Gå til innhold

Novelle - Konas elsker

Gunnar_

Anbefalte innlegg

Petter ligger på sofaen når han hører utgangsdøra åpner seg. Han vet hva som er i ferd med å skje. Det er Andreas som kommer for å ha seg med dama. Petter kjenner kuken blir stiv. Han hører Andreas går inn på soverommet til dama. Det blir stille en stund. Petter lytter. Om litt hører han lyden av en beltespenne. Han vet hva som skjer. Det er Andreas som knepper opp olabuksa og drar frem kuken. Litt etter hører Petter suttelyder. Det kribler i magen. Han prøver å forestille seg dama si der inne, sugende på benner'n til Andreas. "Ååå, deilig", hører han fra Andreas. Petter kjenner det kribler i magen og i kuken. Etter en stund hører han at de bytter stilling der inne. Snart hører han ømme stønn fra dama si. Han kjenner sjalusien velter opp i seg. Tenk at denne forbanna kødden, Andreas, ligger der inne og slikker dama hans? Det kribler i kuken og Petter begynner så smått og nappe litt i den. Det kiler deilig. Dama slutter etterhvert å stønne, og Petter lytter intenst. Er det knulling som står for tur der inne? Ligger dama hans på rygg, klar til å få kuk? Sekundene går. Petter lytter. "Åååå, forsiktig!", stønner dama hans. Petter skjønner at Andreas er på vei inn i dama hans. Hun klager aldri på Petter sin kuk, så tydelig at Andreas er større nedentil. Petter hører dama klynker og stønner, og snart hører han Andreas også. Petter ronker kuken sin forsiktig. Lyden av dama hans som får kuk er i meste laget. Sjalusien jobber hardt i magen og setter følelsene i kok. Han venter tålmodig på de to elskende der inne i senga. Når skal de bli ferdige, og hvordan? Han fortsetter å småronke, men passer på å ikke få utløsning ennå. Han hører på stønningen og klynkingen at det går for dama hans. Han vet at da er det nok like før det går for Andreas også. Han lytter. "Hvor vil du ha det?" Hører han Andreas sier. Petter lytter intenst. "Ta det i kjeften, eller på magen jenta mi", tenker han. Et par sekunder går før svaret kommer: "Inni meg. Inni fitta mi." Petter skjelver av sjalusi og følelser. Han hører rytmen fra Andreas som dasker kuken inn og ut av dama hans. Så hører han et kraftig stønn, og han vet at akkurat nå så spruter Andreas sæden sin inn i dama hans. Petter ronker litt fortere, og straks går det for han.  Kuken pumper ut sæden oppover mage og bryst. Han blir stille. Igjen hører han beltespennen til Andreas. Like etter går Andreas. Det hele er over. Dama er nypult og ferdig for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To minutter etterpå kommer dama til Andreas inn døren. Lynende forbannet. Hun går bort til Petter og vrir han rundt på sofaen mens hun drar opp en solid pegg fra veska. Petter stålsetter seg og lar det skje samtidig som kona kommer inn og legger seg til rette slik at Petter kan gjøre henne ren.

Andreas.

Anonymkode: 29661...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 9.34):

To minutter etterpå kommer dama til Andreas inn døren. Lynende forbannet. Hun går bort til Petter og vrir han rundt på sofaen mens hun drar opp en solid pegg fra veska. Petter stålsetter seg og lar det skje samtidig som kona kommer inn og legger seg til rette slik at Petter kan gjøre henne ren.

Andreas.

Anonymkode: 29661...673

Deilig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt forvirret jeg så vet du, ikke bli sur og sinna for jeg likte starten din og ble revet med slik at jeg endte opp med det rareste av et neste kapittel avnovellen din. At jeg bruker firvirring osv som virkemiddel må du ikke ta seriøst, jeg skriver bare på min måte og håner ikke deg. Føler bare at noen av de som var med kanskje spiller doble roller, svake roller eller dominante roller som ikke kommer helt frem i ditt kapittel. Så hvis du tar neste kapittel så hadde det vært rått! Det er nok ei dami i mitt kapittel som fortjener noen ord. Petter bør få førstehjelp og Andreas bør sjekkes på venerisk avd på sykehus. Jeg var ikke snill med de😃

Som sagt, jeg ville bare føre videre det jeg ikke skjønte og trodde var noe annet enn hva du tenkte men og eller også.... 

Konas elsker, kapittel 2 og uten sensur.(text by weirdstory inc)

Forord med spm:

Petter sin dame som Andreas hadde med seg? eller Glemte hun hvem hun var sammen med akkurat som Petter tydeligvis gjør siden han bare lå på sofaen og hørte etter hva de to gjorde? Han ville jo ikke stoppe de så glemsk må de ha vært begge i så fall. Kan være at Andreas var sammen med henne i novellen og Petter må vente til novellen er over? Nei det blir feil, Uansett, dritbra skrevet, jeg ble misunnelig på dama, selv om jeg er mann så føler jeg at hun er den eneste som får det hun vil ha og som er vinneren. Hun spiller glemsk, Petter er nok sløv som mange menn er så hun er smart, nypult og Queen of Petter og Andreas heretter.Sorry ikke meningen å disse det du skriver men jeg er nok ikke helt med.

Hvis Petter hadde litt følelser eller bein i nesa så ville han aldri latt de to tro at han ikke fikk med seg noe, han gjør seg jo dum og en underdanig taper der han runker av at dama er utro og kameraten dolker ham i ryggen. Men hvis Petter er typen som har ryggrad av gummi og føler at selvtillit ikke kler ham så vil historien henge bedre sammen. Men Andreas da? Et rasshøl av en kåting uten lojalitet eller moral? Men dama vinner jo men hun er jo tydelig overkåt eller så er kanskje Andreas hennes Sugardaddy? Hva om Petter sier at han hørte dem, tipper hun blir forbanna og nærmest skriker at om du påstår at jeg utro så gidder jeg ikke være den snille dama du utnytter lenger, folk skal få vite hva du gjør! Petter sier selvsagt at han beklager, unnskylder og blir om mulig enda mykere i ryggen og siger sammen. Du kan få slå megom du vil, jeg fortjener det sier han. Jeg er så lei meg sier han mens hun rister på hodet og sier ok, siste sjanse! Men nå gidder jeg ikke mer, du har sagt at jeg knuller andre så mye nå fortjener jeg det! Selvsagt, det er min skyld sierPetter og ser henne gå mot døra i det hun sier at hun går og ser etter Pål Arne for han er god å snakke med om slike ting. Jeg må få dette ut og hjelp til å redde forholdet til deg og når han hjelper meg så får hanlov til å utfolde seg på meg som gjengjeldelse. Ikke at  jeg er den som vil, men jeg må la han ta meg for å vise deg hva du steller i stand hver gang du tror jeg knuller andre. Andreas hadde faktisk problemer med krampe i forhuden og for å fikse det så måtte han finne en som ville la den penetrere og stoppe krampene. Du vet selv at det kun var et stønn, og litt lyder og det var fuktig forhud og smerter da han penetrerte. Ingen av oss hadde glede av dette, det skjønner du Petter, eller ble du kåt av det? Hva du runka vel ikke til Andreas smerter og mitt ærlige forsøk på å hjelpe en som ikke hadde noen? Wow! Så du satt i sofaen og spruta mens vi tok ansvar!? Fy faen, dette må Pål Arne snakke mer med meg om, blir borte flere dager takket være deg. Petter, om du fortsetter slik så vil jeg at du kompenserer meg økonomisk med alt du kan og oppsøker psykiater. Du har tydelige pervo psykomatiske unomale abnorne tendenser i hele penisen din og jeg blir nå alene siden du er syk. Så lån lit tpenger også, hjelp meg, du er jo syk så redd som kan reddes. Har holdt ut, hvis du vil komme tilbake til meg så må jeg stille krav, jeg kan ikke bare ta imot. Men nå må jeg gå, Pål Arne sendte meld og han er utenfor så jeg løper ned i n´bilen. Regner med at jeg er tilbake om du tar deg sammen, men du vise det og ikke bare runke. Evt kjøp deg en fleshlight.

Husk at vi er alle glade i deg men ikke la oss lide for dine problemer mer. Jeg gir deg en sjanse om du blir slaven min og ikke gjør annet enn  ordrer,da unngår vi kanskje mer tull. Og det verste er at elt jeg finner meg i, alle dine feil så synes du faktisk ikke at jeg fortjener å knulle andre? Du burde unnet meg sex oftere og ikke blitt sjalu, du må ta hensyn til meg og hva jeg ofrer. 

Så jeg føler meg tvunget til å knulle rundt med alle jeg finner som et ledd i behandlingen, og du bør være glad for at jeg er går så langt for å redde forholdet. Du beskylder meg hele tiden for å være utro så det å la mange menn knulle kroppen min er ikke enkelt, jeg må finne tid, jeg må være ren og jeg skal kunne nyte minst en natt med hver etterpå. det er like greit, du har beskyldt meg så lenge nå at jeg må gjøre det, ellers blir svak i alles øyne. Og husk at det er krevende at jeg må værfe utro og knulle rundt slik du tvinger meg. Men jeg skal la deg runke, mens jeg er borte, og det er storhjertet av meg og du kan stil ogmed prute så mye klarer så lenge du tørker opp og vasker etter deg. Husk at sperm er best i do og at bikkja har fått nok! 

Nå klarer jeg ikke mer, husk pillene dine og ikke tenk på meg og hvor ille dette blir for min del, du må jobbe med deg selv imens så skal jeg ofre meg for at vi to skal klare oss.. Ikke si at jeg ikke gir 100% for deg og er ærlig og lojal. Beløpet frs deg kan vipses snarest og ikke vær beskjeden. Hotell koster penger, og du tvinger på meg spa, massasje og velvære. Du betaler, jeg svelger kameler. Jeg godtar at du unnskylder alt du gjorde og at du skylder meg for resten livet. 

Du kan slikke mine tær og takke meg når vi sees igjen.

(Slutt kapittel 2 uten sensur.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...