Gå til innhold

Gjenopprette slettede bilder/meldinger på messenger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg vet ikke om det er umulig, men skulle gjerne fått gjenopprettet noen slettede bilder og chatter fra noen år tilbake. Er det dødt løp, eller finnes de fortsatt et sted? Er på Messenger. Har prøvd å finne ut hvor jeg kan kontakte Facebook, men blir ikke klokere! Materialet som er slettet er grovt og straffbart, og hvis jeg skal gjøre noe med saken hadde det vært greit å ha bevisene i behold.. Dessverre tenkte jeg ikke så langt for noen år siden 😞Noen som kan hjelpe meg?

Anonymkode: b300e...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den eneste muligheten jeg kunne tenkt meg; last ned hele din facebook profil. Dette kan gjøres inne på innstillinger inne på facebook via nettleseren. Der kan man velge å laste ned alle meldingene dine, om det gjelder meldinger som er slettet er jeg usikker på, men verdt ett forsøkt.  

Ellers: Det er ikke mulig for deg å gjenopprette slettede meldinger. Om du har slettet det på din side av messenger tråden, så kan ikke du gjøre noe. Om den andre personen også har slettet det. Er det borte. 

DET KAN HENDE at det ligger på facebook sine servere, men da er det eventuelt kun politi som kan hente det ut. 

Anonymkode: 9b77e...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...