AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Jeg er usikker på hva jeg burde gjøre videre, føler meg litt rådvill. Tørr ikke spørre heller venner/familie, så spør heller dere. Siden ifjor høst ble jeg kjent med en fyr, starten var turbulens. Han var useriøs og hadde litt flere samtidig. Etterhvert utviklet han også følelser, men det var var frem og tilbake. På ett tidspunkt var han sikker og vi ble sammen- men det ble slutt da han var usikker. I den tiden var han med en annen. I mitt hodet var det planlagt, men han sier selv han innså det var meg som var den rette. Etter mye om og men ble vi kjærester igjen. Ting ble mye bedre. Jeg stoler mer på han, han er snill med meg og får meg til å flire. Vi er sammen 24/7. Han viser meg til venner og får meg til å slappe av. Problemet er at jeg sliter med tilliten fremdeles, føler ofte jeg overtenker. Nå i det siste er jeg også redd jeg har tatt ett dumt valg- å ta han tilbake. Selv om ting nå er en dans på røde roser, så er jeg redd han kommer gjøre noe dumt. Han sier han elsker meg hver dag. Familien min var heller ikke såå happy for han, virket som dem ikke likte han så godt. Har det veldig i bakhodet, men synes han er en fin fyr. Vet bare ikke om jeg burde fortsette dette eller om jeg burde heller finne en som er genuin fra dag 1? Det har vært mye løgner fra starten vi ble kjent, disse kommer opp av vennene hans i etterkant. Synes det er ubehagelig for jeg vet ikke om han enda har løgner. Han fremstår som en ærlig type som snakker ærlig når jeg spør om hva jeg har hørt. Så vet ikke om det er ubetydelig Anonymkode: 6694c...c08
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 At folk kan bli endre følelsene sine og ta forhold mer seriøst enn før, det tror jeg. Men en som generelt lyger mye, og sier ikke sannheten før de blir fersket, de slutter ikke plutselig å være løgnere. De blir bare flinkere til å lyge. Det kan godt hende at de blir mer trofaste. Ihvertfall i en periode hvor forholdet er nytt og fint. Men når hverdagen kommer, og diskusjoner om rydding og hvor ofte dra på byn blir en del av forholdet, så kan løgnere fort komme tilbake med gamle "uvaner" med utroskap og over-grensen-flørting bak din rygg. Anonymkode: deff1...d8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå