AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 På 17 Mai var jeg og noen kompiser invitert til å feste hos kjæresten til en venn. Hun hadde fått huset for seg selv, de som ikke fant seg noen å pare opp med dro videre til andre fester eller byen. Jeg hadde blitt værende uansett da det var god stemning og alle vennene mine var der, men jeg traff ei som jeg fikk god tone med. Familien har et ganske stort basseng, selvfølgelig endte flere av oss opp i den. Men det var ikke temperatur til å sitte ute for å bli tørre, hun jeg fant tonen med var spesielt kald. Mens jeg alltid er varm så det ble naturlig at hun endte opp krøllet seg helt inntil meg. Hun hadde på seg hettegenser og dro på bakdelen slik at ryggen hennes var helt klistret inn mot meg overkroppen min. Det hjalp men klarte ikke å få varmen i seg helt. Hun dro meg tilslutt med på badet og inn i en dusj. Dirigerte meg til å holde seg inntil meg og det utviklet seg bare derfra. Jeg ønsket ikke å gjøre noe hun ikke ville, ba henne om å si ifra hvis jeg gjorde noe som tok ting for langt, vi kunne bare tatt på hverandre slik vi stod der og det var mer enn nok for meg. Hun hadde andre planer og sa aldri nei til noe, etter jeg ble tatt med på et gjesterom. Når klokken var halv 5 var vi begge utkjørt og sovnet. Når vi voknet utnyttet vi fullt ut at jeg hadde en kraftig morgen ereksjon. Det var formiddag når vi endelig kom ut fordi vi var sultne. Jeg var helt i himmelen, det var som å være et nyforelsket par som ikke klarer å holde fingrene av fate. Vi var ikke de eneste som var igjen der, og isteden for å dra ut eller ha en stor fest igjen. Ble det mer en intim fest hvor vi hadde noen drinker mens vi pratet, så på film i privat kino rommet og stadig at noen smygde seg på et rom eller toalett sammen før de kom tilbake. Kvelden kom på nytt, vi lå bare oss to å pratet og hun spurte om jeg kunne kjøre henne til togstasjonen dagen etter da hun måtte hjem. Noe som var helt greit før jeg spurte når hun tror hun kommer tilbake neste gang. Ikke at jeg klagde men jeg hadde gjerne lyst å ta henne med på en date hvor vi kunne ha klær på. Ville ikke være så frekk å spørre om jeg kunne få komme på besøk til henne. Da fikk jeg en realitets sjekk og sa hun beklagde om hun hadde gitt feil inntrykk, men hun var ikke ute etter noe seriøst akkurat nå. Litt over 2 timer med tog for langdistanse dating tils hun er ferdig med skolen følte hun kom til å lede til mye frusterasjon. Innrømte at jeg ønsket situasjonen var anderledes da jeg gjerne skulle ville likt å tilbringt mer tid med henne. Gjorde det klart at jeg skjønte, og lot det ikke sette en demper på stemningen. Var bestemt på at jeg skulle utnytte hvert sekund jeg hadde med henne til å føle noe positivt for en gangs skyld. Jeg har klart å være positiv og tenkt på hvilke gode minner hun har gitt, angrer ikke på denne helgen. Kan heller ikke lyve for meg selv, voknet idag og kjente at jeg savnet henne. Jeg skulle ønske hun gav det en sjanse, ville ikke endret at jeg voknet alene idag. Har bare lyst å snakke med henne, jeg er introvert av natur. Må jobbe med å få flyt på samtaler, med henne var det ikke noe problem. Langdistanse er sikkert vanskelig. Vi kunne jo holdt regelmessig kontakt og det ville gjort besøkene ekstra spesielle, men kan jo selvfølgelig ikke tvinge henne inn i et forhold etter bare en helg. Jeg hadde håpet på at hun skulle ta kontakt og si at selv om hun ikke vil at det skal være seriøst. Kunne vi holdt kontakten, uten at det er noe krav på at vi skal måtte møtes når hun er i byen, mer en mulighet. Tenkte tanken på om jeg skulle gjøre det, være tydelig på at hun ikke skal føle noe press og at det er lov å si nei. Det kan jo være mulig hun sa det hun sa fordi hun bare så på meg som noe helt ok for den helgen, og tanken på å snakke og bygge opp et beskjent skap som muligens kan utvikle seg er helt uaktuelt med en fyr som hun så på som en engangsgreie. Annen del av meg tenker om det er best å eller ta kontakt når hun er offisielt ferdig med skolen og se hvor hun står da? Hva tenker dere? Anonymkode: 0a38b...164
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Hun sa nei til videre kontakt. Let it go. Anonymkode: 2ea28...629 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 Akkurat nå er det ferskt for deg. Vet ikke hvor gammel du er men om hun holder på med skolen høres du ganske ung ut og at du har lite erfaring. Gjør nok stor skade på noen sjanse for deg at hun kanskje ombestemmer seg i sommer og vil ha det gøy igjen. Anbefaler heller at om du fortsatt føler det samme om to uker. Snakk med kjæresten til vennen din, spør om du kan fortelle henne noe hun lover hun ikke kommer til å videreformidle. Deretter vær ærlig og si at du likte venninen hennes, at det betydde mye for deg og du har ønsket å kunne snakke med henne. At du samtidig ville gi aksept for grensen hun satt og vil ikke gjøre noe som kan få henne til å føle seg ukomfortabel. Du forteller henne dette av en enkel grunn, hvis hun du var med noen gang skulle begynne å spørre etter deg og din status til kjæresten, og vil vite om du fortsatt er singel. Skulle du ikke ha funnet noen til da kan du be kjæresten til vennen din si til denne dama. Hun tror du ville blitt glad hvis hun tok kontakt og sendte deg en melding. Vær veldig klar på når du ber om det at du ikke ønsker at hun skal prøve å sniffe ut om det kanskje er mulighet for mer. Du ønsker å respektere at hun var tydelig med deg, og vil heller ikke at hun skal få feil inntrykk av hva det er du vil ha. Anonymkode: fc5c8...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun sa nei til videre kontakt. Let it go. Anonymkode: 2ea28...629 Du har nok rett, hadde bare vært fint om jeg kunne føle på det gode og ikke noe annet. Anonymkode: 0a38b...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå