kaleidoskop Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Jeg har hørt så mye bra om dette toget i flere år og endelig fått tatt det. Det var greit nok, men må innrømme at jeg hadde sett for meg noe annet. Er det det samme stykket de spiller år etter år. Eller byttes det ut innimellom?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Vi så det for cirka en uke siden. Ble ikke sykt imponert, men tror det er en kortere versjon som spilles nå. Også er det et lengre i fellesferien. Hørte snakk om at det da lukter nybakt fra bakeriet og er flere karakterer med. Anonymkode: 21ff5...4b0 1
kaleidoskop Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi så det for cirka en uke siden. Ble ikke sykt imponert, men tror det er en kortere versjon som spilles nå. Også er det et lengre i fellesferien. Hørte snakk om at det da lukter nybakt fra bakeriet og er flere karakterer med. Anonymkode: 21ff5...4b0 Så da kan det kanskje være vært en tur til ved en annen anledning?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 Hvor gammel er du? Jeg tok toget med min 4år gamle sønn og mi 2 år gamle dotter. Hadde det helt fantastisk pga. jeg så hvor mye de koste seg. Om jeg som voksen mann hadde tatt toget uten barna, hadde jeg ikke synst det noe bra. Anonymkode: 961c5...ffa
kaleidoskop Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor gammel er du? Jeg tok toget med min 4år gamle sønn og mi 2 år gamle dotter. Hadde det helt fantastisk pga. jeg så hvor mye de koste seg. Om jeg som voksen mann hadde tatt toget uten barna, hadde jeg ikke synst det noe bra. Anonymkode: 961c5...ffa Jeg er voks opp på 80 tallet og Hakkebakkeskogen. Og jeg tok det ikke alene, men sammen med barna mine 😉 ungene var med de. Men jeg ventet vel på bestemor skogmus som skulle komme flygende med paraplyen. Altså opplegget var greit og superfine kulisser. Men jeg hadde vel forventet skuespillet. De fortalte mest om det skjedde her og det skjedde der.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 Jeg synes det var kjedelig og det samme med barna våre, men vi har også ikke store forholdet til verken hakkebakkskogen eller sangene fra før av. Hadde vært gøyere med en bukkene bruse eller badebuss skuespill 😅 Anonymkode: 55548...041
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 Har du sett dette i dag? For på nettsiden står det at det ikke starter før senere i sesongen? Så det er kanskje en simplere variant dere har sett i dag?😊 bestemor Skogmus har i hvert fall kommet flyvende de gangene vi har sett. Mikkel Rev var syk en gang vi var der, men da hadde de gjort om litt på stykket. Det var litt kjedelig, men sånt som skjer 😊 Anonymkode: 5f79d...29e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Skrevet 20. mai 2024 Det finnes noe som heter klatremustur, visstnok. Det er en kortere variant med færre karakterer. Visste jeg ikke fantes. Men det gir jo mening med opplevelsen din 😊 Anonymkode: 5f79d...29e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå