Gå til innhold

Er det vanlig å føle seg nedstemt etter møte med mennesker? Og dagen derpå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da tenker jeg menn for min del, der vi har møtt hverandre og hatt en liten greie. Hatt sex med også blir det stille etterpå. Jeg har kjent han det gjelder men det er den ventetiden etterpå som er så vond. Legger merke til pm han er på eller av. Kjenskje også må ta avstand til snap og sosiale medier av og til fordi jeg kan bli opphengt I å få svar. Er så slitsomt... Idag er det dagenderpå for min del og kjenner ekstra på det. Jeg var ikke så interessert i sistnevnte her, men det er den følelsen når man har hatt sex og venter på respons. 

Noen råd og tips om hva jeg burde gjøre annerledes fremover? Rett og slett kutte ut mannfolk for en periode? Nærmer meg 38år så burde igrunnen vite bedre🙈🦋

Anonymkode: e6fa9...5b2

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da tenker jeg menn for min del, der vi har møtt hverandre og hatt en liten greie. Hatt sex med også blir det stille etterpå. Jeg har kjent han det gjelder men det er den ventetiden etterpå som er så vond. Legger merke til pm han er på eller av. Kjenskje også må ta avstand til snap og sosiale medier av og til fordi jeg kan bli opphengt I å få svar. Er så slitsomt... Idag er det dagenderpå for min del og kjenner ekstra på det. Jeg var ikke så interessert i sistnevnte her, men det er den følelsen når man har hatt sex og venter på respons. 

Noen råd og tips om hva jeg burde gjøre annerledes fremover? Rett og slett kutte ut mannfolk for en periode? Nærmer meg 38år så burde igrunnen vite bedre🙈🦋

Noen som kjenner seg igjen? Bør man endre livet sitt med å ha mindre kontakt med menn? Tiden etter blir bare en evig tenkeboble. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det på samme måte. Og det er ikke noe gøy. Kommer alltid en usikkerhet etterpå og nå for tiden skal man ikke spørre om hva som skjer. Man skal bare vente, være laid back og ikke bry seg.

Det er et helvete og det ødelegger meg… Vurderer å kutte ut menn men jeg ønsker meg jo et forhold.

Anonymkode: 97b2a...99d

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har det på samme måte. Og det er ikke noe gøy. Kommer alltid en usikkerhet etterpå og nå for tiden skal man ikke spørre om hva som skjer. Man skal bare vente, være laid back og ikke bry seg.

Det er et helvete og det ødelegger meg… Vurderer å kutte ut menn men jeg ønsker meg jo et forhold.

Det er synd og si det, men dere har aller mest dere selv og takke, for de mennene dere har og velge blant.

Når deres generasjon startet det vosne livet I 16 årsalderen så fikk dere utdelt like mange gutter som det var jenter. I stede for å presse guttene til å bli voksen, lærte dere dem til å bli badboys. De er ikke interessert I dere eller ungene dere vil ha, de elsker å knulle på så lenge de får. Blir det snakk om å ta ansvar så stikker de til ei de har hatt på gang ei god stund før de stikker.

Jentene var også så lurer I ungdommen at de jaget bort 25 % av guttene, jenter gjorde gutter til mangelvare ved å mobbe bort 25 % å jenter ga dermed bort makta til badboysen. Det er nå gutta som har en form for makt mellom bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lite kjent skrev (11 minutter siden):

Det er synd og si det, men dere har aller mest dere selv og takke, for de mennene dere har og velge blant.

Når deres generasjon startet det vosne livet I 16 årsalderen så fikk dere utdelt like mange gutter som det var jenter. I stede for å presse guttene til å bli voksen, lærte dere dem til å bli badboys. De er ikke interessert I dere eller ungene dere vil ha, de elsker å knulle på så lenge de får. Blir det snakk om å ta ansvar så stikker de til ei de har hatt på gang ei god stund før de stikker.

Jentene var også så lurer I ungdommen at de jaget bort 25 % av guttene, jenter gjorde gutter til mangelvare ved å mobbe bort 25 % å jenter ga dermed bort makta til badboysen. Det er nå gutta som har en form for makt mellom bena.

Haha, har jeg lært gutter til å bli bad boys? Hvordan klarte jeg å gjøre det? Jeg er 51, forresten....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ligg med han før dere er i et forhold og han ikke skjuler det for hele verden. Om man ligger med dem allerde på 2 date må man regne med dem kan ghoste deg, om det er et forhold dem er ute etter med deg så klarer dem og vente til dere er i et forhold

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som kjenner seg igjen? Bør man endre livet sitt med å ha mindre kontakt med menn? Tiden etter blir bare en evig tenkeboble. 

Selvfølgelig skal du ikke ha mindre kontakt med menn. Men dette er tydeligvis en gjentagelse greie for deg, du bør da lære deg at du bør la det gå enda lenger til dere har sex. Er han mannen for deg så venter han tålmodig, mange menn synes også det er både spennende og tiltrekkende med kvinner som venter. Derfor: vent til du føler deg trygg nok på mannen.

Anonymkode: f900e...55d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha, har jeg lært gutter til å bli bad boys? Hvordan klarte jeg å gjøre det? Jeg er 51, forresten....

Her kan ingen peke på en dame.

Det er alle damer til sammen som har gått I ei felle som mange må svi for I flere tiårene med ensomhet å savn.

60 wery soon her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

På menn er det ingen aldersgrense og jo eldre mange av dem blir jo flere flyr om dem føler lite  seriøse for et forhold.  Pratet med en del menn i del alderen på jobben, og dem er ferdig med noe fast pga tidligere gale damer, nå er det kun for morra. Mens mennen i 30 årene er bedre i praten og seriøsitet, sikkert fordi dem har kommet dit at dem vil etablerer seg mere

Endret av Miaiai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Føler så med deg. Kan kjenne meg igjen i dette her 🪷💕. Hvis du blir veldig lei deg så kan det nok være lurt å kutte ut mannfolk en periode som du skriver, for jeg har inntrykk av at du egentlig ønsker deg en kjæreste slik du skriver her. Stemmer det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Miaiai said:

På menn er det ingen aldersgrense og jo eldre mange av dem blir jo flere flyr om dem føler lite  seriøse for et forhold.  Pratet med en del menn i del alderen på jobben, og dem er ferdig med noe fast pga tidligere gale damer, nå er det kun for morra. Mens mennen i 30 årene er bedre i praten og seriøsitet, sikkert fordi dem har kommet dit at dem vil etablerer seg mere

Mann i 36 og tenker det sammesom de på jobben din, det koster mer enn det smaker. Brent barn skyr ilden osv.

Hilsen tidligere romantiker.

Anonymkode: 79698...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner meg igjen, TS. Er 40+, men kjenner etter erfaring at jeg nærmest unngår intimitet med menn på grunn av skuffelser. Og menn er ikke romantiske og utholdende og jakter lenger, så da blir det heller ingenting av. Pass på at skuffelsene ikke blir sittende så dypt at du bevisst eller ubevisst saboterer nye muligheter for deg selv. Optimisten i meg sier at det finnes håp, men de er sjeldne og kanskje ikke alltid så tydelige, så det er opp til oss selv å være våkne.  

Anonymkode: c2268...f95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, du har nok ikke vondt av å ta en pause fra menn. Du bør heller ikke ha sex med menn før dere har blitt bedre kjent, og dere er klar på at dere er ute etter mer enn bare sex.

Anonymkode: 12aab...23b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kjenner meg igjen. Det er lissom dagen etter man hadde trengt den ekstra bekreftelsen at det var hyggelig. Du var deilig. Digger å ha sex med etc. neida knusk stille .. og man begynner å tvile på seg selv at man ikke var fin nok og bra nok osv osv.. 

Forklaringen er enkel tror jeg. Menn har høyt testosteron nivå når de viser interesse for deg seksuelt. Når de så har hatt det synker nivået langt ned og de mister interessen og du som person er uansett ikke viktig.

Over tid vil dette ødelegge deg og din evne til emosjonell tilknytning til framtidig partner. Da en vil alltid aldri føle seg bra nok, fin nok etc. og du tror aldri på senere når en mann liker deg.

Anonymkode: eeebd...306

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sats på de som  vil ha forhold tror en vil føle seg mye tryggere da. Er bare mannfolka som tjener på dette ikke du. Du blir ødelagt.

Anonymkode: eeebd...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lite kjent skrev (1 time siden):

Du skriver som om dere menn er noen hjelpeløse, uselvstendige og viljeløse stakkarer som vi damer er nødt for å oppdra, tøye og bende til vår egen vilje, som tydeligvis kun er å stifte familie og barn. Jeg skjønner ikke hvorfor du og dine likesinnede er fornøyd med å innta denne patetiske rollen? 

Må få understreke at jeg ikke har erfaring med menn av ditt kaliber, så det er ikke JEG som KVINNE som hevder menn er viljeløse. Det er du og dine som tegner dette uflatterende bilde av dere selv, mens dere samtidig fremstiller kvinner som den store synderen i dette spillet dere har valgt å tape.

Anonymkode: 063bd...bff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Lite kjent skrev (5 timer siden):

Visste ikke at kvinner skulle oppdra mennene. Hm. Man må jo få det opplyst og da. Du hadde vel blitt sur om noen tilbakeholdt viktig informasjon? Men det er jo ganske alarmerende, det du skriver. Kvinner burde fått sponset kurs av staten sånn at vi vet hva vi skal gjøre når vi oppdrar guttunger, ups, jeg mener, menn. Men for å være helt ærlig synes jeg det er litt waste of time og jeg vil gjerne ha betalt for å oppdra dem. Jeg bruker jo tross alt fritiden min på det, i så fall. Jeg trodde i all min enfoldighet at dette var menns oppgave, men så sier du at menn ikke klarer å ta ansvar for seg selv? Nå føler jeg meg litt utrygg på menn. 🙈 har visst tenkt litt for positivt om dem. 🫢

Anonymkode: 26965...90a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Visste ikke at kvinner skulle oppdra mennene. Hm. Man må jo få det opplyst og da. Du hadde vel blitt sur om noen tilbakeholdt viktig informasjon? Men det er jo ganske alarmerende, det du skriver. Kvinner burde fått sponset kurs av staten sånn at vi vet hva vi skal gjøre når vi oppdrar guttunger, ups, jeg mener, menn. Men for å være helt ærlig synes jeg det er litt waste of time og jeg vil gjerne ha betalt for å oppdra dem. Jeg bruker jo tross alt fritiden min på det, i så fall. Jeg trodde i all min enfoldighet at dette var menns oppgave, men så sier du at menn ikke klarer å ta ansvar for seg selv? Nå føler jeg meg litt utrygg på menn. 🙈 har visst tenkt litt for positivt om dem. 🫢

når gutter blir kjønnsmoden, så er oppdragelsen fra mor over. å pappa kan ikke følge med gutten på date for æ lære bort hva som er bra og gjøre, da overtar 16 års gamle jenter jobben med og forme det de skal velge blant senere i livet. Betalingen for jobben får jenter når de blir kvinner og skal finne en god mann. gutter blir de mennene samfunnet presser dem til å bli. Jenter har mer makt over gutter enn det samfunnet har, og burde skape sin egen fremtid ved og gi guttene de rette verdiene som betaling for sex, nå premieres badboys.

Samfunnet må selvfølgelig lære unge jenter hvordan de skal starte voksenlivet, det skjer ikke i dag. denne feilen må mange betale dyrt for, med barnløshet, ensomhet og kjpe stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må få understreke at jeg ikke har erfaring med menn av ditt kaliber, så det er ikke JEG som KVINNE som hevder menn er viljeløse. Det er du og dine som tegner dette uflatterende bilde av dere selv, mens dere samtidig fremstiller kvinner som den store synderen i dette spillet dere har valgt å tape.

Jeg skjønner godt at du ikke har møtt menn av mitt kaliber før, de fins ikke mer. gutter er ganske viljeløsehelt til de kjenner lukta av mus, det trodde jeg damer viste og utnytte seg av. du får glatt en gutt til å gi labb i en time om han får et knull etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lite kjent skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner godt at du ikke har møtt menn av mitt kaliber før, de fins ikke mer. gutter er ganske viljeløsehelt til de kjenner lukta av mus, det trodde jeg damer viste og utnytte seg av. du får glatt en gutt til å gi labb i en time om han får et knull etterpå

hvorfor er du på kvinneguiden da? 

Anonymkode: 26965...90a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...