AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Vært sammen med en mann og han prøver fortvilt å avvise henne/ikke svare når hun tar kontakt. Men hun gir seg fortsatt ikke. Kontakter han gjennom andre, vil snakke og møte han. Hva hadde dere fjort i en slik siruasjon? Kjenner det er utholdelig for hun gir seg ikke og virker som hun tar det lengre og lengre. Anonymkode: 43617...c5b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Du skal ikke gjøre noe, med mindre hun kontakter deg. Han kan blokkere henne i alle kanaler og evt. be politiet om besøksforbud. Anonymkode: d226b...097
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 Hvis det er sant at han ignorerer henne hver gang hun tar kontakt, og at han før det har gitt tydelig beskjed om at han ikke vil ha kontakt med henne, så går hun vel lei etter en stund. Hadde det ikke gitt seg etter noen måneder så hadde jeg gjerne gitt opp. Jeg hadde krevd at typen kunne fremlegge bevis på avvisende meldinger han har sendt henne. Jeg hadde også krevd at han gikk til politiet og ba om kontaktforbud om hun ikke gir seg. Anonymkode: abe48...d81 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 Tviler på at han har sagt at hun ikke skal kontakte han, da hadde hun ikke fortsatt Anonymkode: 9ce17...20a
Bombasi Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 Hva er det hun vil da siden hun er så pågående?? Og hvor avvisende og KLAR på avvisningen er han egentlig?? Noe sier meg at han suller mer rundt enn å avvise. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis det er sant at han ignorerer henne hver gang hun tar kontakt, og at han før det har gitt tydelig beskjed om at han ikke vil ha kontakt med henne, så går hun vel lei etter en stund. Hadde det ikke gitt seg etter noen måneder så hadde jeg gjerne gitt opp. Jeg hadde krevd at typen kunne fremlegge bevis på avvisende meldinger han har sendt henne. Jeg hadde også krevd at han gikk til politiet og ba om kontaktforbud om hun ikke gir seg. Anonymkode: abe48...d81 Han kan da ikke bevise mange avvisende meldinger om han ignorerer henne. Anonymkode: d226b...097
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 Han viser meg meldinger hun har sendt, samt at hun ringer mens jeg er tilstede og ikke svarer. Probleme er at hun kontakter han gjennom andre, type venninner og ringer fra andre sitt nr. TS Anonymkode: 43617...c5b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Skrevet 20. mai 2024 Det sa eksen min om meg og haha, og det stemte overhodet ikke. Han kom også løpende tilbake så fort det ble brudd. Han viste også meldinger fra meg til venner men tatt ut av kontekst og han viste ikke hva han selv sa Anonymkode: 418a8...745
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han viser meg meldinger hun har sendt, samt at hun ringer ... TS Anonymkode: 43617...c5b Da har han ikke blokkert hennes nummer. Begynn der. Anonymkode: d226b...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå