Gå til innhold

Hun kommer først!

Trygdefrue

Anbefalte innlegg

Trygdefrue skrev (18 timer siden):

En ung dame jeg la oss si «surrer» litt med om dagen, kommer alltid først, og ofte så får ikke jeg komme, da hun har fått tilfredsstilt sine behov. 

Hva kan jeg gjøre her? 
bør jeg bare be henne pakke sammen hele «apparatet» og gå på dass og ta meg en «stille Anders»? 

Er hun da egoist. 

sex bør normalt være nytelse for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

I starten ja, mens de er nyforelsket.

Anonymkode: 5df2b...9c6

Vi har vært sammen i over 30 år og heldigvis kommer hun minst 2-3 ganger før meg og det virker som hun liker det, så det stemmer ikke helt for alle. Dersom hun har fått nok runker hun meg mens jeg er halvveis inne og da kommer jeg rimelig fort ❤️ . Vanligvis kommer jeg på "normalt" vis, spesielt om det har gått litt tid siden siste gang.

Anonymkode: 40dad...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Haha, slik har jo menn holdt på siden tidenes morgen. Velkommen til kvinnenes verden.

Anonymkode: ed054...d4b

Min tanke også. Jeg har kun hørt om en kvinne som var slik at hun fikk orgasme og da avsluttet hun sex. Var nesten morsomt å høre på hvor opprørte mennene diskuterte hvor urimelig det var. Ingen av oss kvinner hadde ikke opplevd tilsvarende fra menn gjentatte ganger, og var enige om at for oss er det flaks å treffe på menn som forstår at begge parter like naturlig trenger tilfredsstillelse ved sex. 

Noen menn er veldig opptatt av at kvinnen også skal få orgasme, men slik veldig utbredt er det jo ikke, så velkommen til kvinnenes verden sier jeg også. 

Men nei dette er ikke særlig ok, uansett vei det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun kommer først, fortsetter vi å knulle til jeg kommer. Bytter ofte posisjon til noe som gir raskere orgasme for meg. Når jeg kommer først, fortsetter vi å knulle så lenge pikken er stiv nok eller jeg tilferedstiller henne med tungen 😀. Det beste er å komme omtrent samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygdefrue skrev (På 20.5.2024 den 2.57):

En ung dame jeg la oss si «surrer» litt med om dagen, kommer alltid først, og ofte så får ikke jeg komme, da hun har fått tilfredsstilt sine behov. 

Hva kan jeg gjøre her? 
bør jeg bare be henne pakke sammen hele «apparatet» og gå på dass og ta meg en «stille Anders»? 

Litt spesiellt når to kvinner koser seg da, da den ene er ferdig etter en orgasme.. Det er svært sjeldent etter min erfaring med kvinner.. enkelte vil jo ha så mange de klarer, til de er tilfredstilt. Spørsmålet er jo hvor mange ganger jeg klarer å komme, vanligvis ikke mere en 2. For vanligvis har vi sex for å gi henne metthetsfølelse av orgasmer, så avslutter vi med en crempie.

Hun unge kvinnen virker veldig uerfaren og lite omsorgsfull, jeg tror det er hennes problem å skjønne at du også trenger orgasmer i den affæren dere har sammen..

Jeg synes du kan si hva du føler.. at du føler deg snytt for orgasmer, såpass skal alle tåle å høre.. Jeg synes du skulle begynt å onanere ved siden av henne, faket litt klynk og snufs, så har du fått sett hennes omsorg for deg❤️😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge må komme. Sex er ikke gyldig hvis ingen, eller bare den ene som kommer! Det er ikke noe man ønsker å gjenta..

Sex uten orgasme, det bare kos..

Hvem som kommer først bør være den som kommer vanskeligst. Hvis begge kommer lett er det ikke så farlig. 

Det er 2024 nå. Likestillling. Begge skal komme. Fake blir oppdaget. No pressure!😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...