkte på svart arbeid, unngåelse av mva, arbeidsgiveravgift og andre ting som følger med det å leie inn arbeidskraft..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Del Skrevet 23. mai For en merkelig ting å ha en mening om så sant du ikke har hatt kommunal leilighet pga penger - da skjønner jeg mer at hun reagerer påat du bruker penger på å slippe vaske på en måte.. Anonymkode: 57eb5...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå