Gå til innhold

Når begynte du å oppleve bedring i behandling for angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet behandling i starten av mars. Og har vært hos DPS ca. hver annen uke i starten, mens den siste måneden har jeg vært der ca hver uke. Men jeg føler meg egentlig ikke noe bedre. Men det er kanskje litt tidlig også. Jeg er bare utålmodig. Når opplevde du bedring?

Anonymkode: 15c0a...a0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble en god del bedre når jeg begynte med medisiner og så enda en god del bedre etter 4-5 måneder. Jeg merket det ikke så godt selv der og da, men når jeg tenker tilbake på det nå, så ser jeg det. Etter 6 måneder kunne jeg si meg enig i at jeg var blitt en del bedre. Sluttet behandling etter ett år.

Anonymkode: 2b761...c41

AnonymBruker
Skrevet

Ble først bedre da jeg ga fingern til nav  og tiltakene deres og startet på studie som jeg fullførte og som så ga meg jobb.

Anonymkode: 20861...faf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg startet behandling i starten av mars. Og har vært hos DPS ca. hver annen uke i starten, mens den siste måneden har jeg vært der ca hver uke. Men jeg føler meg egentlig ikke noe bedre. Men det er kanskje litt tidlig også. Jeg er bare utålmodig. Når opplevde du bedring?

Anonymkode: 15c0a...a0b

Jeg opplevde bedring først da jeg nærmest ble «tvunget» med for å trene. Ble hentet av 2 stykker hjemme som kom inn og pakket treningsbag sammen med partneren min, førte meg ut i bilen og tok meg med på trening. 

Det var starten på min recovery fra angst og depresjon. Jo mer jeg trente, jo bedre form jeg ble, dess bedre ble jeg mentalt.

Nå har jeg gode rutiner på trening (tung stykrke og kondisjon på dager uten styrketrening) og holder meg symptomfri.

DPS, BHT og privatpsykolog ble avsluttet for lenge siden.

Anonymkode: 78647...143

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble bedre en liten stund og så mye verre, og så bedre og så verre. 

Anonymkode: a9dd9...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Var på 4-dagerskurs og ble bedre og bra etter det.

Anonymkode: b42d6...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...