Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Mulig dette har vært opp tidligere, men jeg fant ikke en tråd om det. Inspirert av en annen tråd her inne fikk jeg lyst til å høre med dere hvor dere liker at mannen spruter. Hva er din favorittplass? For å starte med meg selv kan jeg jo si at jeg liker det best når han kommer inne i meg. Spesielt hvis vi ligger i misjonær. Total turn-on!! Jeg liker det også veldig hvis jeg ligger på magen og får det på korsryggen, mellom skinkene og litt nedover. :icon_smile:
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Av både opphissende og praktiske doggystyle. For da kan jeg bare reise meg opp og la det renne ut istedenfor å krøke meg opp fra misjonærstillinga med en hånd, eller slippe å ta ansvar for å ikke søle på han i ri-stillingen ;D
mito Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd. Endret 11. februar 2006 av mito
Gjest ark Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd. ← Jeg skjemmes på din vegne. :icon_neutral:
Våken Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd. ←
Goosebump Skrevet 11. februar 2006 #6 Skrevet 11. februar 2006 Inni meg!! Elsker å ha han inni meg idet det går for han, i og med at penisen blir så ekstra hard ved utløsning. mmmm
loffen Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd. ← Det var da svært da!!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #8 Skrevet 11. februar 2006 Mito...Sæd størkner inn. Det har du sikkert sett på lakenet dagen etter at du har dratt den.
mito Skrevet 11. februar 2006 #9 Skrevet 11. februar 2006 Mito...Sæd størkner inn. Det har du sikkert sett på lakenet dagen etter at du har dratt den. ← Ikke hvis den fryses ned i oksygenfattige omgivelser.
Gjest Chrizzy Skrevet 11. februar 2006 #10 Skrevet 11. februar 2006 Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd. ← Ho ho
Gjest GreenSky Skrevet 11. februar 2006 #11 Skrevet 11. februar 2006 Du får få noen kamerater til å bidra, vettu. Så kan du kose deg skikkelig i badekaret om ikke så lenge.
mito Skrevet 11. februar 2006 #12 Skrevet 11. februar 2006 Du får få noen kamerater til å bidra, vettu. Så kan du kose deg skikkelig i badekaret om ikke så lenge. ← Æsj, nå er du bare ekkel!
Gjest !BettyBoob! Skrevet 11. februar 2006 #13 Skrevet 11. februar 2006 Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd. ← å hærlandussen. Dere KG'ere er ekle altså
Gjest GreenSky Skrevet 11. februar 2006 #14 Skrevet 11. februar 2006 Æsj, nå er du bare ekkel! ← Det var du som begynte.
Hu i Svingen Skrevet 11. februar 2006 #15 Skrevet 11. februar 2006 Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd. ← OT: Inne i meg, definitivt. Må jo kjenne at pumpa går.
Agurk Skrevet 11. februar 2006 #16 Skrevet 11. februar 2006 På puppene, eller over ryggen når han tar meg bakfra. Deilig....
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 11. februar 2006 #19 Skrevet 11. februar 2006 Jeg er faktisk allergisk mot å få sæd i slimhinnene... hovner opp og fitta mi blir på størrelse med en ballong hvis en mann med feil sæd spruter i meg.Med x en var det et stort problem, men nå går det greit... men ikke for mye sæd, da klør jeg meg til blods..... Reagerer på eggehvitestoffene som de finnes MASSE av i sperm... men må ha litt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå