Gjest s_12345 Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 (endret) Jeg og kjæresten min møttes, eller jeg vet ikke om jeg skal kalle ham kjæresten, men vi har møttes 4-5 ganger. Alt gikk kjempefint, han fortalte meg hvor mye han elsker meg, og han var søt og snill mot meg. Vi chattet hver eneste dag, og han var alltid der for meg. Han sa at han aldri skulle dra og alltid ville være der for meg. Plutselig merket jeg at han ble litt tørrere i meldingene sine, men det brydde jeg meg ikke så mye om. Så fikk han førerkortet, og det virket som om han forsvant helt. Han snakket fremdeles med meg, men i mye mindre grad. På fredag bestemte jeg meg for å skrive til ham og si: "Hei, jeg merker at du har tatt avstand fra meg." Han svarte: "Jeg har hatt veldig mye annet å fokusere på, beklager om jeg fikk deg til å føle det sånn." Jeg skrev: "Kanskje vi bør ta hver vår vei." Men han svarte: "Nei." Så foreslo jeg: "La oss møtes en dag og snakke om det." Han svarte: "Ja, det gjør vi." Jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn ham. Jeg elsker ham kjempehøyt, og han er veldig seriøs med dette forholdet. Jeg vet bare ikke hva som skjer, kanskje han har mye å gjøre. Han skrev også: "Jeg føler at en vekt har falt fra skuldrene mine." Førerkortet er noe han har jobbet med i to år. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den meldingen. Siden fredag har vi ikke snakket noe som helst. Jeg har grått og grått og nesten endt opp med å ta dårlige valg for meg selv, men jeg trenger ikke gå i detaljer. Jeg gråter mye dag og natt. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet, og jeg sjekker mobilen hele tiden. Jeg tenker å la det gå én uke, og hvis jeg ikke hører noe, sender jeg en melding igjen. Har dere noen tips? Jeg er psykisk helt ødelagt. hilsen en veldig forvirra og trist ungdom. Endret 20. mai 2024 av s_12345
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Vær mer konkret. Ikke møtes en dag, men møtes onsdag kl.18 (eksempel). Anonymkode: 370dd...39f
TomSawyer Skrevet 20. mai 2024 #3 Skrevet 20. mai 2024 s_12345 skrev (14 minutter siden): Jeg og kjæresten min møttes, eller jeg vet ikke om jeg skal kalle ham kjæresten, men vi har møttes 4-5 ganger. Alt gikk kjempefint, han fortalte meg hvor mye han elsker meg, og han var søt og snill mot meg. Vi chattet hver eneste dag, og han var alltid der for meg. Han sa at han aldri skulle dra og alltid ville være der for meg. Plutselig merket jeg at han ble litt tørrere i meldingene sine, men det brydde jeg meg ikke så mye om. Så fikk han førerkortet, og det virket som om han forsvant helt. Han snakket fremdeles med meg, men i mye mindre grad. På fredag bestemte jeg meg for å skrive til ham og si: "Hei, jeg merker at du har tatt avstand fra meg." Han svarte: "Jeg har hatt veldig mye annet å fokusere på, beklager om jeg fikk deg til å føle det sånn." Jeg skrev: "Kanskje vi bør ta hver vår vei." Men han svarte: "Nei." Så foreslo jeg: "La oss møtes en dag og snakke om det." Han svarte: "Ja, det gjør vi." Jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn ham. Jeg elsker ham kjempehøyt, og han er veldig seriøs med dette forholdet. Jeg vet bare ikke hva som skjer, kanskje han har mye å gjøre. Han skrev også: "Jeg føler at en vekt har falt fra skuldrene mine." Førerkortet er noe han har jobbet med i to år. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den meldingen. Siden fredag har vi ikke snakket noe som helst. Jeg har grått og grått og nesten endt opp med å ta dårlige valg for meg selv, men jeg trenger ikke gå i detaljer. Jeg gråter mye dag og natt. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet, og jeg sjekker mobilen hele tiden. Jeg tenker å la det gå én uke, og hvis jeg ikke hører noe, sender jeg en melding igjen. Har dere noen tips? Jeg er psykisk helt ødelagt. hilsen en veldig forvirra og trist ungdom. Da ringer du han og tar det derfra, ikke gå å vent bare.
Gjest s_12345 Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vær mer konkret. Ikke møtes en dag, men møtes onsdag kl.18 (eksempel). Anonymkode: 370dd...39f Ja, men. Jeg vil ikke være klengete
Gjest s_12345 Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 TomSawyer skrev (4 minutter siden): Da ringer du han og tar det derfra, ikke gå å vent bare. Neinei skal ikke være klengete
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 Med mindre dere har chattet i lang tid, så elsker man ikke noen etter 4-5 treff. Og ihvertfall om man ikke vet om man har truffet fyren 4 eller 5 ganger. Her er det forelskelsen og evt psykiske problemer som tuller med hjernen din. Elske er noe du gjør når dere har vært kjærester minst et halvt år og kjenner hverandre godt, og forelskelsen har roet seg. De sier at kjærlighet gjør blind, men det er forelskelse og separasjonsangst som gjør blind. Den steinen som forsvant fra skuldrene hans, er nok at han endelig klarte å fullføre lappen som han har strevd lenge med. Vil anbefale å ikke leke leker. Vil du snakke med han, så ring. Ikke vent på at han skal ringe, og ikke lag deg masse fæle teorier om hvorfor han ikke ringer, og at han sikkert ikke liker deg. Har du psykiske problemer, så oppsøk hjelp. Dette kan du ikke løse med at han ringer deg ofte nok. Anonymkode: 28cea...362 4 1
TomSawyer Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 s_12345 skrev (9 minutter siden): Neinei skal ikke være klengete Ingen som er klengete for å ville vite hvor landet ligger vettu. Vær din egen beste venn og ta vare på deg selv du, og ring gutten nå. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Skrevet 20. mai 2024 Du "elsker ham kjempehøyt" og har møtt ham 4-5 ganger? Jeg forstår du er gira, men sett med en voksens øyne er dette et drama fra noen som mangler livserfaring og evne til refleksjon. Anonymkode: f4bdb...645 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Skrevet 20. mai 2024 s_12345 skrev (24 minutter siden): Ja, men. Jeg vil ikke være klengete Det er ikke å klenge, det er å ta initiativ og finne ut hvor dere står. Anonymkode: 370dd...39f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du "elsker ham kjempehøyt" og har møtt ham 4-5 ganger? Jeg forstår du er gira, men sett med en voksens øyne er dette et drama fra noen som mangler livserfaring og evne til refleksjon. Anonymkode: f4bdb...645 TS signerer med "forvirra og trist ungdom" så dette er jo noen som mangler livserfaring. TS: I voksne relasjoner kaller vi dette for "love bombing", det er når noen overøser deg med komplimenter, gode ord om fremtiden, sier at de elsker deg, alt dette skjer alt for fort og alt for tidlig, og når de da har "fått" deg, så blir de gjerne kalde, trekker seg unna, noen blir til og med slemme. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men nå har du muligheten til å sette standarden for hva slags forhold du vil ha i fremtiden, og hva slags behandling du vil akseptere fra en mann. Jeg forstår at dette gjør vondt, men sett tydelige grenser, og om denne gutten ikke klarer å opprettholde disse grensene, så kutter du han ut og venter på noen bedre, som behandler deg med respekt. Anonymkode: e820e...8f5 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #11 Skrevet 20. mai 2024 Til tross for at du har fått mange kloke svar her, vet jeg at det ikke er så lett å tenke fornuftig når det gjør så vondt. Jeg er i samme situasjon, og hadde også tenkt å ta avstand, før jeg leste tråden din. La oss heie på hverandre, vi skal klare det. Da har vi hvertfall testet "don't chase, attract" teorien litt før vi kanskje må gi opp 💔 Anonymkode: 67a27...6c0
_popcorn_ Skrevet 21. mai 2024 #12 Skrevet 21. mai 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg