Gå til innhold

Hvor langt unna kan man se detaljer? Feks om man har på seg bikini eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bor ganske avsides, men har en vei med fortau ca 100 meter fra verandaen min. Jeg sa til en venn at jeg vurderte å kjøpe en skjermvegg for jeg ville helst sole meg uten topp pga skille. Han mente at man uansett ikke så detaljer uten å måtte stoppe opp og stirre, og selv da så man bare såvidt konturer på den måten at folk ikke kunne vite om jeg hadde beige bikini eller ikke. 

Stemmer dette? Jeg har ikke lyst til å bli sett eller at det skal oppdages at jeg soler meg naken. Har ingen tenning for dette, så det er vanskelig å google også, kommer bare opp fra de som liker det.  

Da jeg bodde i boligfelt så var det 8 meter mellom husene, og vet jeg følte meg stort sett skjermet hvis de to-tre nærmeste husene ikke var rettet mot meg 🙈 

Jeg vil bare ikke høre igjen fra noen kjente som går forbi her at de så meg, uten å kunne være sikker på at de faktisk ikke ser detaljer.  

Anonymkode: 81601...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100m er mer enn langt nok.

Selv på 50m kan man neppe se om du har hudfarget bikini eller er naken uten å bruke kikkert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

50m er mellom 2 lyktestolper. Jeg ser ganske detaljert på den avstanden. Hvor dårlig syn har folk?

Anonymkode: 01d18...e41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/20/2024 at 3:52 PM, AnonymBruker said:

Jeg bor ganske avsides, men har en vei med fortau ca 100 meter fra verandaen min. Jeg sa til en venn at jeg vurderte å kjøpe en skjermvegg for jeg ville helst sole meg uten topp pga skille.

Det som er litt fiffig med fri sikt og slikt er at du bare kan se tilbake på fortauet ca. 100 meter fra verandaen din. Ser du detaljer klart på den avstanden? Hvis svaret er "ja" så vil det være detaljert sikt tilbake også.

Du kan også ta deg en tur bort til det fortauet og se mot verandaen din. Ser du detaljer godt på den avstanden? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (På 23.5.2024 den 15.04):

Det som er litt fiffig med fri sikt og slikt er at du bare kan se tilbake på fortauet ca. 100 meter fra verandaen din. Ser du detaljer klart på den avstanden? Hvis svaret er "ja" så vil det være detaljert sikt tilbake også.

Du kan også ta deg en tur bort til det fortauet og se mot verandaen din. Ser du detaljer godt på den avstanden? 

Kan ikke sammenlignes, på fortauet er det ingen som stopper opp, mens jeg ligger i ro. Det finnes muligheter for å stoppe ved en bygning med trær der og se meg uten at jeg ser de. Ellers hadde jeg nok ikke tenkt over det siden det er unaturlig for de fleste å stoppe for å stirre. 

Anonymkode: 81601...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...