AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg har de siste årene følt på en ensomhet når det gjelder venner, både med meg og venninner, og vi som par og vennepar. Jeg har noen venninner, men føler min beste venninne glir fra meg uten at jeg vet hvorfor. Jeg vet ikke om det er mannen hennes som ikke liker meg/oss. Jeg har noen andre venninner, men jeg føler noen ganger med de at der er jeg listefyll. Når det gjelder vennepar så har vi opp gjennom årene hatt noen som har kommet og gått. Livssituasjoner har gjort at man har gått i ulik retning. De siste årene derimot trodde jeg vi hadde funnet et vennepar vi virkelig var på bølgelengde med, men nå oppfatter jeg relasjonen som veldig enveiskjørt i form av at det er vi som ber og vi som tar initiativ. Dette er utrolig sårt, vondt og vanskelig. Blir det noen bedring fremover? Gjør jeg eller vi noe galt? Hva kan vi gjøre anerledes for å bedre situasjonen? Anonymkode: d63cb...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #2 Del Skrevet 21. mai 2024 Du trenger ikke å gjøre noe galt. Venner kommer å går. Lær å gi slipp. Det er alltids mulig å finne nye venner om du er heldig, men ikke alle er like heldig. Jeg har ikke venner jeg heller, men har lært meg å leve med ensomheten. Det kan du å, lære deg å leve med ensomheten. Livet er ingenting å nyte. Bli en munk eller nonne så du ser livet i et annet perspektiv. "Hemmelig med lykken er å være en god venn med seg selv." - Bernard le Bovier de Fontenelle Anonymkode: edc3a...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå