Gå til innhold

Når mannen "skyter".

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig dette har vært opp tidligere, men jeg fant ikke en tråd om det. Inspirert av en annen tråd her inne fikk jeg lyst til å høre med dere hvor dere liker at mannen spruter.

Hva er din favorittplass? :)

For å starte med meg selv kan jeg jo si at jeg liker det best når han kommer inne i meg. Spesielt hvis vi ligger i misjonær. Total turn-on!! Jeg liker det også veldig hvis jeg ligger på magen og får det på korsryggen, mellom skinkene og litt nedover. :icon_smile: :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av både opphissende og praktiske doggystyle. For da kan jeg bare reise meg opp og la det renne ut istedenfor å krøke meg opp fra misjonærstillinga med en hånd, eller slippe å ta ansvar for å ikke søle på han i ri-stillingen ;D

Skrevet (endret)

Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd.

Endret av mito
Skrevet
Her samler vi det i en stor balje. Målet er å få den fylt opp til randen innen sommeren, da blir det i så fall nakenbading i sæd.

Jeg skjemmes på din vegne. :icon_neutral:

Skrevet

:hoho::hoho:

Skrevet

Inni meg!! Elsker å ha han inni meg idet det går for han, i og med at penisen blir så ekstra hard ved utløsning. mmmm :)

Skrevet

:ler::ler::ler: Det var da svært da!!

Skrevet

Mito...Sæd størkner inn. Det har du sikkert sett på lakenet dagen etter at du har dratt den.

Skrevet
Mito...Sæd størkner inn. Det har du sikkert sett på lakenet dagen etter at du har dratt den.

Ikke hvis den fryses ned i oksygenfattige omgivelser.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ho ho

:hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet

Du får få noen kamerater til å bidra, vettu. Så kan du kose deg skikkelig i badekaret om ikke så lenge. :lol:

Skrevet
Du får få noen kamerater til å bidra, vettu. Så kan du kose deg skikkelig i badekaret om ikke så lenge.  :lol:

Æsj, nå er du bare ekkel!

:kvalm::kvalm::kvalm:

Gjest !BettyBoob!
Skrevet

å hærlandussen. Dere KG'ere er ekle altså :redd:

Gjest GreenSky
Skrevet
Æsj, nå er du bare ekkel!

:kvalm:  :kvalm:  :kvalm:

Det var du som begynte. :erter:

Skrevet

:ler:

OT: Inne i meg, definitivt. Må jo kjenne at pumpa går. :sjarmor:

Skrevet

På puppene, eller over ryggen når han tar meg bakfra. Deilig....

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Jeg er faktisk allergisk mot å få sæd i slimhinnene... hovner opp og fitta mi blir på størrelse med en ballong hvis en mann med feil sæd spruter i meg.Med x en var det et stort problem, men nå går det greit... men ikke for mye sæd, da klør jeg meg til blods..... Reagerer på eggehvitestoffene som de finnes MASSE av i sperm... men må ha litt da :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...