Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på xonvea i går (2 tabletter kveld) og i dag føler jeg meg helt slått ut. Ser at søvnighet er vanlig bivirkning. Dere som har tatt dette, blir det bedre etterhvert? Frister jo ikke å ta to nye tabletter i kveld. Føler meg forsåvidt kvalm også. Men må man kanskje gi det litt tid?

Anonymkode: bf86b...51b

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en kombinasjon av bvitamin og allergitablett  rett og slett. Har du erfaring med noen av dem? Jeg ble like trøtt hele tiden, og gikk geller over til 2x pyridoksin, så jeg slapp den sløvende effekten allergimedisin har på meg.

Anonymkode: 9a1ab...65f

AnonymBruker
Skrevet

Det er et kombinasjonspreparat ja med b-vit og allergimed. Vanlig å bli trøtt av allergimed. Jeg har ikke erfaring med xonvea, men har tatt b-vit og allergimed hver for seg uten effekt på kvalme, men ufattelig trøtt 😅 Slutta derfor ta det og har ikke orka prøve xonvea siden det er det samme.

Anonymkode: 1e4e6...845

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar full dose og kan bli trøtt på ettermiddag, men ikke noe hemmende

Anonymkode: 79ae2...f65

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på xonvea fra uke 7 til uke 30 og syns dette med trøtthet ble bedre etterhvert altså! Evt. at man bare blir vant med det kanskje 😅 Men heller konstant trøtt enn konstant spysjuk.

Anonymkode: 8e321...80d

AnonymBruker
Skrevet

Var slått ut de første dagene, så ble det bedre 😊

Anonymkode: 13fe4...4af

Skrevet

Er vel samme som med når de delte ut postafen - det blir bedre etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...