Gjest Gjest_Frua_* Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Mannen min og jeg har vært sammen i 10 år. I en hektisk småbarnshverdag og med krevende jobber havner samlivet litt i bakleksa av og til. Men hos oss blir det ofte sånn at han dumper ned foran TV en hver bidige kveld. Jeg har etterhvert sluttet å se særlig på tv utover bestemte program jeg ønsker å se. Å sitte sammen med han i sofaen medfører at jeg må henge med på hans zapping.... Så jeg går og legger meg, og så kommer han ramlende kanskje etter at jeg har sovnet. Og SÅ vil han ha sex. Men da sover jeg! Merker jeg blir irritert over min egen irritasjon, men jeg føler altså ikke at TV er en god opptakt til sex. Helt greit på det jevne altså, men ikke alltid vel? Jeg prøver å foreslå andre ting, men han er sliten og ønsker bare å koble av med TV. Jeg trenger liksom litt "samhandling" som opptakt jeg da. Er jeg helt unormal eller? Noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Helt enig med deg. Mange ganger jeg skulle ønske jeg kunne kasta tv'n (og pc'n) rett ut av vinduet!! Ønsker meg også mer samhandling og følelse av fellesskap.
Gjest Vinga Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Synes også tv-titting hver bidige kveld er turnoff. Heldigvis er samboeren ikke vond å be dersom jeg vil ha ham med på noe annet (for det er da ikke mannen som må ta initiativ, vel)
Sofia Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Akkurat slik hadde jeg også det med min samboer. Nå er han eks-samboer. Det med TV'n ble tilslutt et såpass stort problem for oss, at det var faktisk absolutt en av grunnene til at vi gikk fra hverandre. Han kom også ramlende inn på soverommet en god time eller mere etter jeg hadde lagt meg.... til slutt hadde vi overhodet ikke et sex-liv lengere... Jeg var ikke interessert i å bli vekket slik hver bidige kveld. Jeg kunne gå naken foran TV'n på veg inn på soverommet og han bare peivet meg vekk.... hei!!.. Liverpool spiller jo kamp eller noe annet dritt!! Det er faktisk sant... Jeg brukte å foreslå at han kunne legge seg sammen med meg og omså stå opp igjen..... men neida... Vi var vel lei av det meste begge to da! Dette må du ta tak i med mannen din.... det anbefaler jeg på det sterkeste. Jeg har vært helt anti TV i noen år jeg..følte at jeg i forholdet mitt fikk nok TV for resten av livet! Det er sikkert mange som har det slik. Dere må finne på noe annet, noe felles, å gjøre.. Det er viktig! Lykke til!
Lenestol Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Takk for at jeg ramlet over disse innleggene! JEg har vært sammen med kjæresten min i 3 år, og merker allerede at forholdet vårt er på vei i denne retningen. Alltid PC eller TV!!! Og hos oss kommer han gjerne ramlende inn i senga kl.3 på natten, og da har gjerne jeg allerede sovet i 3 timer allerede. ...tror dette er noe jeg skal prøve å motvirke før det går altfor langt...
Karro Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 Ja, akkurat sånn er min også!! Når han er hjemme er det TV eller PC, og hver gang jeg gjør noe selv, som å titte innom kvinneguiden eller se en film på tv, da kommer han til meg med en gang. Men ellers sitter han bare med pc'en sin stort sett... Irriterer meg så utrolig!!!! Og sier jeg det ti ham, så er jeg bare sytete..
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. februar 2006 #7 Skrevet 12. februar 2006 Det er OL nå. Har dere virkelig tid til å sitte her på KG da?
Jane How Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 Sånn har jeg hatt det og. Så utrolig kjedelig. Så begynte jeg sånn selv, sitte på nett hele tiden jeg var hjemme, gjerne høre på musikk i hodetelefoner i tillegg. Da fikk pipa en annen lyd, særlig når han ikke var opphengt i noe på pcen selv, eller om jeg var mye på IRC. Men da var det for sent for min del
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 Jeg orket ikke leve i et slik forhold jeg, det ble rett og slett alt for ensformig og kjedelig. Så jeg er meget påpasselig for å ikke havne i samme situasjon igjen, for er det noe som er drepen på et forhold for meg så er det nettopp dette. Og det har jeg jo allerede ærfart. Heldigvis er kjæresten min ganske aktiv og bevisst på det samme.
Pauline Skrevet 13. februar 2006 #10 Skrevet 13. februar 2006 Ingen gode råd, men jeg kjenner meg igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunne godt slengt både tv og pc ut.
Replica Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg syns TV'en ofte er et forstyrrende element ja, jeg har virkelig ikke behov for å ha den boksen durende og støyende hele min våkne hjemme-tid, men det er et must for min mann. Nå er ikke jeg interessert i å ta hensyn til om han ser på et bra program siden TV'en durer hele tiden, så han får værsågod finne seg i å skravle med meg samtidig. Hadde han bedt meg ti stille fordi han så på noe spennende, da hadde jeg blitt særdeles irritert. Vi har forskjellig døgnrytme fra naturens side, men joda, jeg kan irritere meg grønn over at han kan komme valsende klokka tre om natta, og vekker meg )selv om det ikke alltid er med vilje), når jeg faktisk skal opp grytidlig neste morgen. Endret 14. februar 2006 av Replica
Floja Felíz Skrevet 14. februar 2006 #12 Skrevet 14. februar 2006 Ja, TV kan virkelig være et veldig forstyrrende element. Føler ikke at det er et stort problem for oss, men hvis vi ikke hadde hatt den tror jeg vi hadde hatt myyyyyyyyyyye mer deilig sex om kveldene, i stedet for å sitte og glo...
Trygve Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 I love TV!! ikke ta den fra meg!!! ok...jeg kan leve uten tv, men PC!!! ikke ta fra meg PC'en!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå