Gå til innhold

Ba en fyr ut og ble kraftig avvist

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det siste halve året har jeg ofte møtt en fyr i forbifarten der jeg løper/går ski, han er og ute og trener, vi startet med å nikke til hverandre, og så vinke og smile, til å slå av noen ord. Han virker veldig interessert i å fortsette samtalen og spør mye om meg, flere ganger har han snudd på veien og fulgt meg på jogging et stykke.

I helgen møttes vi igjen og jeg tok mot til meg siden jeg ikke har klart å slutte å tenke på ham, og ba ham ut. Da lo han og sa det var hyggelig men at jeg har nok misforstått og at han er ikke interessert på den måten.

Jeg følte meg dum, hadde virkelig  intrykk av at han likte meg også, er det så obvious, eller hadde flere trodd det samme? 

Anonymkode: 9c76b...dbb

• Liker 1
  • Hjerte 32
Videoannonse
Annonse
Gjest Blåmonster
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det siste halve året har jeg ofte møtt en fyr i forbifarten der jeg løper/går ski, han er og ute og trener, vi startet med å nikke til hverandre, og så vinke og smile, til å slå av noen ord. Han virker veldig interessert i å fortsette samtalen og spør mye om meg, flere ganger har han snudd på veien og fulgt meg på jogging et stykke.

I helgen møttes vi igjen og jeg tok mot til meg siden jeg ikke har klart å slutte å tenke på ham, og ba ham ut. Da lo han og sa det var hyggelig men at jeg har nok misforstått og at han er ikke interessert på den måten.

Jeg følte meg dum, hadde virkelig  intrykk av at han likte meg også, er det så obvious, eller hadde flere trodd det samme? 

Noen menn er i overkant hyggelig og det med alle. Broren min er litt sånn, flørter jo med Berit 82 år også😅

Endret av Blåmonster
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare ble supernervøs og «tatt litt på senga» så dette var en sånn automatisk reaksjon? Hørtes rart ut å begynne å le.

Jeg hadde nok gjort det samme som deg. Hadde faktisk en lignende greie med en fyr på treningssenteret. Endte med at jeg skrev en lapp med nummeret mitt på som jeg ga han rett før jeg skulle dra fra senteret fordi jeg var livredd reaksjonen. Det ble et artig lite eventyr og noen dates av det :) 

Anonymkode: e9479...1c0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo sånt som av og til skjer. Han tok det sikkert som et kompliment da.

Anonymkode: 46c44...52f

• Liker 12
  • Nyttig 1
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lenge du ikke sa at du ikke klare å slutte å tenke på han så gjorde du det bra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han bare ble supernervøs og «tatt litt på senga» så dette var en sånn automatisk reaksjon? Hørtes rart ut å begynne å le.

Jeg hadde nok gjort det samme som deg. Hadde faktisk en lignende greie med en fyr på treningssenteret. Endte med at jeg skrev en lapp med nummeret mitt på som jeg ga han rett før jeg skulle dra fra senteret fordi jeg var livredd reaksjonen. Det ble et artig lite eventyr og noen dates av det :) 

Man ler fordi man blir utilpass ikke sånn fordi det er så morsomt 😅

Anonymkode: d755f...0ae

• Liker 24
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde trodd det samme. Det er ikke så lett å skille mellom når noen liker-liker deg vs er hyggelig fordi de fikk et godt førsteinntrykk og liker kjemien. Så ikke føl deg dum, du gjorde ikke noe galt. Han ble kanskje bare tatt litt på senga også ble svaret hans som det ble.

Anonymkode: a56b4...a82

• Liker 12
Skrevet (endret)

Synes du var tøf jeg, kult med jenter som tør å spøre ut! Klønete av han å le, men ikke noe du trenger å bry deg om. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 46
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man ler fordi man blir utilpass ikke sånn fordi det er så morsomt 😅

Anonymkode: d755f...0ae

Nettopp, utilpass. Son jeg skrev, kanskje han ble for nervøs og reaksjonen ble som den ble.

Høres rart ut at han har brukt så mye tid og energi på å flørte med ts om han overhodet ikke finnes interessert - faktisk så lite interessert at han får lættis av å bli bedt på date liksom. Rimer ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste har vel opplevd dette en eller flere ganger i livet. Kanskje spesielt menn. Livet går videre :)

Anonymkode: 1f5de...4ca

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (2 minutter siden):

Så lenge du ikke sa at du ikke klare å slutte å tenke på han så gjorde du det bra.

Haha nei det skjønner jeg kunne skremt alle 😅 nei jeg spurte om han ble med og tok en kaffe en gang, sa at det alltid var hyggelig å treffe på ham. 

Blir glad for tilbakemeldingene, følte meg litt liten og dum spesielt når han lo, som om det var helt vanvittig forslag 

• Liker 1
  • Hjerte 20
Skrevet (endret)

Jeg er enig med hun med den hyggelige broren over her. Noen personer sender masse signaler uten at de i det hele tatt forstår det selv. Mannen min er blant dem. 

Du trenger ikke føle deg dum. Du har lest ham på samme måte som de fleste sikkert ville gjort. Jeg synes derimot kanskje du overdriver litt i overskriften din. Det høres ut som han avviste deg på en høflig måte. Tydelig avvist: ja. Kraftig avvist: nei, etter min oppfatning ville det innebåret sterkere ordbruk mot deg. Latter trenger ikke være hån i denne situasjonen. (Jeg tror jeg ville kommet med en nervøs og overrasket latter selv.)

Endret av Ullvott
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med hun med den hyggelige broren over her. Noen personer sender masse signaler uten at de i det hele tatt forstår det selv. Mannen min er blant dem. 

Du trenger ikke føle deg dum. Du har lest ham på samme måte som de fleste sikkert ville gjort. Jeg synes derimot kanskje du overdriver litt i overskriften din. Det høres ut som han avviste deg på en høflig måte. Tydelig avvist: ja. Kraftig avvist: nei, etter min oppfatning ville det innebåret sterkere ordbruk mot deg. 

Ja jeg smilte litt av den Berit på 82 hehe. 

Det er nok riktig, han er en smilende positiv fyr som er veldig på og veldig på folk, eller meg da.

Ja jeg skrev kraftig avvist for det har ikke skjedd før at jeg har bedt noen ut så får de latterkrampe liksom

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du oppførte deg helt optimalt! Man vinner ikke hvis man ikke tørr å prøve. Men ikke alltid det blir likevel. Og det er greit.

Anonymkode: 1114e...edc

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er vel ikke kraftig avvist? Bare le du og. Det går helt fint. Hils på han neste gang og slå av en prat om du ønsker. Ikke bli sår, du er kjempekul som tok initiativ. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er livet☺️

Ingen skade skjedd. 

Jeg er selv utpreget sosial, skravlete og blid. Har flere ganger blitt misforstått og damer har trodd jeg var interessert.

Anonymkode: 42187...053

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nettopp, utilpass. Son jeg skrev, kanskje han ble for nervøs og reaksjonen ble som den ble.

Høres rart ut at han har brukt så mye tid og energi på å flørte med ts om han overhodet ikke finnes interessert - faktisk så lite interessert at han får lættis av å bli bedt på date liksom. Rimer ikke.

Hvordan er det å flørte å vise interesse for et annet menneske?

Det er ikke sånn at man må gå rundt med en lapp i panna "sosial og interessert i andre mennesker vis hobbyer og interesser deles", for å ikke være en flørt.

De har blitt bedre kjent, men med forskjellig motiv. 

Sånn er det, og sånn gikk det. Ingenting i veien med det.

Til ts. Enten må du late som ingenting og finne ut av om du er interessert i å få deg en ny venn. Eller så har du ikke tapt noe. 😊

Anonymkode: 13daa...cfd

• Liker 5
Skrevet

Kult at du prøvde. Hadde vært så mye bedre hvis alle turte, da hadde vi ikke hatt denne frykten for avvisning. 

• Liker 5
Skrevet

Syns du var tøff jeg. Ikke vær redd for å gjøre det igjen med en annen. 

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...