Gå til innhold

Noen, kanskje mange, her som har opplevd at en venninne har prøvd seg på din partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på både diskré, "uskyldig" flørting - der det egentlig er er med enn uskyldig flørting, de bare tester hvor langt de kan dra det og kanskje få han til sengs. Og andre, mer pågående forsøk på flørt, der de er åpen om at de er interessert?

Nå tenker ikke jeg på det jeg vil kalle normal, enkel flørting, der det helt åpenbart er for gøy og ikke for å få noen til sengs/droppe kjæresten sin.

Hvordan endte det? Sa dere ifra til vedkommende, evt til mottaker av flørtingen? Er dere fremdeles venner?

Anonymkode: dfa7f...266

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vennskap. Dropp.

Om partneren faller for det, dropp han også. Livet er for kort til å bruke det på dårlig selskap.

Anonymkode: a6f49...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenker på både diskré, "uskyldig" flørting - der det egentlig er er med enn uskyldig flørting, de bare tester hvor langt de kan dra det og kanskje få han til sengs. Og andre, mer pågående forsøk på flørt, der de er åpen om at de er interessert?

Nå tenker ikke jeg på det jeg vil kalle normal, enkel flørting, der det helt åpenbart er for gøy og ikke for å få noen til sengs/droppe kjæresten sin.

Hvordan endte det? Sa dere ifra til vedkommende, evt til mottaker av flørtingen? Er dere fremdeles venner?

Hadde aldri flørtet med andre sin mann, ihvertfall ikke min venninne/bestevenninne sin mann!

Da er det ikke en venn!

Anonymkode: d0244...8d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det. Den veninnen ble da en tilfeldig bekjent. Ikke et menneske jeg anser som venn. Han avviste faktisk,  tror han ble litt sjokkert. Forholdet vårt er uansett historie nå, men veninnen viste hvem hun var, så hun blir aldri noe mer enn ei jeg trodde jeg kjente engang.

Anonymkode: 99ff4...959

Skrevet

Da er hun ikke venn

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd

Anonymkode: 9241b...ed0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var ikke meg det gjaldt, men en felles venninne av oss prøvde seg på mannen til en venninne foran meg. Jeg sa fra til henne om at hun ikke kunne holde på sånn. Han ble skikkelig sjokkert å avviste. Men hun forsatte og forsatte. Endte med at jeg og venninnen min kuttet henne. Orker ikke venner som holder på sånn. Hun er jo tydeligvis ikke til å stole på. Vet at hun har låget med flere som har damer, men at hun også begynner sånn med partnerene til venninnene. Så er det jo ganske flaut å ha en venninne som man vet prøver seg på gifte menn. 

Anonymkode: ac6a0...a96

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg fikk min første kjæreste så begynte det en ny jente i klassen hans på videregående. Vi hang en del sammen vi tre, og jeg trodde hun var min venninne. Hun oppførte seg som det, og vi fant på mye gøy på tomannshånd også. Hun gikk bak ryggen min, og lå med kjæresten min. Han angret seg veldig, ba om unnskyldning og lovet meg at han aldri skulle ha noe kontakt med henne igjen. Det løftet holdt han. Jeg klarte og tilgi han, men ikke glemme....

Så forholdet varte noen år til, men det var ødelagt siden han brøt min tillit....Jeg klarte rett og slett ikke å komme over at han hadde vært utro mot meg, selv om jeg ønsket det. Så det var en kjip erfaring. Tenker ikke dårlig om han, og vi hadde litt kontakt i etterkant av bruddet. 

Endret av Irak
Skrevet

Kun greit i trekant/åpnent forhold når alle er enige om spillereglene. Å stjele kjæreste eller å ødelegge ekteskapet til venner er utilgivelig.

AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna til dama mi la meg til på snap og jeg tenkte ikke noe mer over det. 

Det var helt til hun sendte et bilde av seg selv hvor fokus tydelig var på ''kløfta'' - altså et bilde fra ovenifra og ned. 
Jeg fortalte dette til dama mi og har siden ikke fått et eneste bilde som dette igjen. 

Anonymkode: d8c13...c09

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at du venninner har prøvd seg på mannen min. 

Den første prøvde å kysse ham på dansegulvet foran meg. Da avbrøt jeg dansingen og sa klart i fra. Hun ble pottesur og mente at jeg burde dele. Jeg kuttet henne ut som venninne, men siden vi var i samme vennegjeng kunne vi ikke unngå henne. Hun prøvde seg ikke flere ganger, så vidt jeg vet.

Den andre så jeg ikke selv flørte med mannen min, så hun gjorde det i det minste ikke foran meg. Men jeg reagerte på at hun la seg etter flere av de gifte mennene i vennegjengen. Til slutt så spurte jeg mannen min om hun hadde prøvd seg på ham. Han svarte at hun tydelig hadde vist ham at hun var «tilgjengelig». Etter at hun var utro med en gift mann i gjengen, for så å bli sammen med ham (eksen hennes ble svært bitter mot henne og sin tidligere venn) så ble vennegjengen splittet og jeg hadde ikke mer kontakt med henne.

Anonymkode: fca9b...54a

Skrevet

Jeg har ei venninne som er i et skikkelig dårlig forhold der jeg tror hun føler hun ikke kan gå fordi de har fire barn og han eier huset og hun ingenting. Det er kun hun som tar seg av barna og han gjør akkurat som han vil og drikker mye. 

Jeg har en mann som er helt fantastisk mot meg og mine fire barn som jeg har fra før. Han fungerer som pappaen deres og tar like mye ansvar for barna, familielivet og huset som meg.

Når hun er på besøk så leker han med hennes barn også og Jeg ser hun får stjerner i øynene. Hun passer på å sminke seg og fikse håret før hun kommer når hun vet at han er hjemme og hun sitter med puppen ute og "ammer" konstant ( hun ammer ellers bare til leggetid med dette barnet) 

Jeg synes mest synd på henne men jeg kan kjenne på at det er ubehagelig at hun tror at hans vennlighet er flørting/tilgjengelighet. Jeg har nevnt for mannen at han bør passe seg fra å være for hyggelig mot henne fordi ser hun vil ha han😏 Så kanskje vi slipper å komme i en vanskelig situasjon der han tydelig må avvise henne. Han er like vennlig mot alle og jeg vet at det er meg han elsker så jeg stoler på han. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så på henne som min nærmeste venninne, valgte henne til og med som forlover. 

Noen er bare dårlige mennesker tvers igjennom.

Anonymkode: 4bd64...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...