AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Hvor måter man menn mellom 24-29 her i landet? Anonymkode: 09d92...65a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 Skien, vestfold, oslo området? Anonymkode: 09d92...65a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tinder? Anonymkode: b70f3...21a Ikke min type menn der i det hele tatt. Anonymkode: 09d92...65a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Skrevet 20. mai 2024 På landsbygdene finner du rikelig med solide og staute mannfolk som er klare for familieliv lenge før de bikker 30. Mens i storbyene er det en enorm overvekt av damer, og alle sloss om de aller "beste" mannfolka som ligger rundt til de bikker 40. Anonymkode: 7be12...426 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke min type menn der i det hele tatt. Anonymkode: 09d92...65a Det er jo alle typer der da, er bare å ikke trykke liker på de som ser for pene ut...? Gå heller inn for å bli kjent med noen, ikke nødvendigvis starte samtalen med at du vil ha kjæreste liksom Anonymkode: c1ba1...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Skrevet 20. mai 2024 Finnes det fremdeles datingsider som match.com og sukker.no? Jeg møtte mannen min der for snart 20 år siden. Litt mindre kjøttmarked enn Tinder kanskje? Anonymkode: 7be12...426
norw Skrevet 20. mai 2024 #8 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes det fremdeles datingsider som match.com og sukker.no? Jeg møtte mannen min der for snart 20 år siden. Litt mindre kjøttmarked enn Tinder kanskje? Anonymkode: 7be12...426 Det er vel et kjøttmarked overalt.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Skrevet 20. mai 2024 Bare bruk alle dating appene som finnes, er masse desperate menn som ønsker seg noen å slå seg ned med ikke bare er ute etter ligg. Menn i den alderen spesielt hvis de ikke har opplevd at jenter søkte dem i tidlig tennårene eller om de hadde en ugly duckling fase og fortsatt begynte ikke kvinner å gå etter dem. Er nervøse å være for frampå fordi de ønsker ikke å bli sett på som creepy. Du skal ikke senke standarden din til det nivået at du ikke finner dem attraktiv overhode. Men prøv å eksperimenter med å gå på date med menn som ikke ser dårlig ut men samtidig ikke aktiverer instinktet at du vil ligge med han så fort som mulig for å holde interessen hans. Mannen min aktiverte ikke akkurat fyrverkeri første gang jeg så han. Ikke stygg på noe vis, så helt vanlig ut og tenkte ikke på han som potensial for noe annet enn en venn når vi møtte hverandre. Vi var en gjeng som dro på ferie sammen i 4 uker og han var en venn av kjæresten til venninen min. Etter to uker skjønte jeg ingen ting, kriblet i magen mens jeg så han stod å lage frokost til oss etter vi hadde vært ute kvelden før og festet. Jeg hadde hatt litt for mye i meg dermed ble det ikke noe mellom meg og en veldig sexy fyr som jeg ikke fant igjen etter jeg måtte på toalettet. Isteden fant jeg veien tilbake til gjengen, men var ganske borte, vennen som var edru tok seg av meg, passet på at jeg fikk i meg vann og litt mat for å absorere alkoholen og ikke føle meg så dårlig når jeg voknet neste morgen. Jeg kom ned klar for å beklage å ha ødelagt kvelden for han, mens han før jeg fikk sagt noe spurte om jeg følte meg ok etter gårdagen. Kjente at jeg hadde drukket men var ikke fyllesyk takket være han. Aldri opplevd noe lignende, mens han stod der å lagde mat til gjengen ble han bare mer og mer sexy i mine øyne. Det var som om utseende hans plutselig passet han helt perfekt med personligheten hans og med litt mer tid endte han opp med å bli den kjekkeste mannen jeg noen gang har sett. Ikke vær redd for å utforsk litt, bare la deg bli kjent med mannene du dater. Anonymkode: 517a5...422 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Skrevet 20. mai 2024 jeg er 28 og jeg oppholder meg stort sett hjemme. Anonymkode: b8c32...116
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #11 Skrevet 20. mai 2024 Hvordan ser kravlista di ut da? Med tanke på utseende? Anonymkode: d4789...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå